بخشودگی جرایم بیمه موتورسیکلت

بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه موتورسیکلت تا پایان فروردین ۹۹کمتر از یک دقیقه

طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت ها فقط تا پایان فروردین ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت، اجرای سراسری این طرح فرصتی مناسب در اختیار موتورسواران قرار داده است تا با پرداخت حق بیمه مناسب و فاقد جریمه دیرکرد بتوانند از حمایت های کامل بیمه ای برخوردار شوند.

به گزارش رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه در کشور، هم اکنون ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار دستگاه از آن موتورسیکلت ها هستند و براساس آمار اعلام شده از سوی بیمه مرکزی تنها حدود ۲ میلیون از این تعداد موتورسیکلت که در سطح کشور تردد دارند دارای بیمه شخص ثالث بوده و بقیه فاقد بیمه نامه هستند.

به همین منظور بیمه مرکزی برای کاهش تخلفات و تشویق موتورسیکلت سواران از ابتدای بهمن ماه سال ۹۸ مهلت سه ماه ای برای بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت ها در نظر گرفت تا راکبان این وسایل نقلیه بدون پرداخت جریمه موتورسیکلت های خود را بیمه کنند.

چرا باید بیمه شخص ثالث موتور سیکلت داشته باشیم؟

موتورسیکلت یکی از آسیب پذیرترین وسایل نقلیه ایست که در صورت تصادف خطراتی جدی برای راکبان آن ها خواهد داشت؛ تا جایی که سالانه موتورسواران زیادی جان خود را از دست میدهند و یا مشکلات غیر قابل جبرانی را به بار می آورند. به همین دلیل است که در موتور سواری همیشه باید به دو نکته حائز اهمیت توجه داشت، اول بیمه نامه موتور سیکلت و دوم استفاده از کلاه ایمنی!

بیمه موتورسیکلت درواقع مانند بیمه شخص ثالث خودرو یک امر ضروری و مهم است و باعث اطمینان خاطر برای خود و دیگر افراد جامعه می شود.

نباید فراموش کنیم که موتور سواری از خطرناک‌ترین روش‌های حمل و نقل در دنیا و کشور ماست، ما زمان استفاده از این وسیله نقلیه ریسک ۲۰ برابری آن نسبت به استفاده از خودرو را میپذیریم! پس چه بهتر است که با رعایت نکات ساده و اولیه زمان استفاده از این وسیله نقلیه، میزان این ریسک را به حداقل برسانیم.

نرخ بیمه ‌نامه شخص ثالث ‌موتورسیکلت

در این طرح ۱۰۰ درصد جرایم مشمول بخشودگی شده و با حق بیمه حدود ۵۶۰ هزار تومان می‌توان بیمه شخص ثالث ‌موتورسیکلت را خریداری نمود.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه