خرید بیمه در سال 1401

۵ بیمه ضروری برای سال ۱۴۰۱زمان مطالعه ۲ دقیقه

خرید بیمه در سال ۱۴۰۱ می‌تواند یک موضوع مهم و اساسی برایتان باشد. چیزی تا آغاز سال نو نمانده و در پایان یک قرن و شروع قرنی جدید خرید بیمه آنلاین می‌تواند یک راه و مسیر عالی برای آغاز قرن نو باشد. اما چه بیمه‌هایی برای سال جدید لازم است و باید به فکرشان باشید؟ بیمه ماهان در این مقاله خرید بیمه آنلاین در ۵ رشته بیمه برایتان می‌گوید که نباید بگذارید جای آنها در سبد سال بعدتان خالی باشد.

خرید بیمه در سال 1401

بیمه تکمیلی درمان

سال نو را با سین سلامتی آغاز کنید و حتما خرید آنلاین بیمه درمان را جدی بگیرید. فراموش نکنید که سلامتی، گنجی گرانبهاست و نباید بدون آن به استقبال سال نو بروید. بیمه تکمیلی درمان می‌تواند برای مداوای انواع بیماری‌ها، خرید دارو، ویزیت، جراحی‌ها، آزمایش‌ها و… کنارتان باشد. این بیمه می‌تواند به صورت انفرادی، خانوادگی و یا شرکتی و گروهی خریداری و صادر شود. فرصت استفاده از این بیمه یک سال است و تمدید آن هم اجباری نیست. با خرید بیمه تکمیلی درمان، می‌توانید به مراکز درمانی خصوصی بیشتری مراجعه کنید. کمتر در صف و نوبت دکتر بمانید و سریع‌تر برای چک آپ‌ها و درمان خود، اقدام کنید. با وجود هزینه‌های سنگین دارو و درمان، این بیمه یک بیمه ضروری برای سال ۱۴۰۱ است. خرید بیمه تکمیلی از بیمه‌هایی است که باید در فهرست خرید بیمه در سال ۱۴۰۱ قرار بگیرد.

بیمه عمر

اگر تا به امروز برای خرید بیمه عمر اقدام نکرده‌اید، در این ماه‌های باقی مانده‌ی سال ۱۴۰۰ بررسی‌هایتان را بکنید تا در سال ۱۴۰۱، با بیمه عمر، روزهای بهتری را آغاز کنید. خرید آنلاین بیمه عمر می‌تواند در کمتر از چند دقیقه انجام شود و بعد با پرداخت مبلغی اندک، هر ماه اندوخته مناسبی را برای خود کنار بگذارید. با توجه به شرکت بیمه‌ای که انتخاب می‌کنید، می‌توانید بعد از مدتی، اندوخته خود را وام بگیرید. وامی که به ضامن نیازی ندارد و در روال پرداخت هزینه‌ها هم تغییری ایجاد نخواهد کرد. بیمه عمر، یک سند مهم است و به عنوان یک اوراق بهادار هم می‌تواند کاربرد داشته باشد. در نتیجه در سال نو، می‌توانید بیمه عمر را هم از بیمه ماهان بخرید و از آن استفاده کنید. این بیمه از ضروری‌ترین بیمه‌ها برای خودتان و خانواده‌تان خواهد بود. در نتیجه خرید بیمه عمر را هم باید در فهرست خرید بیمه در سال ۱۴۰۱ قرار دهید.

بیمه بدنه خودرو

اگر صاحب یک یا چند وسیله نقلیه موتوری هستید، می‌دانید که خرید بیمه شخص ثالث اجباری است. اما خرید آنلاین بیمه بدنه را هم به لیست کارهای سال بعد اضافه کنید. این بیمه پوشش‌های ریز و درشت بسیاری دارد. از خط و خش افتادن روی ماشین گرفته تا سرقت وسایل و یا حتی خود ماشین، می‌تواند توسط بیمه جبران شود. بیمه‌ بدنه برای مدت یک سال صادر می‌شود. این بیمه برای وقتی که در تصادفی مقصر هستید و یا طی حادثه‌ای متحمل خسارت شده‌اید، می‌تواند برایتان کارایی و سودمندی داشته باشد. با بیمه بدنه، امن‌تر زندگی خواهید کرد. ضمنا با توجه به افزایش قیمت خودرو و متاسفانه سرقت لوازم خودرو، خرید بیمه بدنه از هر زمان دیگری ضروری‌تر است. با بیمه بدنه خودرو می‌توانید از بسیاری رویدادها و نگرانی‌ها در امان باشید و با خیالی آسوده از ماشین‌تان در شرایط متغیر بازار خودرو ایران نگهداری کنید. با خرید بیمه بدنه خرید بیمه در سال ۱۴۰۱ را تکمیل کنید.

بیمه لوازم الکترونیکی

یکی از جدید‌ترین رشته بیمه‌های امروزی که می‌توان از آن برای حفاظت بیشتر از لوازم الکترونیکی استفاده کرد، همین بیمه است. بیمه لوازم الکترونیکی می‌تواند برای لوازم برقی مثل یخچال، لباسشویی، اتو و حتی لب تاب و موبایل، کاربرد داشته باشد. این بیمه بسیار فراتر از گرانتی وسایل و تجهیزات الکترونیکی است و می‌تواند خدمات بسیار عالی و مناسبی برای حوادث مختلف از جمله سوختن و مشکل پیدا کردن قطعات، افتادن در آب و حتی سرقت باشد. با خرید بیمه تجهیزات الکترونیکی، بهترین و کامل‌ترین لایه حفاظتی را برای وسایل و ابزارهای خود خواهید ساخت. بیمه ماهان با ارائه بهترین و کامل‌ترین بیمه تجهیزات الکترونیک برای حفاظت هر چه بهتر وسایل و تجهیزات شما کنارتان خواهد بود. با خرید و انتخاب این بیمه، از بهترین و کامل‌ترین مزایا بهره‌مند شوید. بیمه لوازم الکترونیکی از مهم‌ترین‌های خرید بیمه در سال ۱۴۰۱ است.


بیمه مسئولیت

پنجمین بیمه‌ای که باید در سال جدید برای خرید آن اقدام کنید، بیمه مسئولیت است. فرقی نمی‌کند مهندس باشید، پزشک و یا هر شغل دیگری! با بیمه مسئولیت می‌توانید با شرایط بهتری به مشتریان خود خدمات دهید. بی‌شک هیچ فردی نمی‌خواهد موجب رنج، مشکل، بیماری و البته فوت فرد دیگری شود. اما حادثه می‌تواند در هر شرایطی رخ دهد و در آن زمان پرداخت خسارت، دیه و غرامت اصلا ساده نیست. به همین دلیل بیمه ماهان پیشنهاد می‌کند، پیش از وقوع هر حادثه‌ای خودتان برای خرید بیمه مسئولیت دست به کار شوید و با بیمه، از خود و سوابق کاری‌تان محافظت کنید. بیمه می‌تواند در شرایط سخت و دشوار کنارتان باشد. برای لیست خرید بیمه در سال ۱۴۰۱ حتما بیمه مسئولیت را نیز در نظر بگیرید.

در این مطلب از وبلاگ بیمه ماهان از ۵ بیمه‌ی مهمی گفتیم که باید در سال ۱۴۰۱ برای خرید و یا تمدید آنها اقدام کنید. این بیمه‌ها از شما، اموال، سلامتی و کارهایتان محافظت می‌کنند. با بیمه، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، حفاظتی مهم و کامل را از دارایی‌ها و تلاش‌هایی که در طول زندگی انجام داده‌اید، داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بیمه‌ها و دیگر بیمه‌ها، بیمه ماهان همراه شما خواهد بود. برای خرید بیمه وارد سایت بیمه ماهان شوید و بیمه‌های خود را سفارش دهید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه