بیمه کارآفرین | فروشگاه خرید آنلاین بیمه

بیمه کارآفرین | همه ی آنچه درباره بیمه کارآفرین نیاز دارید بدانیدزمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه کارآفرین

نکاتی در مورد شرکت بیمه کارآفرین و معرفی مختصر برخی ازبیمه های این شرکت
شرکت بیمه کارآفرین در سال ۱۳۸۱ بر اساس قانون تاسیس موسسات بیمه های غیر دولتی و همچنین قانون تجارت و در نهایت با اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۲ به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی کار خود را آغاز نمود.

شرکت بیمه کارآفرین در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی فعالیتهای صدور بیمه نامه می پردازد  و بر اساس قوانین مصوب شورای عالی بیمه سرمایه‌گذاری می پردازند.

این شرکت یکی از ارائه دهندگان بیمه در کشور باشد و در حال حاضر با ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت بالا و تمامی مردم ایران است.

انواع بیمه نامه ها و رشته های بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین همانند دیگر شرکت‌های بیمه‌گر در ایران دارای محصولات و خدمات می باشد از محصولات بیمه ای بیمه کارآفرین بیمه مسئولیت بیمه آتش سوزی بیمه های اتومبیل بیمه های مهندسی بیمه های اشخاص بیمه های سرمایه گذاری و همچنین بیمه باربری کالاو دیگر انواع بیمه اشاره نمود.

در زیر به معرفی سه نوع از مهم ترین و محبوب ترین بیمه های صادر شده بیمه کارآفرین می‌پردازیم که شامل بیمه آتش سوزی بیمه مسافرتی بیمه خودرو

خرید اینترنتی بیمه

بیمه آتش سوزی کارآفرین

حادثه هیچگاه خبر نمیکند آتش سوزی یکی از مهمترین خبرهای که می‌تواند در زمانی کوتاه سرمایه یک شرکت را نابود نماید. حادثه آتش سوزی آن قدر خطرناک است که میتواند زحمات عمر یک نفر را بدهد.

از این‌رو اقدامات پیشگیرانه در زمینه آتش سوزی می توانند یکی از مهمترین موارد در بحث های تجاری و مالی باشد.  با وجود موارد پیشگان باز هم تجربه ثابت نموده است که بهره گیری از جدیدترین و مدرن ترین ابزارها نیز نمی‌تواند جلوی حادثه آتش‌سوزی و صدمات مالی می‌کند بگیرد راه حل استفاده از بیمه آتش سوزی بیمه آتش سوزی بیمه کارآفرین دارای برای پرداخت هزینه است که می توانید با ورود به سایت کارآفرین و مطالعه بیمه آنش سوزی این شرکت بیمه تمامی زیر مجموعه ها و پرداخت خسارت های آن را بخوانید.

بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث

به دلیل افزایش ماشین و خودرو در شهرها استفاده از بیمه بدنه و همچنین بیمه شخص ثالث بیش از پیش احساس می شود البته بیمه شخص ثالث بیمه کارآفرین همانند دیگر بیمه ها بیمه بدنه اختیاری برای انواع ماشین های سواری اتوبوس کامیون بیمه بدنه صادر میکند

حتی زمانی که شما با یکی شی مانند درخت یا تیر چراغ برق برخورد می کنید بیمه بدنه کارآفرین می تواند تمامی هزینه های شما را پرداخت کند.

تلفن بیمه کارآفرین

بیمه مسافرتی کارآفرین

بیمه مسافرتی در زیرشاخه بیمه های اشخاص قرار دارد اگر شما هم سالانه به سفرهای خارجی می روید بیمه مسافرتی می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

تمامی افراد خارج می شوند در معرض حوادث گوناگون قرار دارد از این حوادث می‌تواند هزینه‌های درمان باشد با صدور بیمه نامه درمان مسافرت به خارج از کشور با خیال راحت مسافرتی بیمه کارآفرین یکی از بهترین بیمه های مسافرتی را صادر میکند.  برای اطلاعات بیشتر از شرایط بیمه مسافرتی به وب سایت این شرکت مراجعه فرمایید

باشگاه مشتریان

این شرکت بیمه با هدف دسترسی آسان بیمه گزاران به خدمات بیمه ای و اموری مانند پرداخت اقساط و مشاهده اطلاعات بیمه نامه های خود اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین نموده است. در این سامانه امکان بررسی سود مشارکت در منافع بیمه های عمر فراهم شده است همچنین نمایندگان هم می توانند از طریق این سامانه با بیمه گزاران در ارتباط باشند.

برای ورود به باشگاه مشتریان کافی است تا به آدرس club.karafarin-insurance.ir مراجعه کنید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه