بیمه زندگی بیمه باران؛ سرمایه گذاری ایمن

بیمه زندگی بیمه باران؛ سرمایه گذاری ایمنزمان مطالعه ۲ دقیقه

با توجه به این موضوع که در بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری محدودیت های وجود داشت مانند:عدم صدور این بیمه نامه ها برای افراد بالای ۶۰ سال و یا افرادی که بیمارهای خاص داشتند و علاوه بر ان بعضی از افراد مخصوصا برای فرزندان خود به دنبال بیمه های بودن که صرفا جنبه سرمایه گذاری و پس انداز داشته باشد و یا شخص به جای قراردادهای طولانی ۳۰ -۲۰ و یا ۱۰ سال بتوانند در مدت زمان خیلی کوتاه تری سرمایه گذاری  خود را دریافت کنند این طرح به دنبال برطرف کردن کمبودهای بیمه های عمر و سرمایه گذاری  و برطرف کردن نیازهای مشتریان به سفارش بیمه مرکزی و زیر نظر ان توسط شرکت بیمه باران طراحی شده است و تعدادی از شرکت های بیمه از جمله:سرمد،رازی ،نوین واتکایی ایرانیان نیز سهامداران این طرح بیمه باران به اسم طرح ترنم  می باشند.

در این طرح، سرمایه گذاری در بانک و بورس توسط متخصصین سرمایه و اقتصاد انجام می شود. لازم به ذکر است اخرین سود پرداختی در سبد ریسک زیاد ۱۰۰ درصد بوده است.

بیمه عمر و زندگی بیمه باران - طرح ترنم
طرح ترنم بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه باران

 طرح ترنم بیمه باران، بیمه نامه به شرط حیات می باشد که در صورت حیات شخص در مدت زمان بیمه نامه جمع مبالغ پرداختی به علاوه سود ان به شخص پرداخت خواهد شد و در صورت فوت شخص در این مدت زمان اگر با برگشت حق بیمه باشد جمع مبالغ پرداختی به ذینفع شخص پرداخت خواهد شد این ذینفع توسط خود شخص در اول قرارداد تعیین می شود.

این طرح  صرفا سرمایه گذاری است و فاقد پوشش بیمه ای است فقط در صورت انتخاب گزینه با برگشت حق بیمه فقط پوشش سرمایه فوت خواهد داشت.

مزیت این طرح نسبت به بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری ان است که مدت قرارداد کوتاه تراست و هزینه پوشش کسر نمی شود و برای افراد بیمار و سنین بالای ۶۰ سال هم قابل صدور است هم چنین صدور این بیمه نامه بدون انجام ازمایش و چکاپ می باشد و البته برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری با سود بالا و تضمین شده و امن هستند طرح مناسبی خواهد بود.در این طرح به علت سرمایه گذاری در بانک و بورس سود مناسب تر و بیشتری به بیمه گذار پرداخت خواهد شد.

در این طرح مدت زمان قرداد بین یک سال تا ۵ سال می باشد و در پرداخت حق بیمه محدودیتی وجود ندارد و شخص با هر مبلغی میتواند این بیمه نامه را ثبت نام کند.

طرح های سرمایه گذاری طرح ترنم بیمه باران

طرح ترنم بیمه باران شامل ۳  سبد سرمایه گذاری است که انتخاب ان توسط خود بیمه گذار انجام میشود که این سبدها متشکل از:

  • سبد ریسک کم
  • سبد ریسک متوسط 
  • سبد ریسک زیاد

تفاوت این سبدها در میزان سود تضمین و مشارکت و محل سرمایه گذاری ان ها می باشد.

سود تضمین در سبد ریسک کم ۱۶ درصد در سبد ریسک متوسط ۱۳ درصد و در سبد ریسک زیاد ۱۰ درصد می باشد و اخرین سود مشارکت پرداختی در سبد ریسک کم ۳۰ درصد و در سبد ریسک متوسط ۷۰ درصد و در سبد ریسک زیاد ۱۰۰ درصد می باشد. سود مشارکتی پرداختی هر ۳ ماه یکبار اعلام و هر ۶ ماه یکبار به اندوخته بیمه گذار واریز می شودو در سایت قابل مشاهده است.

در این بیمه نامه شخص از سال دوم بیمه نامه می تواند ۹۰ درصد سرمایه خود را بدون ضامن به صورت وام دریافت کند.

در صورت تغییرات در بیمه نامه اعم از افزایش یا کاهش حق بیمه و یا تغییرات ذینغع در هر زمان از بیمه نامه امکان پذیر است و در صورت بازخرید بیمه نامه زودتر از موعد قرارداد در سبدهای مختلف به شرح زیر است:

در سبد ریسک کم:

پایان سال اول:۹۰ درصد اندوخته

پایان سال دوم:۹۲ درصد اندوخته

پایان سال سوم:۹۴ درصد اندوخته

پایان سال چهارم:۹۶ درصد اندوخته

پایان سال پنجم:۱۰۰ درصد اندوخته

در سبد ریسک متوسط:

پایان سال اول:۹۰ درصد سرمایه

پایان سال دوم:۹۰درصد سرمایه

پایان سال سوم:۹۴ درصد سرمایه

پایان سال چهارم:۹۶ درصد سرمایه

پایان سال پنجم:۱۰۰ درصد سرمایه

در سبد ریسک زیاد:

پایان سال اول:۹۰ درصد سرمایه

پایان سال دوم: ۹۰ درصد سرمایه

پایان سال سوم:۹۲ درصد سرمایه

پایان سال چهارم:۹۴ درصد سرمایه

پایان سال پنجم:۱۰۰ درصد سرمایه

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه