شرایط دریافت وام بیمه عمر

شرایط دریافت وام بیمه عمر چیست؟زمان مطالعه ۳ دقیقه

وام بیمه عمر چیست و چگونه می‌توان آن‌را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کرد؟ آن هم وامی که به هیچ ضامنی نیاز ندارد و به اصل اندوخته‌تان هم خللی وارد نمی‌کند. با وام بیمه عمر می‌توانید در بسیاری از شرایط و روزهای بحرانی از پس مشکلات بربیایید.

وام بیمه عمر چیست و چگونه می‌توان آن‌را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کرد؟ آن هم وامی که به هیچ ضامنی نیاز ندارد و به اصل اندوخته‌تان هم خللی وارد نمی‌کند. با وام بیمه عمر می‌توانید در بسیاری از شرایط و روزهای بحرانی از پس مشکلات بربیایید. آن هم بدون آنکه نیاز به زمان یا کمک کسی داشته باشید. به همین دلیل بیمه عمر از بهترین و کاربردی‌ترین بیمه‌هاست که می‌توانید آن‌را از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان تهیه کنید. در ادامه بیشتر درباره وام بیمه عمر در انواع شرکت‌های بیمه بخوانید.

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین و آینده بینانه‌ترین بیمه ممکن از بین تمام خدمات بیمه در نظر گرفت.
بیمه عمر را می‌توان تعهدات بیمه‌گر نسبت به بیمه شونده بر اساس سقف تعیین شده دانست که بر اساس آن در هنگام فوت طبیعی، فوت بر اثرحادثه، نقص عضو، پرداخت هزینه‌های پزشکی حادثه، ابتلا به بیماری‌های خاص یا ازکارافتادن بیمه شده، شرکت بیمه موظف خواهد بود، سرمایه بیمه شده را به‌طور یکجا یا به صورت مستمری به بیمه‌گذار یا به شخص ثالثی که وی تعیین کرده، بپردازد.علاوه بر این بیمه عمر امکانات بی نظیری مثل بیمه عمر را نیز دارد.

وام بیمه عمر

بیمه عمر، یک سرمایه مطمئن

بیمه عمر علاوه بر آنکه یک پشتوانه بلند مدت محسوب می‌شود؛ می‌توان آن را به نوعی سرمایه‌گذاری با مزایای بالا دانست. به طوری که بیمه شده می‌تواند پس از اتمام بیمه خود آن را باز خرید کند یا به طور مستری یا یکجا همه را با سود آن دریافت کند. اما یکی دیگر از ویژگی‌های بیمه عمر را می‌توان وام بیمه عمر دانست.

وام بیمه عمر چیست؟

از بهترین و مهم‌ترین مزایای بیمه عمر می‌توان به دریافت وام از روی آن اشاره کرد.
این بیمه به شخص بیمه شده اجازه می‌دهد تا قبل از سر رسیدن موعد بیمه خود و پایان قرارداد بیمه خود در صورت نیاز به منابع مالی می‌تواند از اندوخته بیمه خود وام دریافت کند به عبارت ساده‌تر شخص بیمه شده می‌تواند از اندوخته مالی بیمه عمر خود و سود حاصله از آن وام دریافت کند.

وام بیمه عمر چیست

یکی از سوال‌های اصلی بیمه شدگان در هنگام دریافت وام بیمه این است که آیا پس از دریافت وام بیمه عمر پوشش‌های بیمه از بین می‌روند؟ خیر، هیچدام یک از پوشش‌های بیمه تا زمان اتمام موعد قرارداد بیمه‌نامه از بین نخواهند رفت.

شرایط وام بیمه عمر شرکت‌های مختلف بیمه

دریافت وام بیمه بر خلاف دریافت دیگر وام‌ها نیاز به طی کردن مراحل اداری پیچیده‌ای نیاز ندارد. از دیگر مزایای نحوه دریافت وام بیمه عمر می‌توان به عدم نیاز آن به ضامن یا وثیقه اشاره کرد. هر کدام از شرکت‌های بیمه گذار نیز وام را به گونه‌ای پرداخت می‌کنند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

وام بیمه عمر پاسارگاد

برای دریافت وام بیمه عمر از بیمه پاسارگاد باید حداقل ۶ ماه از آغاز بیمه‌تان گذشته باشد. علاوه بر این شما می‌توانید حداکثر ۹۰ درصد ارزش بازخریدی اندوخته خود را به عنوان وام دریافت کنید. حداقل مبلغ اندوخته شما، محدودیتی ندارد و می‌توانید با هر اندوخته‌ای، وام ۴ درصد بگیرید. برای بازپرداخت وام بیمه عمر پاسارگاد هم ۳۶ ماه یا ۳ سال وقت دارید.

وام بیمه عمر ایران

اگر بیمه عمر خود را از بیمه ایران خریده‌اید، در پایان سال دوم، می‌توانید برای دریافت وام اقدام کنید. مانند بیمه پاسارگاد، اینجا هم حداکثر ۹۰ درصد ار ارزش بازخریدی اندوخته‌تان می‌تواند وام‌تان را شکل دهد. حداقل اندوخته شما، محدودیتی ندارد و وامی که دریافت می‌کنید، با سود ۴ درصد است. برای بازپس دادن وام‌تان هم سه سال یا ۳۶ ماه فرصت دارید. جالب است بدانید که بسیاری از مردم، بیمه عمرشان را از بیمه ایران می‌گیرند.

وام بیمه عمر دی

برای گرفتن وام از بیمه عمر دی، باید دو سال از زمان سرمایه‌گذاری‌تان بگذرد. اما بدون آنکه حداقل بودجه شما مهم باشد، می‌توانید تا ۹۰ درصد از اندوخته‌تان را وام بگیرید. وامی که فقط ۴ درصد سود دارد و می‌توانید در طول سه سال اقساط آن‌را پرداخت کنید. وام بیمه عمر دی یک راه موثر و عالی برای عبور از مشکلات گوناگون است.

وام بیمه عمر سرمد

با خرید بیمه عمر از بیمه سرمد نیز، می‌توانید وام بیمه عمر بگیرید. وامی که پس از دو سال به شما تعلق می‌گیرد و سود بازپرداخت آن هم ۴ درصد است. این وام می‌تواند حداکثر تا ۹۰ درصد از ارزش اندوخته‌تان باشد و ضمنا حداقل اندوخته‌ای برای آن تعریف نشده است. برای بازپرداخت وام بیمه عمر سرمد باید بین ۱۲ تا ۲۴ ماه، اقساط‌تان را تسویه کنید.

وام بیمه عمر رازی

دریافت وام از بیمه عمر رازی هم بسیار شبیه به بیمه‌های عمر دیگر است. پس از دو سال پرداخت بیمه عمر، می‌توانید برای دریافت وام درخواست بدهید. پس از آن تا ۹۰ درصد از اندوخته شما به صورت وام برایتان واریز خواهد شد. حالا ۲۴ تا ۳۶ ماه فرصت دارید، با توجه به مبلغ وام‌تان، اقساط وام بیمه عمر را بپردازید.

وام بیمه عمر کوثر

بیمه کوثر هم برای کسانی که از این شرکت بیمه، بیمه عمر خریده‌اند، مزایایی را در نظر گرفته است. شما می‌توانید پس از دو سال سرمایه گذاری در بیمه عمر کوثر، وامی بین ۵ میلیون ریال تا حداکثر ۹۰ درصد از اندوخته‌تان، دریافت کنید. بعد هم ۲ تا ۳ سال فرصت دارید اقساط این وام ۴ درصدی را بازپس دهید.

وام بیمه عمر آرمان

برای دریافت وام بیمه عمر از بیمه آرمان هم باید، ۲ سال صبر کنید. پس از آن می‌توانید تا ۹۰ درصد از اندوخته‌تان را وام بگیرید. برای بیمه آرمان هم در زمان ارائه وام، میزان اندوخته شما اهمیتی ندارد. برای بازپرداخت اقساط هم ۱۲ تا ۲۴ ماه فرصت دارید. با بیمه عمر آرمان، از مزایای متنوع آن بهره‌مند شوید.

وام بیمه عمر شرکت های مختلف

بیمه‌های البرز، سینا، دانا، معلم، نوین، سامان، ملت

دیگر شرکت‌های بیمه نیز تقریبا شرایطی مشابه همدیگر دارند. درواقع این طور می‌توان نتیجه گرفت که با گرفتن بیمه عمر از هر شرکت بیمه‌ای می‌توانید با شرایطی یکسان وام بیمه عمر گرفت و از مزایای گوناگون آن استفاده کرد. با خرید بیمه عمر از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، ضمن سرعت بخشیدن به کارهای ثبت بیمه خود، می‌توانید از مزایای گوناگون دیگری نیز بهره‌مند شوید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه