پرداخت اقساطی بیمه عمر

پرداخت اقساطی بیمه عمرزمان مطالعه ۲ دقیقه

پرداخت اقساطی بیمه عمر یکی از بهترین امکانات بیمه ماهان است. بیمه عمر از جمله بیمه‌های مهم و پرطرفدار در ایران است که می‌توان از آن برای امروز و آینده استفاده کرد. این بیمه انواع گوناگونی دارد و بسیاری از افراد با سن و سال متفاوت، درآمدهای گوناگون و شرایط زندگی سخت یا آسان، می‌توانند از آن استفاده کنند. حال با توجه به شرایط زندگی امروزی و هزینه‌های بالای زندگی، شاید پرداخت هزینه‌های بیمه عمر کار آسانی نباشد. اگر شما هم به دلیل قیمت و هزینه‌های بیمه عمر از این بیمه چشم پوشی کرده‌اید، دیگر نگران نباشد! بیمه ماهان با فراهم آوردن شرایط پرداخت اقساطی مبلغ بیمه عمر، کنارتان خواهد بود.

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر یا بیمه زندگی یکی از قدیمی‌ترین انواع بیمه است. در این بیمه به ازای پرداخت ماهیانه مبلغی ناچیز، می‌توانید در آینده و یا در سال‌های میانی، از امکانات بسیاری استفاده کنید. مثلا اگر بخواهید وام بگیرید و یا به یک سند بهادار و با ارزش نیاز داشته باشید، بیمه عمر، بهترین انتخاب است. علاوه بر این، پرداخت بیمه عمر می‌تواند بسیار ساده و آسان باشد و تنها بخش کمی از درآمد سالیانه یا ماهیانه‌تان را دربر بگیرد. در نهایت آنکه، بیمه عمر یک استراتژی قوی برای کنترل هزینه‌ها و برنامه‌ریزی در آینده است.

از کجا شروع کنیم؟

برای داشتن یک عمر بیمه کاربردی، اثرگذار و کامل، آماده‌اید؟ برای شروع کافی است به صفحه اصلی سایت بیمه ماهان بروید. سپس از بین گزینه‌ها، بیمه عمر یا بیمه زندگی را انتخاب کنید. با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه بیمه عمر خواهید شد.

در بالای این صفحه، ۴ بخش را می‌بینید که باید آنها را با دقت پر کنید. بخش اول، از شما تاریخ تولدتان را می‌پرسد. بخش دوم از شما می‌خواهد میزان توان پرداخت هزینه بیمه عمر را به ریال وارد کنید. در نظر داشته باشید که حداقل مبلغی که می‌توانید برای این بخش در نظر بگیرید، ۵۰ هزار تومان است.

در بخش بعدی باید مدت قرارداد بیمه عمر را انتخاب کنید. این زمان می‌تواند بین ۵ تا ۳۰ سال باشد. بالاخره در آخرین بخش، روش پرداخت را معین می‌کنید. برای اینجا، می‌توانید از برنامه‌های ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و سالیانه، استفاده کنید. با پر کردن تمام بخش‌ها، روی کلید جسجتو کنید بزنید و صبر کنید تا با توجه به شرایط شما انواع بیمه عمر قابل حصول، نمایش داده شود.

بیمه‌ها را بررسی کنید

در مرحله بعد، سایت بیمه ماهان انواع برنامه‌های بیمه عمر که می‌توان آنها را با توجه به شرایط انتخابی، در نظر گرفت، برایتان آشکار می‌کند. در اینجا می‌توانید بیمه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید تا با خیالی آسوده، بهترین بیمه را برگزینید. ضمنا اگر نخواهید وارد صفحه هر بیمه شوید، می‌توانید با یک نگاه سریع، اطلاعاتی شامل مبلغ قسط اول، پیش پرداخت، ارزش بازخرید و نام بیمه ارائه کننده را ببینید. اگر هر کدام از بیمه‌ها برایتان جذاب بود، می‌توانید روی صفحه آن کلیک کرده و وارد صفحه بیمه عمر همان بیمه شوید.

زمان بگذارید

حالا مثلا وارد صفحه بیمه عمر شرکت پارسیان می‌شویم. در اینجا می‌توانید جدولی شامل حق بیمه پرداختی برای هر سال یا ماه، سرمایه فوت و ارزش پیش خریدی را ببینید. علاوه بر این، جدول به صورت کامل و دقیق برایتان خواهد گفت که تا پایان مدت قرارداد، هر کدام از این شاخص‌ها چه تغییری خواهند کرد. با کمک این جدول، می‌توانید به راحتی برای سال‌ها و حتی دهه‌های آینده زندگی‌تان، سرمایه‌گذاری کنید. با بررسی تمام بیمه‌ها و تغییر انواع شاخص‌ها، قطعا می‌توانید یک برنامه بیمه عمر جامع و کامل را برای خرید قسطی بیمه عمر بیابید.

چرا آنلاین پرداخت کنید

علاوه بر این امکانات، شما می‌توانید برای خرید قسطی بیمه عمر مبلغ بیمه را به صورت آنلاین و به راحتی پرداخت کنید. برای این کار باید بدانید که سایت بیمه ماهان دارای نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی است. علاوه بر این، سایت بیمه ماهان دارای https است. همه این موارد به این معناست که تمام پرداخت‌های شما امن و از درگاه قابل پیگیری است. علاوه بر این اطلاعات حساب و… شما کاملا محفوظ است و بیمه ماهان با بالاترین ضریب‌های امنیتی، از آن مراقبت می‌کند. در نتیجه می‌توانید به راحتی پرداخت اقساطی بیمه عمر را انجام داده و سرمایه‌گذاری آرام و بدون دغدغه‌ای را تجربه کنید.

بهانه‌ها را دور بریزید

برای داشتن بیمه عمر هیچ مشکل و نگرانی نخواهید داشت اگر وارد سایت ماهان شوید و یکی از برنامه‌های پرداخت بیمه عمر را انتخاب کنید. با امکانات این وب سایت، نیازی نیست به دفتر بیمه مراجعه کنید. می‌توانید از پرداخت اقساطی بیمه عمر استفاده کنید و انواع بیمه را در یک جا به راحتی با هم مقایسه کنید. علاوه بر این با عضویت در سایت بیمه ماهان، می‌توانید از تخفیف‌ها، برنامه‌ها و بیمه‌های جدید نیز آگاه شوید. برای انتخاب بهترین بیمه عمر همین حالا ذهن‌تان را از هر بهانه خالی کنید و یک راه جدید و مطمئن را برای زندگی برگزینید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه