ازکی بیمه عمر بخرم؟ بیمه ماهان

ازکی بیمه عمر بخرم؟زمان مطالعه ۳ دقیقه

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تفاوت سبک زندگی‌ها نسبت به گذشته، در اطرافمان به‌دفعات می‌شنویم که شخصی به بیماری‌های سخت مبتلا شده است؛ که در این شرایط نه‌تنها شخص باید ازلحاظ روحی قوی باشد، بلکه باید با مشکلات و بحران‌های مالی هم مقابله کند.

در این نوع بیماری‌ها که خرج و مخارج آن بسیار زیاد است، اگر خانواده و خود شخص نسبت به شرایط پیش‌آمده آینده‌نگری نکرده باشند، باید شرایط بسیار سختی را تحمل کنند. به‌خصوص اگر برای سرپرست خانواده اتفاقی بیفتد، آن‌ها به‌جز تحمل از دست دادن عزیزشان باید به فکر مخارج زندگی هم باشند؛ که از بهترین راه‌های مقابله با این‌گونه مشکلات بیمه عمر است.

ازکی بیمه عمر بخرم؟ بیمه ماهان
ازکی بیمه عمر بخرم؟

بیمه عمر چیست؟

در بیمه عمر، بیمه شونده با شرکت بیمه موردنظر قراردادی را ترتیب می‌دهند که در آن شرکت بیمه یا بیمه‌گزار متعهد می‌شود که بنا به اقساطی که شخص بیمه شونده به این شرکت پرداخت می‌کند؛ درزمانی که اتفاقاتی همچون مرگ، بیماری‌های لاعلاج، بیماری‌های سخت علاج یا نقص عضو شکل می‌گیرد خدمات خود را طبق قراردادی که بین آن‌ها منعقدشده به ایشان یا خانواده‌ی ایشان ارائه کند.

آمار نشان می‌دهد که در کشور ایران افراد نسبتا کمی از بیمه عمر استفاده می‌کنند درصورتی‌که در دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی سهم بیمه‌شدگان بسیار بالاتر است. البته می‌توان به یک نکته مهم و کلیدی هم اشاره نمود، آن‌هم این است که در آن کشورها اطلاعاتی دقیق به افراد داده می‌شود، ولی در کشور عزیز ما اطلاعات مردم از این نوع بیمه بسیار کم است.

ازکی بیمه عمر بخرم؟

درواقع یکی از دغدغه‌های اصلی مردم برای خرید بیمه عمر عدم آگاهی آن‌ها از نحوه‌ی خرید و فروشگاه‌های معتبر است، معمولا تمامی شرکت‌های بیمه این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند اما اگر قصد خرید بیمه عمر را دارید می‌توانید از فروشگاه آنلاین ماهان استفاده کنید. این فروشگاه برای آسان‌تر کردن فرآیند خرید از دو روش برای ارائه خدمات استفاده می‌کند.

ازکی بیمه عمر بخرم؟ بیمه ماهان
ازکی بیمه عمر بخرم؟

روش اول: می‌توانید با ورود به فروشگاه آنلاین ماهان خرید خود را بدون محدودیت زمانی انجام دهید.

روش دوم: می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید و بیمه خود را تهیه کنید، البته این نکته را در نظر داشته باشید که از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب می‌توانید از این روش استفاده نمایید.

مهم‌ترین مزایای بیمه عمر چیست؟

وقتی شما بیمه‌ی عمر را انتخاب می‌کنید، می‌توانید با پرداخت مبالغ بسیار کمی که بنا به قرارداد شما به‌صورت ماهیانه یا سالیانه انجام می‌گیرد، امکان سرمایه‌گذاری برای آینده داشته باشید که نسبت به انواع دیگر سرمایه‌گذاری‌ها ریسک کمتر و سود بیشتری شامل شما می‌شود.

 به این نکته توجه کنید که اگر بعد از گذشت یک سال اندوخته‌ی خود را برداشت کنید، مبلغ به‌صورت کامل به شما پرداخت می‌شود ولی اگر ده سال به سرمایه‌گذاری و پرداخت اقساط خود ادامه دهید، به‌صورت ماهیانه که نام آن را مستمری هم می‌نامند به شما پرداخت می‌شود.

یکی دیگر از مزایای فوق‌العاده‌ی این بیمه، دریافت وام با سود بسیار کم از بانک‌ها و مؤسسات مالی است؛ درواقع افرادی که از این بیمه بهره‌مند هستند می‌توانند به‌راحتی وام دریافت نمایند.

ضمناً وقتی شما وارد دوره‌ای از زندگی‌تان می‌شوید که بنا به هر دلیلی توانایی ادامه‌ی کار را نداشته باشید می‌توانید از بیمه‌ی عمر خود استفاده کنید. به‌طور مثال اگر حداقل ده سال از عقد قرارداد شما گذشته باشد، این امکان برای شما وجود دارد که طبق قراردادتان با شرکت بیمه مستمری ماهیانه دریافت کنید.

بیمه عمر به‌طورکلی به پنج دسته تقسیم می‌شود:

  • بیمه عمر زمانی: این نوع بیمه برای مدت‌زمان کوتاه و مشخصی اعتبار دارد که اگر در این مدت‌زمان فردی که تحت پوشش بیمه قرار دارد از دنیا برود امتیازش به خانواده‌ی ایشان پرداخت می‌شود.
  • بیمه تمام عمر: این نوع از بیمه مزایای بهتری نسبت به مورد قبلی دارد، به این صورت که اگر شخص در زمان حیات خود به فکر سرمایه‌ای باشد که بعد از مرگ او به خانواده‌اش برسد از بیمه تمام عمر می‌تواند بهره‌مند شود.
  • بیمه عمر مانده بدهکار: در این حالت از بیمه، اگر فرد بیمه‌شده درزمانی که اقساط وامی را بر عهده داشته باشد از دنیا برود، شرکت بیمه اقساط وام ایشان را بر عهده می‌گیرد؛ که خانواده‌ی شخص فوت‌شده دچار سختی نشوند. ولی باید به این نکته هم توجه کنید که مبالغی که بابت اقساط پرداخت‌شده از سرمایه کلی و نهایی بیمه‌شده کسر و بعد به خانواده‌ی شخص پرداخت می‌گردد.
  • بیمه عمر و سرمایه‌گذاری: می‌توان گفت که کامل‌ترین نوع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است؛ که فرد می‌تواند با پرداخت مبالغی ناچیز در زمان حیات و توانمندی خود از مزایای این بیمه در زمان نیاز استفاده کند.
  • بیمه تأمین آتیه فرزندان: این نوع بیمه که توسط والدین برای فرزندان خود از زمان تولدشان صورت می‌گیرد، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی آینده‌نگری والدینشان نسبت به آینده‌ی تحصیلی و زندگی راحت آن‌ها باشد که با مبالغ کوچک و ناچیز که درگذشت زمان تبدیل به سرمایه‌ای بزرگ و قابل‌قبول برای رفع نیازهای فرزندانشان می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در فروشگاه آنلاین ماهان تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه