بيمه آتش‌سوزی و زلزله بيمه پاسارگاد

بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد – تعرفه ها، شرایط و مدارک موردنیاززمان مطالعه ۲ دقیقه

قرارداد در بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد امری کاملا توافقی است که بین بیمه‌گذار و بیمه شونده انجام می‌شود. در این قرارداد شرکت بیمه‌گذار تعهد می‌کند تا در صورت رخداد حوادث برای بیمه شونده، از آن به‌خوبی حمایت کند و خسارت‌های وارده را جبران کند. بیمه آتش‌سوزی بیمه پاسارگاد می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای خرید بیمه باشد، زیرا این شرکت با ارائه خدمات فوق‌العاده توانسته نام خود را به‌عنوان یک شرکت باکیفیت مطرح کند.

چه حوادثی تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد قرار می‌گیرد؟

بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد - تعرفه ها، شرایط و مدارک موردنیاز
مقایسه و خرید آنلاین بیمه آتش سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد

آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه از عنوان‌های اصلی بیمه آتش‌سوزی بیمه پاسارگاد است. خسارت‌ها‌ی وارده براثر آتش‌سوزی و همچنین هزینه‌ها‌ی پیشگیری از توسعه آتش در بیمه‌نامه اصلی بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد قابل جبران است؛ و پوشش های اضافی این بیمه نامه شامل زلزله، سیل، طوفان، ترکیدگی لوله آب، ضایعات برف و باران، سقوط هواپیما و هلی‌کوپتر، شکست شیشه و سرقت از منزل است.

بیمه آتش‌سوزی بیمه پاسارگاد چند بخش است؟

بیمه آتش‌سوزی بیمه پاسارگاد، را به طور کلی می‌توان به ۳ بخش زیر تفکیک کرد:

  1. آتش‌سوزی منازل مسکونی: این نوع بیمه واحدهای مسکونی، تأسیسات و اثاثیه داخل آن، آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه را در برابر کلیه خطرهای اضافی را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  2. آتش‌سوزی اماکن اداری – تجاری یا غیر صنعتی: ساختمان، تأسیسات و موجودی مربوط به همه واحدهای تجاری، اداری، خدماتی عمومی، فرهنگی، صنفی و درمانی را در برابر خطرات اصلی و اضافی تحت پوشش  قرار می‌گیرند.
  3. آتش‌سوزی اماکن صنعتی: ساختمان، تأسیسات، ماشین‌آلات و موجودی انبار و یا کالای در حال ساخت واحدهای صنعتی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

هزینه‌های قابل تامین بیمه آتش‌سوزی وزلزله بیمه پاسارگاد

خسارت و هزینه‌ها‌یی که در بیمه آتش‌سوزی بیمه پاسارگاد قابل تامین است:

خسارت‌های مستقیم: اقدامات لازم که به‌منظور جلوگیری از توسعه خسارت از طرف بیمه شونده انجام میشود.

هزینه‌ها‌یی که به خاطر نقل‌مکان ضروری مورد بیمه ایجادشده است.

خسارت‌هایی که برگرفته از کارهایی برای نجات کالای مورد بیمه‌شده صورت گرفته است.

مواردی که تحت پوشش قرار نمی‌گیرد 

جنگ داخلی، شورش، آشوب، قیام، انقلاب، کودتا، اغتشاشات داخلی و یا اقدامات احتیاطی و انتظامی خسارات ناشی از انفجار مواد منفجره، انفجار اتمی، اوراق بهادار، فلزات قیمتی، جواهرات و سنگ گران‌بها، اسناد، نسخ خطی و هزینه بازسازی، جمع‌آوری مجدد اطلاعات و یا تنظیم دفاتر بازرگانی، تمامی خطرات اضافی، البته این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام خرید بیمه می‌توانید، موارد اضافی را تحت پوشش بیمه قرار دهید اما دراین‌باره باید با مسئول مربوطه صحبت کنید.

خرید بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد:

بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد - تعرفه ها، شرایط و مدارک موردنیاز
مقایسه و خرید آنلاین بیمه آتش سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد از فروشگاه بیمه ماهان

همان‌طور که می‌دانید، این نوع بیمه خسارت‌های فراوانی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد تا در شرایط لازم از بیمه‌شدگان حمایت کند، اما یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که برای افراد به وجود میاید، این است که این نوع بیمه‌ها را از کدام شرکت و چگونه خریداری کنیم. قطعا برای خرید بیمه باید بررسی‌های فراوانی انجام دهید تا بتوانید بهترین شرکت را انتخاب کنید تا درصورتی‌که نیاز به استفاده از آن شد، بهترین خدمات را دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره تخصصی می‌توانید با شماره‌ ی ۴۵۲۳۹-۰۲۱ در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید. پس از دریافت مشاوره می‌توانید به‌صورت آنلاین یا تلفنی بیمه‌ی خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت خرید بیمه نسبت به خدمات اضافی متغیر است که برای دریافت قیمت دقیق می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه