ازکی بیمه مسئولیت بخرم؟

ازکی بیمه مسئولیت بخرم ؟زمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه‌ مسئولیت ازجمله بیمه‌هایی به شمار می‌رود که به‌طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه، شناخت افراد از حقوق و مسئولیت‌های یکدیگر و همچنین تامین امنیت حرفه‌ای مشاغل و تاثیرگذار است؛ بیمه‌گذار با توجه به جبران خسارت از سمت شرکت بیمه، آرامش و اطمینان خاطری در زمان فعالیت خود کسب خواهد نمود.

ازکی بیمه مسئولیت بخرم؟
مقایسه و خرید آنلاین و تلفنی بیمه مسئولیت | ازکی بیمه مسئولیت بخرم؟

انواع بیمه مسئولیت

بیمه‌ مسئولیت به دودسته کلی بیمه عمومی و بیمه حرفه‌ای تقسیم می‌شوند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم، بیمه مسئولیت عمومی عبارت‌اند از:

بیمه مسئولیت آتش‌سوزی

در حادثه‌هایی مانند آتش‌سوزی ممکن است افراد یا وسیله‌هایی که در مجاورت محل حادثه وجود دارند دچار آسیب شوند، در بیمه مسئولیت مدنی خسارات مالی و جانی که براثر آتش‌سوزی، انفجار، ترکیدگی لوله‌های آب و ضایعات آب به اشخاص ثالث وارد می‌شود را جبران می‌کند، به این نکته توجه کنید که در بیمه‌های آتش‌سوزی ‌هیچ خسارتی به اشخاص ثالث پرداخت نمی‌شود.

 بیمه عملیات ساختمانی

در عملیات ساختمانی خطرهای فراوانی وجود دارد که ممکن است باکمی بی‌احتیاطی موجب خسارات جانی و مالی شود، این ‌بیمه‌نامه زیان‌های مالی و صدمات جسمانی وارد به اشخاص ثالث در اجرای عملیات ساختمانی که ناشی از هر یک از عملیات تخریب، گودبرداری، کندن پی، نصب اسکلت فلزی و سایر کارهای عمرانی است، تحت پوشش‌ قرار می‌دهد. بیمه مسئولیت ساختمانی باعث می‌شود تا کارفرما با اطمینان خاطر به کار خود بپردازد.

بیمه مسئولیت جامع شهرداری

عملیات عمرانی، زیربنایی و دیگر عملیاتی که مربوط به شهرداری می‌شود ممکن است گاهی برای افراد خطراتی ایجاد کند که موجب خسارات مالی و جانی می‌شود، این بیمه‌نامه تمام این خسارات را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی

در مراکز آموزشی محصلان و کارکنانی وجود دارد که در حین تحصیل یا کار ممکن است دچار حادثه‌ای شوند، جبران خسارات این حوادث به عهده‌ی مدیران مراکز است؛ بیمه مسئولیت مدیران مراکز تمام این خسارات را بر عهده می‌گیرد.

بیمه مسئولیت مجموعه‌های ورزشی

یکی از مکان‌هایی که فعالیت‌های بدنی در آن زیاد به چشم می‌خورد مجموعه‌های ورزشی است؛ استخرها، سالن‌های ورزشی و بدن‌سازی جزو مکان‌هایی هستند که همیشه صاحبان این اماکن دل‌نگرانی‌هایی از قبیل آسیب‌دیدگی ورزش‌کاران دارند، گاهی اوقات این آسیب‌دیدگی‌ها بسیار بزرگ است و جبران آن کار دشواری محسوب می‌شود. بیمه مسئولیت مجموعه‌های ورزشی حوادثی‌ که‌ منجر به‌ نقص‌ عضو، فوت‌ و هزینه‌‌های‌ پزشکی‌ می‌شود را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیمه مسئولیت رایانه

رایانه‌ها ازلحاظ آسیب‌دیدگی جزو وسایل حساس هستند و باید به‌خوبی از آن‌ها مراقبت کرد، موارد زیادی باعث آسیب به رایانه می‌شود که برای مثال می‌توان به برخورد یک جسم سخت، نفوذ آب و نوسانات برقی اشاره کرد.

اما مواقعی وجود دارد که از رایانه به‌خوبی مراقبت می‌شود اما آتش‌سوزی، انفجار، سیل و طوفان حوادثی نیست که دست انسان باشد، این حوادث می‌تواند آسیب‌های زیادی به رایانه وارد کند. تمام عوامل ذکرشده جزو عواملی است که بیمه مسئولیت رایانه جبران خسارت می‌کند.

بیمه مسئولیت مستأجر در مقابل صاحب‌ملک

در مدت‌زمان اجاره ممکن است حوادثی برای ملک اتفاق بیافتد، جبران این حوادث در زمان اجاره به عهده مستاجر است؛ بیمه مسئولیت مستاجر این مسئولیت را بر عهده دارد.

بیمه مسئولیت مدیران اردوها

به ‌دفعات شنیده‌شده که در اردوها حوادث کوچک و بزرگی اتفاق می‌افتد، مسئولیت افرادی که در اردو هستند، بر عهده مدیر اردو است؛ گاهی این حوادث آن‌قدری شدید است که جبران آن کار بسیار دشواری است. بیمه‌ مسئولیت مدیران اردوها به‌منظور پوشش خسارت‌های جانی احتمالی برای افراد در اردوها صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت شکارچیان و محیط‌بانان

بر اساس شرایط بیمه مسئولیت شکارچیان و محیط‌بانان، این مسئولیت در جریان شکار یا انجام وظایف محیط‌بانی در برابر اشخاص ثالث تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرد، این بیمه در صورت وجود مجوز قانونی برای فعالیت بیمه‌ شونده، ارائه می‌شود.

بیمه مسئولیت حیوانات خانگی

این بیمه کلیه خسارات ناشی از نگهداری حیوانات خانگی اعم از حادثه بدون حمل‌ونقل، حادثه با حمل‌ونقل، بیماری، سرقت و زایمان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

تا به اینجا با بیمه‌های مسئولیت عمومی آشنا شدیم، حال به تعدادی از بیمه‌های مسئولیت حرفه‌ای می‌پردازیم:

بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان:

جبران خسارت بدنی وارد به بیماران که ناشی از مسئولیت پزشک به علت اشتباه، غفلت یا قصور وی در انجام خدمات حرفه‌ای به وقوع پیوسته باشد.

بیمه مسئولیت حرفه‌ای پارکینگ:

در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی ممکن است خساراتی به ماشین‌های مشتریان وارد شود که با این بیمه تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بیمه مسئولیت نگهداری آسانسور:

امکان دارد در مواقع استفاده از آسانسور برای افراد داخل آسانسور حادثه‌ای رخ دهد که موجب فوت‌ و نقص عضو سرنشینان‌ آسانسور می‌شود. بیمه مسئولیت نگهداری آسانسور خسارات واردشده را جبران می‌کند.

از دیگر بیمه‌های مسئولیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیمه مسئولیت فنی بیمارستان، بیمه مسئولیت مدیران ساختمان، بیمه مسئولیت حرفه‌ای شهربازی، بیمه مسئولیت حرفه‌ای هتل داری، بیمه مسئولیت مهدکودک، بیمه مسئولیت مدیر سینما، بیمه مسئولیت نگهبانان مسلح بانک‌ها، بیمه مسئولیت حرفه‌ای تعمیرکاران، بیمه مسئولیت حرفه‌ای وکلای دادگستری

ازکی بیمه مسئولیت بخرم ؟

استفاده از بیمه مسئولیت می‌تواند در شرایط خاص بسیار مفید و کاربردی باشد پس حتما از این بیمه استفاده کنید اما یکی از رایج‌ترین سوالاتی که برای افراد به وجود می‌آید، این است که ازکی بیمه مسئولیت بخرم؟

فروشگاه آنلاین ماهان یکی از شرکت‌های معتبر است که این نوع بیمه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، این فروشگاه برای استفاده آسان‌تر مشتریان، خدمات خود را به دو صورت تلفنی و آنلاین ارائه می‌کند؛ برای خرید بیمه به‌صورت آنلاین می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته وارد سایت شوید و ثبت سفارش نمایید و برای استفاده از خرید تلفنی می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب با شماره‌های درج‌شده در سایت (۰۲۱۴۵۲۳۹) تماس بگیرید و ثبت سفارش نمایید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه