ارزان‌ترین بیمه مسافرتی کدام است؟

ارزان‌ترین بیمه مسافرتی کدام است؟زمان مطالعه ۳ دقیقه

خرید ارزان ترین بیمه مسافرتی بسیار مهم است. آن هم هنگامی که شما قصد سفر به خارج کشور را داشته باشید. چرا که در زمان اخذ ویزا کشور مقصد تهیه بیمه مسافرتی از الزامات پیش از دریافت ویزا می‌باشد.

این بیمه، در هنگام سفر خطراتی که ممکن است شما را تهدید کند را پوشش می‌دهد. عموما در هنگام تهیه بیمه مسافرتی یکی از اصلی‌ترین سوالات مسافران این است که ارزان‌ترین بیمه مسافرتی کدام است.

چگونه می‌توانیم برای خرید ارزان ترین بیمه مسافرتی اقدام کنیم؟ عوامل موثر در خرید بیمه‌نامه ارزان چیست، سن بیمه گذار چقدر است، مدت سفر بر میزان قیمت بیمه چه تاثیری دارد، مناطق تحت پوشش و کشور‌های مقصد کدامند، سقف تعهدات بیمه مسافرتی چقدر است و دیگر سوالاتی که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

عوامل موثر در خرید بیمه نامه مسافرتی ارزان چیست؟

عموما قیمت بیمه نامه مسافرتی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها می‌باشد. از عواملی که بر قیمت بیمه‌نامه مسافرتی تاثیر گذارند می‌توان به : پوشش‌ها و تعهدات بیمه، شرکت‌ها و اپراتور‌های کمک رسان، زبان اپراتور‌های کمک رسان اشاره کرد.

از جمله پوشش‌هایی که بیمه‌های مسافرتی را در بر می‌گیرد می‌توان به: مفقود شدن مدارک، بیماری‌های هنگام سفر در کشور مقصد، تاخیر‌های مسافرتی اشاره کرد.

اما باید موارد عدم پوشش بیمه‌های مسافرتی را نیز حتما در نظر گرفت به عنوان مثال سفر‌های زیارتی به کشور‌های همسایه مانند عراق که به نوعی درگیر جنگ و عوامل تروریستی هستند برخی بیمه‌نامه‌ها با تحت پوشش قرار دادن این موارد تغییری در میزان هزینه‌های خود به وجود می‌آورند.

بیمه مسافرتی ارزان

سن بیمه گزار

یکی از عواملی که در قیمت بیمه نامه مسافرتی تغییر ایجاد می‌کند سن بیمه‌گزاران است. زیرا بالا بودن سن می‌تواند ریسک خطرات احتمالی در حین سفر را افزایش دهد. از این رو افزایش قیمت بیمه با توجه به بالا بودن سن می‌تواند عامل تاثیر گذاری باشد.

دسته بندی شرکت‌های بیمه، برای سن بیمه گذار به ترتیب زیر می‌باشد :

  • کودکان تا دوازده سال.
  • سیزده تا شصت و پنج سال
  • شصت و شش تا هفتاد سال
  • هفتاد و یک تا هفتاد و پنج سال
  • هفتاد و شش تا هشتاد سال
  • هشتاد و یک سال تا هشتاد و پنچ سال.

لازم به ذکر است که برخی از شرکت‌های بیمه، افراد بالای هشتاد و پنج سال را تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار نمی‌دهند.

مناطق تحت پوشش:

با توجه به کشور مقصد مورد نیاز شما، تعهدات بیمه متفاوت است. شما باید با توجه به میزان سفرهای خود به کشور‌های مختلف و شرایط تحت پوشش بیمه خود بیمه مسافرتی خود را تهیه کنید.

مناطق تحت پوشش توسط شرکت‌های بیمه به دسته بندی‌های زیر تقسیم می‌شود:

  • تمام کشور‌های جهان.
  • تمام کشور‌ها به جز آمریکا و کانادا.
  • تمام کشورها به جز، آمریکا، کانادا، ژاپن و استرالیا.
  • کشورهای عضو شینگن.
  • کشور‌های عربی.
  • کشورهای حوضه خلیج فارس.
خرید بیمه مسافرتی

مدت سفر:

با توجه به طولانی بودن مدت زمان سفر شما به کشورهای خارجی، طبیعتا مدت زمان تحت پوشش قرار گرفتن شما برای بیمه مسافرتی نیز افزایش می‌یابد. این افزایش مدت زمان سفر تاثیر مستقیمی بر میزان قیمت بیمه سفر شما دارد.

عموما توصیه می‌شود که اگر قرار است در طی سال سفرهای خارجی متعددی داشته باشید از بیمه‌هایی استفاده کنید که مدت زمان سفر بیشتری را مورد پوشش قرار می‌دهد زیرا باعث کاهش هزینه‌ها در دراز مدت می‌شود.

دسته بندی مدت زمان سفر در شرکت‌های بیمه به شرح زیر است:

  • ۱ تا ۷ روزه
  • ۸ تا ۱۵ روزه
  • ۱۶ تا ۲۳ روزه
  • ۲۴ تا ۳۱ روزه
  • ۳۲ تا ۴۵ روزه
  • ۴۶ تا ۶۲ روزه
  • ۶۳ تا ۹۲ روزه
  • شش‌ماهه
  • یک‌ساله

سقف تعهدات بیمه مسافرتی:

در هنگام بروز حوادث در کشور مقصد، بحث پرداخت بیمه‌ و ضرر‌ها مطرح می‌شود. در این هنگام شرکت‌های بیمه با توجه به شرایط گفته شده و سقف تعهدات ذکر شده در هنگام عقد قرارداد بیمه موظف به پرداخت هزینه‌ها می‌باشند.

عموما میزان پرداخت خسارت‌ها در شرکت‌های بیمه برای یک خسارت یکسان کمی با یکدیگر تفاوت دارند اما در اکثر اوقاتی که خسارت‌هایی که منوط به ارائه فاکتور به شرکت بیمه‌اند به طور کامل پرداخت می‌شوند و مابقی خسارت‌ها پس از بررسی توسط شرکت‌های بیمه پرداخت می‌شود که این بررسی‌ها در هر شرکت بیمه می‌تواند متفاوت باشد.

به یاد داشته باشید که در هنگام عقد قرارداد بیمه مسافرتی خود به دو فاکتور مهم: نحوه پرداخت خسارت و کیفیت بررسی مشکل را مد نظر داشته باشید و حتما این شرایط ‌ها را نسبت به هر شرکت بیمه بررسی کنید و با توجه به تفاوت‌ها و مزیت‌های آن و نوع نیاز خود به آن‌ها اقدام به تهیه بیمه مسافرتی خود کنید.

مقایسه قیمت بیمه‌های مختلف

هزینه حق بیمه مسافرتی منطقه کل کشورهای جهان به‌جز آمریکا و کانادا، سفر ۱ تا ۷ روزه، سن ۱۳ تا ۶۵ سال و با سقف تعهد ۵۰ هزار یورو در شرکت‌های بیمه گوناگون به شرح زیر است:

مقایسه قیمت بیمه‌های مختلف

کدام بیمه مسافرتی ارزان تر است؟

با توجه به جدول ارائه شده، در قسمت قبلی، می‌توانیم ببینیم که ارزان ترین بیمه مسافرتی توسط بیمه ملت ارائه می‌شود. پس از آن بیمه البرز و بعد هم بیمه آسیا ارزان ترین بیمه را دارند. از سوی دیگر، بیمه پاسارگاد، بیمه ما و بیمه نوین از دیگر بیمه‌ها گران‌تر هستند. برای خرید بیمه ارزان از بیمه ماهان، می‌توانید در سفرهایتان بدون دغدغه و مشکل، لذت ببرید.

خرید ارزان ترین بیمه نامه مسافرتی از بیمه ماهان

بیمه ماهان با ارائه بهترین و ارزان‌ترین بیمه سفر، می‌تواند کنارتان باشد. خرید بیمه مسافرتی از بیمه ماهان به سرعت و تنها با ارائه چند اطلاعات ساده انجام می‌شود. کاری که زمان بسیار کمی از شما می‌گیرد اما می‌تواند در مواقع بحرانی، کاملا کمک حال‌تان باشد. با خرید بیمه از بیمه ماهان، دیگر لازم نیست نگران صف‌‌های طولانی، ترافیک و یا مشکلات دیگر باشید. تنها با ورود به سایت و انتخاب بیمه مسافرتی، می‌توانید بیمه مورد نظرتان را انتخاب و خرید کنید. در صورتی که برای خرید بیمه سفر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید و یا می‌خواستید درباره جزییات آن، مواردی را بدانید، کارشناسان ما در بیمه ماهان کنارتان خواهند بود.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه