بیمه مسافرتی کانادا ، فرانسه ، گرجستان و تایلند چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

بیمه مسافرتی کانادا ، فرانسه ، گرجستان و تایلند چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟کمتر از یک دقیقه

بیمه مسافرتی کانادا، فرانسه، گرجستان و تایلند

بیمه مسافرتی یکی از انواع بیمه های ارائه شده توسط شرکت های بیمه ای است. شما برای دریافت ویزای ورود به هر کشور خارجی می بایست به همراه مدارک خود، بیمه مسافرتی را نیز به سفارت ارائه دهید. بیمه مسافرتی باید از شرکت های معتبر بیمه ای خریداری شده باشد و بتواند در صورت لزوم هزینه های درمانی بیمه شده را پوشش دهد. در این نوشتار قصد داریم تا تعدادی از بیمه های مسافرتی کشورهای مختلف مانند بیمه مسافرتی کانادا، فرانسه، گرجستان و تایلند را به صورت کوتاه شرح دهیم.

برای خرید بیمه مسافرتی کلیک کنید.

بیمه مسافرتی کانادا ، فرانسه ، گرجستان و تایلند چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟بیمه مسافرتی کانادا

کانادا یکی از کشورهای قاره امریکا است که مسافران برای دریافت ویزای آن موظف به ارائه بیمه مسافرتی کانادا هستند. از دلایل اجباری بودن دریافت بیمه برای مسافرت به این کشور این است که هزینه های درمانی در این کشور حتی برای ساکنان آن بسیار سنگین است و تمام هزینه ها هم می بایست به صورت نقد پرداخت شوند. با داشتن بیمه مسافرتی کانادا به راحتی تمامی هزینه های درمانی مورد نیاز خود را پرداخت.

بیمه مسافرتی کانادا ، فرانسه ، گرجستان و تایلند چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟بیمه مسافرتی فرانسه

برای دریافت ویزای کشور فرانسه و مسافرت به آن می بایست بیمه مسافرتی مورد قبول این کشور را به همراه مدارک اولیه به سفارت این کشور ارایه داد. بهتر است قبل از اقدام به خرید بیمه مسافرتی فرانسه، از لیست شرکت های بیمه ای مورد تایید سفارت فرانسه اطلاع پیدا کرد.

بیمه مسافرتی کانادا ، فرانسه ، گرجستان و تایلند چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟بیمه مسافرتی گرجستان

کشور گرجستان هم یکی از کشورهای همسایه ایران است که می توان از طرق مختلف به این کشور سفر کرد. بیمه مسافرتی نیز برای دریافت ویزا این کشور اجباری است. فرد می بایست قبل از رفتن به سفارت برای دریافت ویزا، مقدمات دریافت بیمه را انجام دهد. بیمه مسافرتی گرجستان می تواند در صورت نیاز به کمک های پزشکی و درمانی کمک بسیار زیادی کند و از صرف هزینه های سنگین درمانی جلوگیری نماید.

بیمه مسافرتی کانادا ، فرانسه ، گرجستان و تایلند چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟بیمه مسافرتی تایلند

بیمه مسافرتی برای دریافت ویزا و مسافرت به تایلند اجباری نیست. ولی بهتر است که برای راحتی خیال همه جانبه، با صرف هزینه ای کمتر از یک درصد کل سفر به تایلند این بیمه نامه را تهیه نمود. بیمه مسافرتی تایلند دارای مزایایی چون پرداخت هزینه های پزشکی و بستری شدن، هزینه های فوری دندان پزشکی، هزینه های بازگرداندن فرد بر اثر بیماری، مشکلات حقوقی، جبران خسارت فقدان بار مسافر، جبران خسارت تاخیر در پروازها و بسیاری پوشش های دیگر است.

با پرداخت مبلغ ناچیزی برای بیمه مسافرتی خود می توان از هزینه های سنگین درمانی و پزشکی احتمالی در سایر کشورها جلوگیری کرد. در صورت نیاز نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این نوع شرکت های بیمه ای استفاده کرد.

خرید بیمه مسافرتی

بیمه های مسافرتی شرکت های مختلف دارای مزایا و تنوع بسیار زیادی هستند. پیش از تهیه هر یک از آن ها می توانید با توجه به مقررات سفارت خانه های مختلف اقدام به تهیه بیمه نامه خود نمایید.

[alert type=”info”]در[livicon_evo name=”touch.svg” style=”original” size=”۶۰px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#۲۲A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#۹۱e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#۶C7A89″ solid_color_action=”#۴C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”۰.۳″ colors_when_morph=”none” brightness=”۰.۱″ saturation=”۰.۰۷″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”۰.۳″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”۰″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”۰″ draw_time=”۱″ draw_stagger=”۰.۱″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”۱″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”۰″ erase_time=”۱″ erase_stagger=”۰.۱″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo] فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در کمتر از ۵ دقیقه قیمت و خدمات انواع بیمه های مسافرتی را استعلام کنید، آنلاین بخرید و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرد.[/alert]

 

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه