بیمه آرمان | فروشگاه خرید آنلاین بیمه

بیمه آرمان | همه ی آنچه درباره بیمه آرمان نیاز دارید بدانیدکمتر از یک دقیقه

بیمه آرمان

شرکت بیمه آرمان (سهامی عام) به موجب قانون تاسیس بیمه گری و با مجوز شماره ۴۱۹۸۰۱ بیمــه مرکزی جمهوری اسلامی ایـران در سال ۱۳۹۰ در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری، به ثبت رسید و سپس پروانه فعالیت بیمه گری در انواع رشته های بیمه ای را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.
سرمایه اولیه این شرکت در زمان تأسیس با مشارکت شرکت ها و بنگاه های مالی، اقتصادی و خدماتی در اداره ثبت شرکت ها ۶۰۰ میلیارد ریال بود. هیأت مدیره شرکت به منظور حضور قدرتمند در بازار بیمه و سرمایه کشور، افزایش سرمایه شرکت را در سال ۹۱ تا مبلغ ۲۶۴۰ میلیارد ریال تصویب کرد.

خرید بیمه
خرید اینترنتی انواع بیمه نامه

علاوه بر شعب این بیمه در تمامی مراکز استان ها و کلان شهرها، برای رفاه بیشتر هموطنان و بیمه گزاران نمایندگی های این بیمه در بیشتر شهرها به خدمت رسانی می پردازند. در ادامه به بررسی انواع بیمه نامه های ارائه شده توسط بیمه آرمان می پردازیم و تعدادی از آن ها را به اختصار بیان می کنیم.

انواع بیمه نامه های بیمه آرمان

بیمه آرمان همانند تمامی بیمه های موجود در ایران به ارائه تمامی خدمات بیمه ای می پردازد. از انواع بیمه هایی که بیمه آرمان در اختیار شما قرار می دهد می توان به بیمه خودرو، بیمه آتش سوزی، بیمه مهندسی، بیمه مسافرتی، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اشاره نمود. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین و محبوب ترین بیمه های صادر شده توسط بیمه آرمان می‌ پردازیم.

بیمه آتش سوزی بیمه آرمان

آتش سوزی از مواردی است که نمی توانید مانند طوفان و یا حوادث دیگر طبیعی پیش بینی کنید. آتش سوزی را نمی توان پیش بینی کرد و امکان وقوع آن در هر لحظه ممکن است. این اتفاق می تواند به یک باره تمامی سرمایه یک فرد را نابود کند. با وجود جدیدترین موارد کنترلی و حسگرهای فوق پیشرفته بازهم نمی توان به طور کامل از آثار تخریبی آتش سوزی جلوگیری کرد پس داشتن یک بیمه آتش سوزی تنها راه چاره برای کاهش پیامدهای پس از آن است.

بیمه آتش سوزی می تواند برای یک خانه مسکونی، مغازه کوچک یا بزرگ، رستوران، کارگاه و یا کارخانه های عظیم استفاده شود تا اگر روزی دچار حادثه شدند، خسارت جبران شود.

بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث

بیمه های خودرو صادر شده توسط بیمه آرمان و دیگر شرکت های بیمه ای از دو قسمت عمده تشکیل می شوند، بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث. از میان این دو بیمه، بیمه شخص ثالث اجباری و دارا بودن آن برای هر خودرویی لازم است. در صورت نداشتن این بیمه به هر دلیل مالک خودرو مشمول جریمه های سنگین و حتی انتقال خودرو به پارکینگ می شود. بیمه بدنه نیز که در سال های اخیر اختیاری و فقط جنبه پشتوانه ای داشت، امروزه و با اجباری شدن آن برای خودرو های لوکس از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه