بیمه تعاون | فروشگاه خرید آنلاین بیمه

بیمه تعاون | همه ی آنچه درباره بیمه تعاون نیاز دارید بدانیدزمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون بر اساس اصل ۴ قانون اساسی در سال ۱۳۸۶ تشکیلات بیمه ای خود را برای ورود به عرصه فعالیت بانک و بیمه تشکیل کرد.

بیمه تعاون پس از اخذ مجوزهای مربوطه از مقامات ذیربط مانند بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان بورس و اوراق بهادار از طریق بازار بورس در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را به صورت رسمی در بورس آغاز نمود.
فعالیت این بیمه در انواع رشته های بیمه اموال، مسئولیت، و اشخاصاز سال ۱۳۹۲ به طور رسمی آغاز شد.

خرید اینترنتی بیمه

 

انواع بیمه نامه های بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون به صدور انواع بیمه نامه های مختلف می پردازد. رشته هایی که بیمه تعاون برای آن ها بیمه نامه صادر می کند شامل بیمه بدنه خودرو، بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه درمان و عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرتی و … هستند.

در ادامه مقاله می خواهیم ۳ مورد از پر کاربردترین بیمه های این شرکت یعنی بیمه خودرو ( شخص ثالث و بیمه بدنه )، بیمه آتش سوزی و بیمه مسافرتی را به اختصار شرح بدهیم.

بیمه مسافرتی بیمه تعاون

بیمه مسافرتی یکی از انواع بیمه است که اخیرا خیلی در کشورمان باب شده است. به دلیل مسافرت های خارج از کشور بسیاری از افراد از بیمه های مسافرتی استفاده می کنند که بیمه تعاون نیز دارای چنین بیمه نامه ای است. بیمه مسافرتی بیمه تعاون بسیاری از  هزینه های درمان در خارج از کشور، خسارت های ناشی از دزدی و گم شدن اشیا گران قیمت و مدارک را پرداخت می کند.

تلفن بیمه تعاون

بیمه آتش سوزی بیمه تعاون

یکی از خطرناک ترین و مهلک ترین بلایای طبیعی آتش است. آتش سوزی هر لحظه ممکن است برای یک خانه مسکونی، کارگاه تجاری و یا حتی یک کارخانه عظیم صنعتی رخ دهد. به همین دلیل بیمه آتش سوزی که بتواند هزینه ها و خسارت های وارد شده در آتش سوزی را جبران کند از مهم ترین مواردی است که هر فرد باید در زندگی خود آن را در نظر بگیرد.
آتش سوزی می تواند در کمترین زمان زندگی و حاصل دسترنج یک فرد یا تیم را نابود سازد. بیمه تعاون با ارائه مناسب بیمه آتش سوزی تمامی خسارت های ناشی از آتش سوزی را جبران می کند.
بیمه آتش سوزی شرکت بیمه تعاون دارای زیر شاخه های زیر است:
طرح دفترچه بیمه آتش سوزی
بیمه های آتش سوزی صنعتی
بیمه های آتش سوزی غیرصنعتی و انبار ها
بیمه های آتش سوزی مسکونی

بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث بیمه تعاون

بیمه های مربوط به خودرو از دو بخش بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث خودرو تقسیم بندی می شود. به دلیل حساسیت بیمه های مربوط به خودرو این دو نوع بیمه چنان است که هر شخصی باید هر دو بیمه را داشته باشد.بیمه بدنه خودرو اجباری نیست اما بیمه ضخص ثالث بیمه ای اجباری است.  بر اساس بیمه بدنه صاحب و یا مالک‌ خودرو اتومبیل‌ خود را در برابر خطرات‌ بیمه‌می‌کند. هر اتفاقی که برای خودروی شما بیافتد بیمه بدنه آن را پرداخت خواهد نمود.

بیمه شخص ثالث که جزو بیمه های اجباری است که تعهد بیمه‌گر جبران‌ خسارت‌ وارد به‌ وسیله‌ نقلیه‌ بیمه‌ شده‌ است. اگر شما تصادفی را صورت دهید که مقصر باشید همه هزینه های  آن را بیمه گر می پردازد و شما به عنوان صاحب ماشین تنها با یک برگه از بیمه خود آن را می پردازید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه