بیمه رازی | فروشگاه خرید آنلاین بیمه

بیمه رازی | همه ی آنچه درباره بیمه رازی نیاز دارید بدانیدزمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه رازی

بیمه رازی در شهریور سال ۱۳۸۰ بر اساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود وارد عرصه رقابت در صنعت بیمه شد.

این شرکت بیمه تقریبا ۶۰۰ کارمند مجرب و توانمند و همچنین ۴۱ شعبه و در سطح کشور در حدود ۱۰۰۰ نمایندگی عمومی توانسته است و مشتریان خود خدمات بیمه ای ارائه کنند شرکت بیمه رازی در حال حاضر دارای اعتبار بسیار زیادی در بین ایرانیان و همچنین افراد مسئول در کشور از قبیل وزارتخانه ها و سازمان های بزرگ دولتی داشته باشد

در مدت ۱۲ سال فعالیت این شرکت بیمه تعداد بیمه گذاران به بالغ بر ۸ میلیون نفر رسیده است در ادامه بیشتر در مورد بیمه رازی می خوانیم.

انواع بیمه نامه های بیمه رازی

بیمه رازی همانند دیگر شرکت های بیمه گر دارای انواع بیمه نامه های اشخاص، مسئولیت، عمر و حوادث می باشد. این شرکت بیمه به صدور انواع بیمه نامه هایی مانند بیمه زندگی ، بیمه درمان بیمه مسافرتی و بیمه های خاص و همچنین انواع بیمه نامه های اتومبیل باربری مهندسی و بیمه مسئولیت می پردازد.

در ادامه این مقاله بررسی چند نمونه از بیمه های ارائه شده توسط این شرکت می پردازیم و  بیمه مسافرتی و بیمه نامه خودرو شرکت رازی را مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید اینترنتی بیمه

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی این شرکت به نوعی از بیمه طلاق می شود که می تواند اموال و دارایی های بیمه گذار را در برابر خطرات آتش سوزی و همچنین خطرات جانبی آن تحت پوشش قرار دهد و تمامی خسارت ها و هزینه های مندرج در جداول مربوطه را پرداخت می نماید. بیمه آتش سوزی این شرکت خطرات طبیعی دیگری مانند سیل و طغیان آب ، زلزله ، طوفان و تند باد ، سقوط بهمن ، سقوط هواپیما و هلی کوپتر و … می پردازد.

بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث

بیمه های اتومبیل این شرکت بیمه شخص ثالث رازی، بیمه سرنشین رازی و بیمه بدنه می باشد.  این بیمه ها دارای شرایط و ضوابط خاص خود هستند بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری است اما بیمه سرنشین بیمه بدنه بیمه اختیاری هستند

اگر میخواهید ماشین خود را از حوادث بیمه کنید و نگران هیچ موضوعی حتی تصادف با یک درخت و یا تیر چراغ برق نباشید از  بیمه بدنه بیمه رازی استفاده کنید.

تلفن بیمه رازی

بیمه مسافرتی

مسافرین سفرهای خارجی در طول سفر در معرض خطرات و حوادث مختلفی قرار دارند.حوادثی که در صورت بروز با توجه به شرایط خاص خارج از کشور می تواند موجب هزینه های سنگین و دردسرهای زیادی شوند از این رو بیمه مسافرت به خارج از کشور با مزایای بسیار زیادی در این شرکت بیمه در نظر گرفته شده است.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه