سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به ۱۰ سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتیزمان مطالعه ۲ دقیقه

[livicon_evo name=”question-alt.svg” style=”original” size=”۶۰px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#۲۲A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#۹۱e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#۶C7A89″ solid_color_action=”#۴C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”۰.۳″ colors_when_morph=”none” brightness=”۰.۱″ saturation=”۰.۰۷″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”۰.۳″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”۰″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”۰″ draw_time=”۱″ draw_stagger=”۰.۱″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”۱″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”۰″ erase_time=”۱″ erase_stagger=”۰.۱″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo]پاسخ به ۱۰ سوال بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی یکی از مهم ترین رشته های بیمه ای است. بیمه مسافرتی در سالیان اخیر به دلیل مواجهه شدن مسافران با خطرات سفر به شدت مورد توجه قرار گرفته و سوال های زیادی در باره آن مطرح شده است.
در ادامه سعی کرده ایم تا به رایج ترین سوالات بیمه مسافرتی پاسخ دهیم و شما را در جهت انتخاب صحیح راهنمایی کنیم .

 

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی  بهترین بیمه مسافرتی متعلق به کدام شرکت است؟

مهم ترین عامل در خرید بیمه مسافرتی سهولت در استفاده از خدمات آن است.
در حال حاضر تنها کمک رسان جهانی که با اپراتور فارسی زبان از زبان فارسی پشتیبانی می کند، کمک رسان مید ایست (MidEast) است. بهره گرفتن از بیمه های مسافرتی که با این کمک رسان دارای قرارداد هستند، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی   فرق بیمه مسافرتی و بیمه sos چیست؟

بیمه مسافرتی صرفا مربوط به سفر و حوادث آن می شود و کلیه خطراتی که که شما را در حین سفر تهدید می کند را پوشش می دهد. ولی بیمه sos یک بیمه درمان تکمیلی است که شما می توانید فقط از خدمات بیمه تکمیلی (درمانی) آن (چنانچه در قرارداد شما باشد) در خارج از ایران نیز استفاده کنید. sos یک شرکت کمک رسان به شمار می رود اما خدمات آن طبعا گران تر از بیمه مسافرتی است. بیمه تکمیلی برخی شرکت های دیگر نیز بعضی از هزینه های پزشکی خارج از کشور را تحت پوشش می دهد اما کارکرد بیمه مسافرتی را ندارند. زیرا خدمات بیمه مسافرتی فراتر از پوشش های درمانی است.

 

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی  بیمه مسافرتی شینگن چیست؟

بیمه های تکمیلی بر حسب حوزه جغرافیایی دارای انواع گوناگونی هستند. یکی از این حوزه ها، کشورهای حوزه شینگن است. از آن جایی که با یک ویزا می توان به تمام این کشورها سفر کرد، در این طرح می توانید از خدمات بیمه مسافرتی در تمامی کشورهای حوزه شینگن استفاده کنید.

 

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی  چگونه بیمه مسافرتی ارزان بخریم؟

بیمه مانند تمامی کالاهای قابل عرضه دارای امکانات و پوشش های مختلفی است. تمامی نرخ های بیمه ای بر پایه نرخ های مصوب هستند و تفاوت قیمت های آن ها بسیار مختصر است. پس بیمه مسافرتی ارزان به معنی پوشش ها و خدمات کم تر به شما محسوب می شود.

 

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی   آیا بیمه مسافرتی فقط در خارج کشور قابل استفاده است؟

بله. بیمه مسافرتی فعلا فقط در خارج از کشور قابل استفاده است و استفاده از خدمات بیمه مسافرتی در داخل کشور امکان پذیر نیست.

 

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی   چگونه بیمه مسافرتی آنلاین خریداری کنیم؟

برای خرید آنلاین و یا اینترنتی بیمه مسافرتی نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه نیست. با مراجعه به وب سایت های معتبر فروش آنلاین بیمه امکان خرید بیمه مسافرتی در کمترین زمان وجود دارد.

برای خرید بیمه مسافرتی کلیک کنید.

 

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی   بیمه مسافرتی اربعین چیست؟

شما می توانید بیمه مسافرتی را برای تمامی کشور ها خریداری کنید. خرید بیمه مسافرتی در هر زمانی نیز امکان پذیر است. مانند زمان اربعین حضرت امام حسین. طرح هایی که به اسم بیمه مسافرتی اربعین نیز فروخته می شوند، همان بیمه مسافرتی هستند که از اسم های مختلف برای فروش آن استفاده شده و تفاوتی با دیگر بیمه های مسافرتی ندارد.

 

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی   بیمه مسافرتی دانشجویی چیست؟

بیمه مسافرتی دانشجویی نیز مانند مورد قبلی همان بیمه مسافرتی است که به نام های تجاری دیگر و در بازه های سه ماهه به فروش می رسد.

خرید بیمه مسافرتی

سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتی   بیمه مسافرتی برای چه کشور هایی اجباری است؟

کشور های مختلفی وجود دارند که برای اخذ ویزا از آن کشور ها تهیه بیمه مسافرتی اجباری است. برای مثال تهیه بیمه نامه مسافرتی برای اخذ ویزای کشورهای شینگن اجباری محسوب می شود. به بیان دیگر شما برای سفر به کشورهایی از قبیل: آلمان، ایتالیا، سوئد، فرانسه، بلژیک، اتریش و هلند و دیگر کشورهای عضو اتحادیه به بیمه مسافرتی مورد قبول سفارت نیاز دارید.

 

  سوال بیمه مسافرتی | پاسخ به 10 سوال رایج درباره ی بیمه مسافرتیآیا سفارت دانماک بیمه مسافرتی مید ایست (MidEast) را قبول می کند ؟
در برخی مواقع سفارت خانه کشور دانمارک بیمه نامه هایی که با شرکت کمک رسان مید ایست (MidEast) قرارداد دارند را قبول نمی کنند. در این مواقع می توانید درخواست کنید تا این بیمه نامه از طریق شرکت sos صادر شود تا برای اخذ ویزا دچار مشکلی نشوید.

 

[alert type=”success”]اگر سوالی در رابطه با بیمه مسافرتی دارید، می توانید با کارشناسان[livicon_evo name=”touch.svg” style=”original” size=”۶۰px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#۲۲A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#۹۱e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#۶C7A89″ solid_color_action=”#۴C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”۰.۳″ colors_when_morph=”none” brightness=”۰.۱″ saturation=”۰.۰۷″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”۰.۳″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”۰″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”۰″ draw_time=”۱″ draw_stagger=”۰.۱″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”۱″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”۰″ erase_time=”۱″ erase_stagger=”۰.۱″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo] فروشگاه اینترنتی بیمه ماهان در میان بگذارید .کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود .در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، قیمت ها و پوشش ها به صورت مصوب و با توجه به نیاز های شما طراحی شده است. بیمه مسافرتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان از معتبر ترین بیمه های مسافرتی کشور و مورد قبول سفارت های آلمان، هلند، ایتالیا، بلژیک و کشور های شنگن است.[/alert]

 

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه