خرید بیمه شخص ثالث

راهنمای خرید سریع بیمه شخص ثالثزمان مطالعه ۲ دقیقه

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از ضروری‌ترین کارهایی است که باید مالکان خودروها آن‌را انجام دهند. این بیمه‌ که یک بیمه اجباری است، معمولا به صورت یکساله صادر می‌شود و اگر در زمان مقرر خود تمدید نشود، می‌تواند مشکلات بسیاری را برای مالک خودرو ایجاد کند. در نتیجه خرید بیمه شخص ثالث را نباید حتی برای یک روز فراموش کرد. در این مطلب از وبلاگ بیمه ماهان برایتان از روش و راه سریعی خواهیم گفت که می‌‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه بیمه شخص ثالث خودروتان را بخرید و یا آن‌را تمدید کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

خرید بیمه شخص ثالث

پوشش‌های خرید آنلاین بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث قوانین مشخصی دارد و پوشش‌های آن نیز یکسان است. درواقع تمام بیمه‌های شخص ثالث، خسارت فردی که با او تصادف کرده‌اید (چه عابر، چه راننده و چه خودرو) را پرداخت می‌کند. ضمنا اگر خودتان به عنوان راننده مقصر دچار حادثه، نقص عضو و… شوید نیز، بیمه شخص ثالث هزینه‌های درمان‌تان را پرداخت خواهد کرد. البته انتخاب میزان غرامتی که می‌خواهید توسط بیمه پرداخت شود نیز مهم است. این موضوع می‌تواند منجر به بالا رفتن قیمت بیمه شخص ثالث شود. مقدار غرامتی که شما برای برای پرداخت انتخاب می‌کنید، به شیوه رانندگی، میزان سرعت‌تان و میزان احتیاطی که دارید، مربوط می‌شود.

عوامل موثر در قیمت بیمه شخص ثالث

در خرید آنلاین بیمه شخص ثالث مانند خرید حضوری بیمه شخص ثالث، عواملی وجود دارد که می‌تواند باعث بالا رفتن مبلغ بیمه‌تان شود. مثلا اگر فراموش کرده باشید که بیمه‌تان را به موقع تمدید کنید، به ازای هر روز، باید مبلغی را بپردازید. از سوی دیگر اگر به علت تصادف، از بیمه‌تان استفاده کرده باشید، تخفیف بیمه‌تان از بین رفته و باید بیمه را بدون تخفیف سال‌های گذشته بخرید.

تخفیف‌ها و مزایای خرید بیمه آنلاین

بر اساس قوانین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تمام کارگزاری‌های بیمه با درصد مشخصی، اجازه ارائه تخفیف و کاهش قیمت‌ها را دارند. در نتیجه اگر شرکت و یا سایتی مبلغ بسیار کمی را برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث طلب کند، فعالیتی غیرقانونی را انجام داده است.

با این وجود، بیمه ماهان به سبب فعالیت‌ها و خوش‌نامی‌هایی که دارد و در راستای تامین بالاترین درصد رضایت مشتریان، می‌تواند خدمات جانبی مهمی را در خرید آنلاین بیمه شخص ثالث برایتان انجام دهد.

مثلا ارسال رایگان بیمه نامه و یا صدور سریع بیمه، از مزایای خرید بیمه شخص ثالث از بیمه ماهان است. از سوی دیگر اگر  دچار خسارتی شوید، با شرکت بیمه‌ای که از آن بیمه خریده‌اید، طرف نیستید و خود شرکت بیمه ماهان، برای دریافت حق و حقوق شما اقدام خواهد کرد. با خرید فوری بیمه شخص ثالث از بیمه ماهان، دیگر لازم نیست نگران هیچ چیزی باشید و می‌توانید در سریع‌ترین حالت ممکن به حق و حقوق خود دست بابید.

خرید فوری بیمه شخص ثالث

حالا اگر می‌خواهید برای خرید فوری بیمه شخص ثالث اقدام کنید، هم اکنون وارد صفحه خرید بیمه شخص ثالث شوید. در اینجا بیمه ماهان از شما چند سوال مهم که در تعیین قیمت بیمه شخص ثالث‌تان تاثیر دارد می‌پرسد.

پس از پر کردن اطلاعات، بیمه ماهان، به سرعت، نرخ تمام شرکت‌های بیمه که ارائه کننده بیمه شخص ثالث هستند را برایتان نمایش می‌دهد.

شما می‌توانید با توجه به تجربیات، سابقه خریدهای قبلی و… برای خرید و یا تمدید بیمه شخص ثالث‌تان اقدام کنید. البته اگر برای انتخاب شرکت بیمه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید و مثلا می‌خواستید بدانید که کدام شرکت تمکن مالی بیشتری دارد و یا سریع‌تر می‌تواند برای پرداخت خسارت‌هایتان اقدام کند، می‌توانید از بیمه ماهان کمک بگیرید.از سوی دیگر اگر در هر کدام از مراحل خرید بیمه سوالی داشتید و یا لازم بود از کسی کمک بگیرید، می‌توانید روی کمک‌های بیمه ماهان حساب باز کنید.

نکات مهم درباره خرید بیمه شخص ثالث

بیمه‌ها تلاش می‌کنند که خدمات خود را به ساده‌ترین و قابل فهم‌ترین حالت ممکن درآورند تا مشتریان درگیر فهم چرایی و چگونگی آنها نباشند. با تمام این‌ها، ممکن است در خرید بیمه شخص ثالث سوالاتی برایتان پیش بیاید که در ادامه چند مورد مهم آنها را برایتان گفته‌ایم.

چه چیزهایی در تعیین قیمت بیمه شخص ثالث موثر است؟

نوع، سال ساخت و مدل خودرو شما، در تعیین قیمت بیمه شخص ثالث اثر دارد. علاوه بر این، نرخ دیه‌ای که هر ساله تعیین می‌شود نیز، می‌تواند در تغییرات قیمتی بیمه شخص ثالث اثر داشته باشد. با توجه به این نکات، می‌توانید دریابید که چرا قیمت بیمه شخص ثالث دو خودرو با یکدیگر متفاوت است.

آیا تخفیف‌های بیمه شخص ثالث قابل انتقال است؟

بر خلاف سال‌های گذشته که تخفیف‌های بیمه را می‌توانستیم به مالک بعدی منتقل کنیم، در قوانین جدید چنین نیس. چرا که رانندگانی که تخفیف‌های خوب بیمه‌ای دارند، درواقع بهتر و با احتیاط بیشتری رانندگی کرده‌اند. در نتیجه حق آنهاست که بتوانند در خرید خودرو بعدی، باز هم از تخفیف‌هایی که دارند استفاده کنند. در نتیجه با خرید ماشین، نمی‌توان تخفیف‌های راننده قبلی را به دست آورد.

آیا بیمه شخص ثالث، خسارت بدنه راننده مقصر را نیز پرداخت می‌کند؟

بیمه شخص ثالث خسارت راننده‌ای که حادثه دیده است را کامل و بر اساس آنچه که کارشناس تعیین می‌کند، پرداخت خواهد کرد. اما پرداخت خسارت بدنه‌ی ماشین راننده مقصر بر عهده خود اوست. در نتیجه اگر بخواهید برای دریافت خسارت ماشین‌تان اقدام کنید، می‌توانید در کنار خرید آنلاین بیمه شخص ثالث، برای خرید بیمه بدنه نیز اقدام فرمایید.

چقدر طول می‌کشد تا بیمه شخص ثالث من صادر شود؟

اگر بخواهید از بیمه ماهان برای خرید بیمه شخص ثالث خود اقدام کنید، می‌توانید هم اکنون وارد صفحه خرید بیمه شوید و در کمتر از ۵ دقیقه، بیمه خود را خریداری و دریافت نمایید. لازم به ذکر است که بیمه ماهان با ارائه کامل‌ترین و به روزترین قیمت‌های بیمه شخص ثالث کنارتان خواهد بود. در نتیجه در هر مکان و هر زمان، به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، می‌توانید وارد سایت بیمه ماهان شوید و بیمه مورد نظرتان را دریافت کنید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه