بیمه عمر کودکان

بیمه عمر برای کودکانزمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه عمر یا بیمه زندگی، بیمه‌ای کاربردی و با ویژگی‌های منحصر به فرد است که می‌توان آن‌را از کودکی گرفت. بیمه عمر کودکان یک راه مطمئن برای سرمایه‌گذاری و آینده نگری است. اما چرا و چگونه می‌توان این بیمه را گرفت؟ و در مقایسه با دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری، بیمه عمر کودکان چه ویژگی‌ها و اولویت‌هایی دارد؟ در این مطلب از بیمه ماهان به بررسی این موضوع و جوانب گوناگون آن می‌پردازیم.

بهترین بیمه عمر کودکان

بیمه عمر چیست؟

اگر بخواهیم خیلی خلاصه به این سوال پاسخ بدهیم، باید بگوییم یک روش امن و مطمئن برای سرمایه‌گذاری. سرمایه‌ای که به آن مالیات تعلق نمی‌گیرد و می‌توانید با کمک آن وام بدون ضامن بگیرید. علاوه بر این‌ها، شیوه جمع شدن این سرمایه و مبلغی که در نظر گرفته‌اید، کاملا به خودتان بستگی دارد. می‌توانید ماهیانه ۵۰ هزار تومان کنار بگذارید و یا هر فصل و حتی ۶ ماه یک بار، مبلغ مورد نظرتان را پرداخت کنید. در نتیجه اگر شیوه درآمدزایی شما متفاوت باشد نیز می‌توانید، قیمت بیمه عمر را بپردازید. بیمه عمر از بیمه‌های مهمی است که می‌تواند برای رده‌های سنی گوناگون، فرد و خانواده‌اش بسیار کاربردی باشد. بیمه عمر یا بیمه زندگی، بر خلاف تصور عموم، تنها برای روزهای بازنشستگی و یا زمانی که فرد فوت کرده است، نیست. این بیمه برای داشتن زندگی بهتری است که از سال‌ها پیش برایش تلاش، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌اید. با کمک بیمه عمر ماهان، می‌توانید خدمات بسیاری را نیز دریافت کنید. حالا می‌خواهیم از بیمه عمر کودکان بیشتر بدانیم.

بیمه عمر برای کودکان

یکی از مهم‌ترین اقشاری که می‌توانند برای گرفتن بیمه عمر اقدام کنند، کودکان هستند. البته قشری که خودشان نقشی در انتخاب بیمه عمر ندارند و خانواده‌هایشان می‌توانند برای آنها بیمه عمر بگیرند. کودکانی که بیمه عمر دارند، با پشنوانه‌ی متفاوتی وارد دوران جوانی خود خواهند شد. اما داشتن بیمه عمر چه مزایایی برای کودکان شما دارد؟ در ادامه از آن گفته‌ایم.

۱- اندوخته بدون مالیات

معمولا جوانان در سال‌هایی که وارد دانشگاه یا محیط کار می‌شوند، به اندوخته‌ای نیاز دارند که بتوانند با کمک آن موانع مالی خود را برطرف کنند. در این شرایط چه چیزی می‌تواند بهتر از یک اندوخته‌ای باشد که به آن مالیات هم تعلق نمی‌گیرد و تمام آنچه که سال‌ها جمع آوری شده در اختیار او قرار می‌گیرد. این انوخته تماما برای اوست و برای جمع شدن آن در طی سال‌های طولانی فشار و مشکلی نیز متوجه خانواده او نبوده است.

۲- وام بدون ضامن

از دیگر ویژگی‌های مهم بیمه عمر، امکان گرفتن وام بدون ضامن است. آن هم وامی که به اصل اندوخته خللی وارد نمی‌کند. ضمنا برای گرفتن این وام نیازی به ضامن یا گذاشتن وثیقه نیست. در نتیجه می‌توان از آن استفاده کرد.

۳- امکان پرداخت به صورت دلخواه

نکته مهم دیگر درباره بیمه عمر کودکان این است که می‌توانید در طول سال‌ها با مبالغی اندک سرمایه‌ای مناسب را جمع کنید. این نکته بسیار مهم کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن تورم، بتوانید برای بیمه عمر کودکان اقدام کنید.

۴- امکان هزینه کردن آن در مسیر دلخواه

بیمه عمر کودکان مانند دیگر وام‌ها و اندوخته‌ها محدودیت مصرف ندارد. مثلا مثل وام مسکن که باید فقط صرف خرید خانه شود و یا وام خرید لوازم منزل که تنها برای این کار قابل استفاده است. اما اندوخته بیمه عمر کودکان محدودیتی ندارد و فرزند شما می‌تواند آن‌را در مسیر دلخواهش استفاده کند.

۵- پوشش‌های مهم و کاربردی

یکی از دیگر مهم‌ترین نکات درباره بیمه عمر کودکان پوشش‌های اضافی مانند از کار افتادگی، بیماری و… است. چرا که بیمه صرفا برای روزهای عادی زندگی نیست و باید بتوان در روزهای سخت و دشوار نیز روی آن حساب باز کرد.

خرید بیمه عمر کودکان یکی از بهترین و عاقلانه‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای آینده فرزندان خود انجام دهید. آن هم در دورانی که بسیاری از خانواده‌ها یک یا دو فرزند دارند و برای آینده آنها آرزوهای بسیاری را تصور می‌کنند. در این شرایط داشتن بیمه عمر یک ضرورت پر معناست و بدون وجود آن نمی‌توان آینده‌ای روشن را متصور شد. پس اگر فرزند و یا فرزندان خود را دوست دارید و می‌خواهید شاهد رشد، شادی و خوشی آنها باشید، با خرید بیمه عمر آینده آنها را همین امروز بیمه کنید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه