بیمه آتش سوزی کارخانه

بیمه آتش سوزی کارخانه‌هازمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه آتش سوزی صنعتی و بیمه آتش سوزی کارخانه از پوشش‌های مهمی است که صاحبان کسب و کار باید حتما برای داشتن آن اقدام کنند. چرا که یک مدیر باتجربه و یک سازمان آگاه، به روشنی می‌داند، حادثه می‌تواند در هر جایی رخ دهد. در نتیجه پیش از آنکه رویدادی ناخوشایند رخ دهد. بیمه کارخانه را باید انجام دهید. بیمه آتش سوزی صنعتی می‌تواند در اقتصاد و رشد جوامع نیز نقش بسیار مهمی ایفا کند. چرا که در هر کارخانه و کارگاه ده‌ها، صدها و هزاران نفر مشغول کارند. افرادی که نان آور خانه خود هستند و اگر محل کارشان را از دست بدهند، ابعاد صدماتی که پیش می‌آید، بسیار بیشتر از حد تصور است. در نتیجه لازم است که بیمه آتش سوزی صنعتی را جدی بگیریم. در این مطلب از بیمه ماهان بیشتر در این باره بخوانید.

خرید بیمه آتش سوزی کارخانه

سابقه آتش سوزی در ایران

متاسفانه آتش سوزی یکی از حوادث پرتکرار در بخش‌های صنعتی گوناگون است. یک بی احتیاطی یا جرقه کوچک، می‌تواند بخش‌های زیادی از کارخانه‌ها را از بین ببرد. علاوه بر این، گرمای بی سابقه هوا نیز آتش سوزی‌های وسیع را افزایش می‌دهد. چرا که گرما، یکی از عوامل آتش‌زا محسوب شده و می‌تواند به گسترش آن کمک کند. برای مثال تنها در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰، استان خوزستان شاهد ۴۰ مورد آتش سوزی مهم بود. آماری که در تهران و دیگر شهرها نیز بالاست. علاوه بر این، آتش سوزی ابعاد اجتماعی وسیعی هم دارد. خصوصا اگر برند یا کارخانه معتبری طعمه حریق شده باشد. مثلا آتش سوزی بستنی میهن، برند دلستر بهنوش، پالایشگاه تهران و… برای مردم نگرانی و ناراحتی ایجاد می‌کند. با توجه به تمام این موارد، کسب و کارها نیاز به مراقبت بیشتری دارند تا از خود و محصولاتی که بازار به آنها نیاز دارد، مراقبت کنند. بیمه آتش سوزی نیز به همین دلیل ایجاد شده است. بیمه‌ای که تلاش می‌کند، بار سختی و فشار یک فاجعه را از دوش یک نفر بردارد.

چرا بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی از کامل‌ترین و کاربردی‌ترین بیمه‌هایی است که در دنیای بیمه تعریف شده است. از سوی دیگر، این بیمه، قدیمی‌ترین بیمه ایران است که در ایران توسط شرکت بیمه ایران ارائه شده است. به همین دلیل بندها و نکات آن کاملا دقیق و حساب شده است. از سوی دیگر، بیمه آتش سوزی تنها حوادث آتش را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. با کمک این بیمه می‌توانید در برابر زلزله، صاعقه، آب گرفتگی، ترکیدن لوله آب، طوفان و… نیز بیمه شوید. دواقع بیمه آتش سوزی یک بیمه کامل و حساب شده است و اگر آن‌را داشته باشید، خیال‌تان از بسیاری جهات، راحت خواهد بود. از سوی دیگر، تعرفه و قیمت بیمه آتش سوزی در مقابل خدماتی که ارائه می‌شود، بسیار اندک است. پس می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب، از بیمه‌ای مفید و کاربردی استفاده کنید.

موارد تحت پوشش

در بیمه آتش سوزی کارخانه می‌توانید کل ساختمان، تمام تجهیزات و وسایل، مواد اولیه، موجودی و… را بیمه کنید. با بیمه این بخش‌ها، می‌توانید مطمئن باشید که در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای، کارخانه شما امن است. از آنجا که بیمه آتش سوزی کارخانه صاعقه و انفجار را هم تحت پوشش قرار می‌دهد، برای بسیاری از مدیران کارخانه‌ها لازم و ضروری است. چرا که بخش‌های صنعتی، هر چقدر هم مقررات ایمنی را رعایت کنندد، ممکن است در صورت بروز یک عامل داخلی یا خارجی دچار حادثه و مشکل شوند. پس با کمک بیمه می‌توان از اموال و دارایی‌های یک کارخانه یا کسب و کار که به سختی به دست آمده است، مراقبت کرد. در نتیجه بر هر کسب و کاری واجب است که با این بیمه از دست رنج خود و کارمندان و کارگرانش محافظت کند.

پوشش‌های دیگر بیمه آتش سوزی صنعتی

علاوه بر موارد ذکر شده، بیمه آتش سوزی کارخانه می‌تواند در حوادث دیگری چون، دزدی (با شکست حرز)، رانش زمین، بارش برف سنگین، سقوط هواپیما و متعلقات آن، فروکش چاه، نشت گاز، شکسته شدن شیشه‌ها، طغیان آب، تند باد و… نیز همراه‌تان باشد. این بیمه واقعا کامل و مهم است و نباید به هیچ عنوان گرفتن و تمدید سالیانه آن‌را پشت گوش بیاندازید. بیمه آتش سوزی یک راه عالی و مطمئن برای حفاظت از اموال و دارایی‌ها و نجات آینده یک کسب و کار است.

چه مکان‌هایی بیمه آتش سوزی صنعتی می‌گیرند؟

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و یا تولید کننده کالایی می‌باشید و در یکی از دسته‌های صنایع غذایی، آب آشامیدنی، صنایع چرمی، صنایع چوب، کاغذ، مقوا، چوب، محصولات شیمیایی، محصولات فلزی و غیرفلزی و… همگی می‌توانند بیمه آتش سوزی صنعتی بیمه ماهان را بگیرند. بیمه آتش سوزی کارخانه ممکن است برای هر کسب و کار متفاوت باشد. علاوه بر این، ارزش دارایی‌ها، تعداد پوشش‌های مورد نظر و ریسک‌های احتمالی نیز در قیمت بیمه آتش سوزی اثر دارد. با توجه به تمام این‌ها می‌توان یک بیمه مناسب و عالی را برای کسب و کار خود انتخاب کرد.

خرید فوری بیمه آتش سوزی

اگر صاحب کسب و کار و تولید کننده هستید، هم اکنون برای خرید بیمه آتش سوزی کارخانه اقدام کنید. این بیمه مرز میان تمام دارایی شما و خسارتی جبران ناپذیر است. با کمک بیمه آتش سوزی، ضریب امنیت بالا می‌رود و می‌توانید با خیال آسوده به فعالیت‌های خود بپردازید. برای خرید بیمه آتش سوزی از سایت بیمه ماهان می‌توانید وارد صفحه بیمه مربوطه شوید و در کمتر از ۵ دقیقه بیمه مورد نظرتان را بگیرید. ضمنا اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در بیمه ماهان گفتگو کنید. آیا شما تجربه‌ای از خرید این بیمه داشته‌اید؟ فکر می‌کنید جای چه موردی در بندهای بیمه آتش سوزی صنعتی خالی است؟ خوشحال می‌شویم در کامنت‌ها برای ما در این باره بگویید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه