بیمه برای فرزندان

بیمه، چگونه آینده فرزندان‌تان را می‌سازد؟زمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه برای فرزندان از مهم‌ترین دارایی‌ها و آینده‌نگری‌هایی است که می‌توانید به عنوان والدین، به آن فکر کنید. بیمه‌هایی که سال‌ها روی بند بند آنها کار شده تا به عنوان یک سرمایه‌گذاری عالی باشند و بتوانند اثرات مهمی را بر زندگی حال و آینده کودکان به جا بگذارند. در این مطلب از وبلاگ بیمه ماهان، دو بیمه مهم را بررسی می‌کند که می‌توانند از بهترین انتخاب‌ها به عنوان بیمه فرزندان باشند. این بیمه‌ها به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که با داشتن آنها، بی‌شک لطف بزرگی به خود و فرزندان‌تان کرده‌اید.

بیمه عمر برای کودکان

وقتی حرف از خرید بیمه عمر می‌شود، معمولا به زمانی فکر می‌کنیم که صاحب بیمه دیگر زنده نیست و وراث از آن استفاده می‌کنند. اما درواقع بیمه عمر بسیار قابلیت‌های زیادی دارد و منحصر به میراث وراث نیست. بلکه می‌تواند یک دارایی ارزشمند برای افرادی باشد که زنده‌اند و می‌خواهند زندگی کنند. به خصوص کودکان که آینده‌ای را در پیش دارند.

به همین دلیل، بیمه عمر می‌تواند یک دارایی مهم برای کودکان باشد. چرا که این بیمه، درواقع یک اندوخته مهم است. درواقع شما هر ماه مبلغ ناچیزی را به عنوان حق بیمه عمر می‌پردازید که به مرور، تبدیل به یک دارایی مهم می‌شود.

اهمیت اندوخته بیمه عمر

بیمه برای فرزندان زمانی ارزشمند می‌شود که اهمیت و نکات مهم مربوط به آن‌را نیز بدانیم. به همین دلیل در اینجا، می‌خواهیم اندوخته بیمه عمر را باز کنیم.

۱- به اندوخته بیمه عمر مالیات تعلق نمی‌گیرد

هر اندوخته‌ای که داشته باشید و هر چه درآمد به دست بیاورید، شامل اخذ مالیات خواهد بود. اما اندوخته بیمه عمر، از این قاعده مستثنی است. درواقع شما با داشتن بیمه بخشی از درآمدتان را تا همیشه برای خودتان یا کسانی که دوستشان دارید، نگه دارید. درنتیجه وقتی اندوخته بیمه عمر را برای کودکان انتخاب می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که پول آنها نزد بیمه کاملا امن است.

۲- می‌توانید وام بدون ضامن بگیرید

با داشتن بیمه عمر، پس از مدت معین، می‌توانید وام بدون ضامن بگیرید. این وام به اصل اندوخته شما آسیبی نمی‌زند و می‌توانید وام‌تان را مجزا از اندوخته‌ای که دارید، باز گردانید. این وام در تمام شرکت‌های بیمه، قابل ارائه است. در نتیجه فرقی نمی‌کند کدام طرح بیمه را انتخاب کنید، تنها کافی است، بنابر قوانین بیمه، زمانی بگذرد تا بتواند وام‌تان را بگیرید. حال اگر به یک بیمه برای فرزندان فکر می‌کنید نیز، اینجا باید در نظر بگیرید که فرزندتان می‌تواند پس از رسیئن به سن قانونی، برای گرفتن وام اقدام کند. در نتیجه اگر برای شهریه دانشگاه، راه اندازی کسب و کار، ازدواج و… نیاز به سرمایه داشته باشد، بیمه عمر، برایش بسیار عالی و موثر خواهد بود.

۳- بیمه عمر با توجه به تورم، افزایش پیدا می‌کند

شاید فکر کنید، اندوختن یک سرمایه از حالا برای حدود دهه دیگر اشتباه است و در آن زمان، ااین پول‌ها ارزشی ندارد. اما باید بدانید که بیمه عمر ماهان به تمام اینها فکر کرده و با افزایش اندکی در نرخ سالیانه بیمه، این مهم را رفع می‌کند. درواقع بیمه، با توجه به شرایط جامعه تغییر می‌کند، تا صاحب سرمایه بتواند در مواقع لزوم بتواند از سرمایه‌اش استفاده کرده و متحمل رنج و کاستی نشود.

۴- بیمه عمر قابلیت کنسل شدن دارد

در طول سال‌ها، هر زمان که بخواهید، می‌توانید پرداخت اقساط بیمه غمر را متوقف کرده و سرمایه‌تان را پس بگیرید. البته اگر برای بیمه برای فرزندان اقدام کرده‌اید، بهتر است حداقل ۵ سال صبر کنید تا بتوانید اندوخته‌ها را با سودی قابل قبول دریافت نمایید. لازم به ذکر است که اگر زودتر از این موعد هم مایل به توقف برنامه بیمه عمر باشید، می‌توانید پول‌تان را از شرکت پس بگیرید.

بیمه تکمیلی درمان فرزندان

دومین بیمه مهمی که در این لیست وجود دارد، بیمه تکمیلی درمان است. این بیمه از آن جهت اهمیت دارد که مستقیما با سلامتی فرزند شما مرتبط است و توجه به آن نه تنها برا ی فرزندان بلکه برای خودتان نیز مهم سودمند است. بیشتر کودکانی که قربانی بیماری‌های سخت می‌شوند، کمتر از ۱۴ سال سن دارند. عمدتا از هر ۱۰۰۰ کودک، ۱۰ کودک ممکن است بیماری‌های سختی را تجربه کنند و عده‌ای نیز ممکن است به دارو و یا تجهیزات پیشرفته پزشکی نیاز داشته باشند. در نتیجه بیمه برای فرزندان از نان شب هم واجب‌تر است. اما بیمه تکمیلی بیمه ماهان چه چیزهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟ در ادامه در این باره گرفته‌ایم.

۱- زایمان

شاید برایتان عجیب باشد که این بند را در بیمه برای فرزندان آورده‌ایم. اما واقعیت این است که بسیاری از کودکان در زمان زایمان آسیب دیده‌اند. در نتیجه اگر فرزند سالمی می‌خواهید، باید به فکر یک زایمان سالم برای مادر باشید. بیمه تکمیلی با تحت پوشش قرار دادن زایمان، به مادران باردار کمک می‌کند که بدون

۲- بیمه و تامین هزینه دارو و ویزیت

بسیاری از کودکان اگر در مراحل اولیه توسط پزشک متخصص ویزیت شوند، می‌توانند از مشکلات بعدی در امان بمانند. به همین دلیل با داشتن بیمه تکمیلی دیگر نگران هزینه‌های دارو و ویزیت نخواهید بود و می‌توانید درمان کودکان‌تان را سریع و موثر آغاز کنید. داروهای خاص و نادر، شیمی درمانی و… نیز می‌تواند تا حد زیادی، تحت پوشش‌ها قرار بگیرد.

۳- هزینه‌های پاراکلینیکی

انجام آزمایش‌ها، عمل‌های جراحی گوناگون و… نیز تحت پوشش بیمه است.

۴- دیگر هزینه‌های درمان

پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی آنقدر کامل و متنوع است که ما در صفحه جداگانه‌ای به صوت مفصل درباره آن گفته‌ایم. برای اطلاع از آنها لطفا وارد صفحه بیمه درمان بیمه ماهان شوید.

در این مطلب به بررسی بیمه برای فرزندان پرداختیم و نکات مهم آن را برشمردیم. به نظر شما کدام بیمه برای فرزندتان واجب است و آیا دوست دارید همین حالا آن‌را برایش تهیه کنید؟ بیمه ماهان برای ارائه اطلاعات و ثبت بیمه مورد نظرتان، کنارتان خواهد بود.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه