بیمه عمر سامان یا پاسارگاد؟

بیمه عمر سامان یا پاسارگاد؟زمان مطالعه ۵ دقیقه

خرید بیمه عمر یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. معمولا مشتریان ما بین بیمه عمر سامان یا پاسارگاد شک دارند و می‌خواهند بدانند، کدام بیمه عمر برای آنها بهتر است. بیمه عمر یک بیمه کاربردی و جامع است. با کمک آن می‌توان اندوخته‌ای رو به رشد داشت و برای روزهای تلخ و شیرین زندگی روی آن حساب کرد. این بیمه، می‌تواند برای کودکان، جوانان و افراد پا به سن گذاشته مناسب باشد و به هر کدام سودهای فراوانی برساند.

خرید بیمه عمر نیز با فروشگاه آنلاین بیمه ماهان بسیار آسان است و می‌توانید بدون دغدغه و مشکل، بهترین بیمه عمر سامان یا بیمه عمر پاسارگاد و حتی دیگر بیمه‌های عمر را انتخاب کنید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا مقایسه‌ای درست و کامل از این دو بیمه عمر برایتان بیاوریم تا بتوانید بین بیمه عمر سامان و پاسارگاد بیمه مناسب‌تان را انتخاب کنید.

بیمه عمر سامان بهتر است یا پاسارگاد؟

پوشش بیماری خاص تحت بیمه عمر پاسارگاد

برای انتخاب بیمه بیمه عمر سامان یا پاسارگاد بی شک برخی از موضوعات به خود شما و برخی دیگر به امکانات و ویژگی‌های شرکت‌های بیمه بازمی‌گردد. اینکه اولویت شما چیست، از بیمه چه انتظاراتی دارید و یا اینکه اکنون چند سال‌تان است، همگی برای انتخاب بهترین بیمه عمر، مهم و اثرگذار خواهد بود. مثلا اگر گرفتن وام بیمه عمر برایتان مهم باشد، بیمه عمر پاسارگاد، ۶ ماه بعد از شروع بیمه عمر برایتان وام را در نظر خواهد گرفت. اما بیمه عمر سامان زمان بیشتری را برای اعطای وام نیاز دارد.

از سوی دیگر اگر ارزش مبلغ زمان فوت فرد برایتان اهمیت بیشتری دارد، این عدد برای بیمه عمر سامان بیشتر است. به صورت خلاصه، هر بیمه با توجه به استانداردها و اصولی که دارد، شرایط بیمه‌ای را ارائه می‌کند و شما می‌توانید با توجه به شرایط و نیازهای خود آنها را انتخاب کنید. بیمه ماهان به عنوان اولین استارت آپ بیمه‌ای ایران که مجوز فروش و ارائه تمام خدمات بیمه‌ای شرکت‌های مختلف را دارد، می‌تواند برای خرید بیمه عمر پاسارگاد یا سامان کنارتان باشد.

بیمه عمر سامان

بیمه عمر سامان با توجه به شرایط فعلی جامعه و با توجه به توان ریسک افراد، سبدهای سرمایه‌ای را ایجاد کرده تا به واسطه آنها بتوانید بیمه عمر مناسب خود را انتخاب کنید. هر کدام از این سبدها، سودهای تضمینی مختص به خود را دارند و با توجه به تعداد سال‌هایی که از صدور بیمه نامه گذشته است، قابل دست یابی هستند. مثلا سبد کم ریسک با سود تضمینی ۱۵ درصد است. بیمه سامان حق بیمه‌های دریافتی این سبد را در اوراق قرضه و سپرده‌های سرمایه‌گذاری، استفاده می‌کند.

بیمه عمر سامان

سبدهای بعدی با ریسک متوسط و پر ریسک هستند. اگر سبد شما سبد با ریسک متوسط باشد، ۱۴ درصد سودتان تضمینن شده است و اگر با ریسک بالا، سرمایه گذاری کنید، ۱۰ تا ۱۲ درصد سود تضمینی را بر اساس تعداد سال‌هایی که از صدور بیمه‌نامه‌تان گذشته، دریافت خواهید کرد. علاوه بر این‌ها صندوق رشد سامان هم سود ۱۰ درصد را تضمین می‌کند.

بیمه سامان برای کسانی که بیمه عمر سامان می‌خرند، تخفیف‌هایی را در نظر گرفته است. با خرید بیمه عمر از این شرکت، می‌توانید در بیمه بدنه و آتش سوزی تخفیف بگیرید. اگر می‌خواهید بیمه عمر سامان یا پاسارگاد را انتخاب کنید و شک دارید، باید میزان ریسک پذیری و سرمایه‌ای که می‌خواهید وارد این بیمه کنید را نیز در نظر بگیرید.

بیمه عمر پاسارگاد

یکی از معتبرترین شرکت‌های بیمه برای ارائه بیمه عمر، بیمه پاسارگاد است. بیش از ۷۰ درصد از سهم فروش بیمه عمر؛ متعلق به بیمه پاسارگاد است. این بیمه بالاترین ضریب بیمه را در زمان فوت دارد و می‌توان با ماهی حداقل ۵۰ هزار تومان، برای داشتن آن اقدام کرد. بیمه عمر پاسارگاد برای پوشش بیماری‌های خاص نیز با شرکت‌های بین‌المللی بیمه sos همکاری دارد.

بیمه عمر پاسارگاد

به همین دلیل برای بیماری‌های خاص و به ازای هر بیماری؛ مبلغ ۴۰ میلیون تومان را پرداخت خواهد کرد. بیمه عمر پاسارگاد یک بیمه کامل و جامع برای کسانی است که سرمایه فوت برایشان مهم است و نگران هزینه‌های درمان بیماری‌های خاص نیز می‌باشند. گزینش مابین بیمه عمر سامان یا پاسارگاد به نگاه شما در زندگی، چشم اندازها و نیازهای حال و آینده‌تان نیز بسیار مرتبط است.

رتبه بندی و مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد

اگر برای انتخاب بیمه عمر سامان یا پاسارگاد نیاز به آمار و ارقام داشته باشید، بیمه ماهان در اینجا هم می‌تواند کمک‌تان کند. سالانه بیش از ۱ میلیون بیمه عمر جدید صادر می‌شود. از این تعداد معمولا بیشترین مشتریان بیمه‌های غیر دولتی، برای بیمه سامان و پاسارگاد هستند. تعداد بیمه‌های عمر ارائه شده توسط این دو شرکت تقریبا یکسان است و می‌توان آنها را از محبوب‌ترین شرکت‌های بیمه دانست. با این حال اگر بخواهیم این دو بیمه را یک مقایسه کلی کنیم، در ادامه به شرح کاملی از هر دو بیمه و خدمات آنها پرداخته‌ایم.

علاوه بر این‌ها با خرید بیمه عمر پاسارگاد می‌توانید برای خرید دیگر بیمه‌های این شرکت نیز تخفیف‌هایی عالی بگیرید. مثلا بیمه شخص ثالص ۵ تا ۲۰ درصد تخفیف دارد و برای بیمه بدنه هم ۱۰ تا ۳۵ درصد تخفیف وجود دارد. ضمنا بیمه انفرادی و بیمه آتش سوزی منزل را هم می‌توانید با ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف بخرید و در نهایت اگر روزی عازم سفر بودید، برای بیمه مسافرتی هم ۱۰ تا ۳۵ درصد تخفیف خواهید داشت.

پوشش بیماری خاص تحت بیمه عمر سامان

در گذشته، بیمه سامان با سقف پوشش متفاوتی برای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هزینه‌هایی را پرداخت می‌کرد. اما در طرح جدید این بیمه، که بیمه جامع عمر و زندگی نام دارد، سه پوشش متفاوت برای امراض خاص ارائه شده است. بیمه گذار می‌تواند با توجه به شرایط و نیازهای خود، بیمه مورد نظرش را انتخاب کند. این سه طرح به شرح زیر هستند:

  • پوشش امراض خاص پایه و دریافت هزینه‌های ۸ بیماری برای بزرگسالان و ۳ بیماری برای کودکان
  • پوشش امراض خاص آسایش و دریافت هزینه‌های ۱۳ بیماری برای بزرگسالان و ۶ بیماری برای کودکان
  • پوشش امراض خاص ممتاز و دریافت هزینه‌های ۳۰ بیماری برای بزرگسالان و ۱۴ بیماری برای کودکان

در هرکدام از طرح‌های امراض خاص پایه و آسایش، برای تمامی بیماری‌های گنجانده شده در هر طرح، فقط یکبار و ۱۰۰ درصد سرمایه بیماری‌ها به بیمه‌گذار پرداخت خواهد شد.

در طرح امراض خاص ممتاز بیمه عمر سامان، در هر گروه بیماری فقط یک بار و به طور کلی حداکثر تا ۳ بار، ۱۰۰ درصد سرمایه امراض را به بیمه‌گذار پرداخت می‌شود. با خرید بیمه عمر بیمه سامان می‌توانید از پوشش‌های گوناگونی استفاده کنید.

پوشش بیماری خاص تحت بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر شرکت پاسارگاد برای پنج بیماری صعب العلاج از جمله سکته قلبی، سکته مغزی، انواع سرطان‌ها، جراحی عروق قلبی و پیوند اعضای اصلی بدن پوشش‌هایی را در نظر گرفته است. این بیمه برای هر بیماری تا سقف ۴۰ میلیون تومان و فقط یکبار و به طور کلی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به بیمه‌گذار پرداخت خواهد کرد.

با توجه به این نکته اگر می‌خواهید با خرید بیمه عمر آنلاین هم سرمایه مناسبی داشته باشید و هم بتوانید از پوشش بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج استفاده کنید، بیمه عمر سامان می‌تواند بهتراز بیمه عمر پاسارگاد برایتان کارایی داشته باشد. در واقع اگر پوشش‌های درمانی بیمه برایتان مهم‌تر است در مقایسه بیمه عمر سامان یا پاسارگاد ، بیمه سامان بهتر عمر می‌کند.

در این مطلب از وبلاگ بیمه ماهان به بررسی یک سوال مهم و پرتکرار یعنی بیمه عمر سامان یا پاسارگاد کدام برای من بهتر است؟ پرداختیم. در مجموع اگر بخواهیم این مطلب را خلاصه کنیم، باید بگوییم که هر دو این شرکت‌ها متعبر و با تجربه هستند. آنها بیمه‌های بسیاری را به صورت سالیانه صادر می‌کنند و کاملا بر تعهدات خود پایبندند. برای انتخاب یک بیمه عمر مناسب، آنچه که اهمیت دارد؛ خود شما، نیازها و بودجه‌تان است. با توجه به این نکات برای خرید بیمه مناسب اقدام کنید و این روش عالی و مطمئن سرمایه گذاری را از یاد نبرید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه