بیمه امید | فروشگاه خرید آنلاین بیمه

بیمه امید | همه ی آنچه درباره بیمه امید نیاز دارید بدانیدزمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه امید

شرکت بیمه امید در یک نگاه | اطلاعاتی در مورد بیمه امید در ایران
بیمه امید یک شرکت خصوصی که عمده سهامداران این شرکت را سهامداران حقوقی مانند بیمه آسیا، البرز، دانا تشکیل می دهند. شرکت بیمه امید برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ بر اساس قانون تاسیس و فعالیت موسسات بیمه به عنوان اولین شرکت بیمه در مناطق آزاد فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت بیمه امید از سال ۱۳۷۹ تا به امروز با مجوز صادر شده از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمامی رشته های بیمه پیشگام بوده و به هموطنان ارائه خدمت نموده است.

شرکت بیمه امید با به کارگیری کارمندانی حرفه ای و گزینش شده با رعایت اخلاق حرفه ای و همچنین شبکه مظم برای فروش و ارائه خدمات از سوی نمایندگی های فعال خود توانسته فعالیت های خود را در سطح صدور بیمه نامه های مختلف افزایش و مورد استقبال گسترده قرار گیرد.

خرید اینترنتی بیمه

انواع بیمه نامه های بیمه امید

شرکت بیمه امید همانند بسیاری از شرکت های بیمه ای خصوصی دارای رنج متنوعی از بیمه نامه های صادر شده هستند و همچنین در ارائه خدمت در طرح های نوین نسبت به بقیه بیمه ها پیشگام بوده است. بیمه امید انواع بیمه های مختلف را شامل می شود که می توان به بیمه خودرو، بیمه درمان، بیمه مسئولیت، بیمه باربری، بیمه مهندسی و خاص، بیمه عمر و حوادث، بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرتی بیمه امید، بیمه آتش سوزی اشاره نمود.

در ادامه این مقاله می خواهیم ۳ بیمه از مهمترین و معمول ترین بیمه هایی که وجود دارد و بیمه امید نیز آن ها را ارائه می دهد صحبت نموده و آن ها را بررسی کنیم.

بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث بیمه امید

بیمه خودور یکی از معمول ترین بیمه هایی است که در کشور ها مصرف می شود. بیمه خودرو امید از دو یخش بیمه بدنه  و بیمه شخص ثالث تشکیل شده است. همانطور که مطلع هستید سوانح رانندگی در کشور ما ایران امری اجتناب ناپذیر است حتی اگر جاده برای شما تصادفات رخ نداده باشد قطعا تا بحال در جابجایی های شهری دچار مشکل شده اید.

با خرید بیمه بدنه برای خودرو خود می توانید از پردااخت تمامی هزینه های خودروی خود خیالی آسوده داشته باشید. بیمه بدنه امید تمامی خسارت های وارد شده به خودروی شما را و حتی برخی اوقات هزینه دزدیده شدن خودرو را نیز پرداخت می کند.

تلفن بیمه امید

بیمه آتش سوزی بیمه امید

به دلیل شدت خطر آتش سوزی و همچنین قدمت آن بیمه آتش سوزی قدیمی ترین رشته بیمه در دنیاست. با وجود جدیدترین و مدرن ترین ابزارها نیز نمی توان از وقوع آتش سوزی جلوگیری به عمل آورد و این موضوع یک چیز طبیعی است. پس تنها چیزی که می تواند خسارت های سنگین حاصل از آتش سوزی را برطرف کند بیمه آتش سوزی است.

بیمه مسافرتی بیمه امید

زمانی که مسافر از کشور خود خارج می شود به امید گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده و اقوام است. اما حادثه همیشه در کمین ماست حتی در زمانی که خارج از کشور و در حال گذراندن تعطیلات هستیم. در هنگام بروز حوادثی همچون مشکلات جسمی که منجر به بستری شدن در بیمارستان شود، دزدی از اشیا گران قیمت، گم شدن مدارک و بسیاری موارد دیگر بیمه مسافرتی می تواند تمامی پوشش های لازم را از خسارت های وارد شده به شما بپردازد.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه