خرید آنلاین بیمه و حفظ زمین

بیمه و حفاظت از زمینزمان مطالعه ۳ دقیقه

خرید آنلاین بیمه و حفظ زمین یکی از اصول مهمی است که در سال‌های اخیر به آن پرداخته می‌شود. چرا که زمین در شرایط خطرناکی قرار گرفته است. زمینی که تنها کره مسکون فعلی است و اگر سبک زندگی خود را تغییر ندهیم به زودی چیزی از آن باقی نخواهد ماند. به همین دلیل خرید آنلاین یک راه مناسب برای کاهش آلودگی و مصرف انرژی‌هایی است که وجود آنها، زمین را گرم‌تر و آلوده‌تر می‌کند. در این مطلب از وبلاگ بیمه ماهان از نتایج ارزشمندی گفته‌ایم که با خرید آنلاین بیمه می‌توان آنها را به دست آورد.

خرید آنلاین بیمه و حفظ زمین

۱- از درختان محافظت کنید

درختان یکی از منابع مهم تولید کاغذ در جهان هستند. بسیاری از جنگل‌های ارزشمند زمین، به همین دلیل از بین رفته‌اند و گونه‌های جانوری و گیاهی بسیاری، به سمت انقراض پیش رفته‌اند. برای حل این مشکل برخی کشورها به کاشتن درختان زود بازده مثل نوعی از اکالیپتوس روی آورده‌اند. درختی که تنها برای قطع شدن زندگی می‌کند و در مدت کوتاهی، رشد زیادی خواهد داشت. اما این درخت برای بسیاری از کشورها گونه مهاجم محسوب می‌شود. وجود آن آب‌ها را آلوده می‌کند و شیوه رشدش اجازه نمی‌دهد گیاه دیگری در پایین تنه آن رشد کند. امروزه بسیاری از کشورهای پیشرفته تولید کاغذ را متوقف و به واردات آن از کشورهای جهان سوم روی آورده‌اند. حال آنکه با ترفندهایی می‌توان مصرف کاغذ و به دنبال آن از بین رفتن درختان را کاهش داد. خرید آنلاین بیمه و حفظ زمین از همان راه‌هاست. وقتی که به جای دریافت انبوهی از کاغذها و فرم‌ها، از طریق سایت بیمه ماهان خرید می‌کنید، می‌توانید از قطع شدن صدها و یا شاید هم هزاران درخت جلوگیری کنید. برای داشتن زمینی سبز و پرطراوت، آنلاین خرید کنید.

کاهش آلودگی هوا با خرید آنلاین

۲- مصرف انرژی را کاهش دهید

خرید آنلاین بیمه و حفظ زمین می‌تواند از طریق کاهش مصرفی انرژی‌ها نیز انجام شود. وقتی خریدهای آنلاین جایگزین دفترهای بزرگ می‌شود، دیگر نیازی به دفاتر بزرگ، وسایل زیاد و پرسنل نیست. با کاهش این افراد، مصرف انرژی به شدت کاهش می‌یابد. از سوی دیگر، سازمان‌ها می‌توانند از نیروها و افراد متخصص در سرتاسر جهان کمک بگیرند. نیروهایی که دیگر محدود به مرزها و ساعت‌ها نیستند. جالب است بدانید این موضوع نه تنها مشاغل را از بین نمی‌برد، بلکه کمک می‌کند تا نیروها متخصص شوند و بتوانند درآمد بیشتری داشته باشند. از سویی دیگر، کاهش رفت و آمدها، کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و امکان مدیریت زمان، از دیگر مزایای خرید بیمه آنلاین از شرکت بیمه ماهان است. جالب است بدانید که نتیجه یک تحقیق جهانی نشان داده که با خرید آنلاین حدود ۳۰ درصد از مصرف انرژی کاسته و به ذخایر افزوده خواهد شد.

۳- از گونه‌های در حال انقراض محافظت کنید!

عجیب است، نه؟ با خرید آنلاین بیمه و حفظ زمین می‌توانید از حیوانات و گونه‌هایی مراقبت کنید که شاید از آنها فقط چند عدد بر روی زمین، در دریاها و یا در آسمان باقی مانده است. اما چگونه؟ با خرید آنلاین، جاده‌ها خلوت‌تر می‌شوند، آب کمتری مصرف می‌شود و مراتع و جنگل‌های کمتری برای تولید انرژی مصرف خواهد شد. با آنلاین شدن فرآیندها حیوانات در حریم امن‌تری باقی می‌مانند و گونه‌های گیاهی فرصت بیشتری برای رشد و نمو دارند. اکنون در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، دولت الکترونیک برپا شده است. حالا لازم نیست که مردم برای بسیاری از کارها از خانه بیرون بیایند و بخواهند ساعت‌های طولانی را به دنبال کارهای اداری باشند. خرید آنلاین بیمه هم در همین دسته جای می‌گیرد. با خرید بیمه آنلاین از بیمه ماهان، فرصت زیستن را به دیگر گونه‌ها نیز خواهید داد.

۴- تبلیغات مضر را حذف خواهید کرد

حتما تراکت‌ها، بیلبوردها و بنرهای بزرگ تبلیغاتی را در سطح شهرهای مختلف دنیا دیده‌اید. برای تولید و ارائه هر کدام از آنها هزاران تن کاغذ و پلاستیک مصرف می‌شود. اما اکثر آنها دیگر به چرخه بازیافت بارنمی‌گردند. مثلا تراکت‌هایی که در خیابان‌ها پخش می‌شوند، به سادگی به انبوه زباله‌ها می‌پیوندند و لابه‌لای دیگر زباله‌ها، مشکلات گوناگونی را برای زمین پدید می‌آورند. حال آنکه در محیط دیجیتال مارکتینگ، فضاهای تبلیغاتی بزرگ و کوچکی وجود دارد که بدون کاغذ و پلاستیک، پیام کسب و کارها را به گوش‌تان خواهند رساند. برای تولید آنها، زباله‌ای به زمین اضافه نشده و قرار نیست زمین با بحران حل و فصل کردن تجزیه آنها، دست و پنجه نرم کند. پس با انتخاب خرید آنلاین، کسب و کارها را ناخود آگاه به سمت تبلیغات سبز و دوستدار زمین، دعوت خواهید کرد.

خرید آنلاین بیمه

۵- در مصرف آب صرفه جویی می‌کنید

آب پنهان در صنایع گوناگون یکی از معضلاتی است که امروزه گریبان‌گیره بسیاری از کشورهای جهان شده است. مثلا برای تولید هر صندلی، میز یا کمد، آب بسیاری مصرف می‌شود که ممکن است اصلا دیده هم نشود. کاهش این آب به اعتلای وضعیت سرزمین‌ها کمک کرده و از آنها جای بهتری برای زندگی می‌سازد. از سوی دیگر، آب به صنایع مهم دیگری مانند کشاورزی و دامداری می‌رسد. در نتیجه اقتصاد و تولید غذا در کشورها، با مشکلات کمتری روبرو خواهد بود. با خرید آنلاین بیمه از بیمه ماهان می‌توانید آب پنهان را کاهش دهید و به رشد و بهبود وضعیت سرزمین‌ها کمک کنید.

۶- دانش‌تان را افزایش می‌دهید

با خرید آنلاین بیمه فرصت بیشتری برای دانستن، مطالعه کردن و کسب اطلاعات مفید دارید. مثلا می‌توانید با انواع بیمه‌ها و پوشش‌های آن آشنا شوید. در نتیجه شما تبدیل به فردی آگاه خواهید شد که نسبت به وقایع، رویدادها و مسائل گوناگون آگاه است. این اطلاعات از شما فردی هوشمندتر می‌سازد. انسانی که قوی است و برای نجات سیاره‌اش آگاهانه گام برمی‌دارد.

در این مطلب به بررسی ۶ دلیل برای خرید آنلاین بیمه و حفظ زمین پرداختیم. آیا شما تجربه خرید بیمه آنلاین را داشته‌اید؟ فکر می‌کنید این شکل از خرید چه مزایای دیگری برای شما و سیاره‌مان دارد؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه