بیمه توسعه | فروشگاه خرید آنلاین بیمه

بیمه توسعه | همه ی آنچه درباره بیمه توسعه نیاز دارید بدانید!زمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه توسعه

شرکت بیمه توسعه در سال ۱۳۸۱ و بر اساس قانون تاسیس شرکت های بیمه خصوصی و پروانه شماره ۵۱۹۶ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه رقابت بیمه آغاز نمود. بیمه توسعه اولین بیمه ای بود که توانست بعد از تصویب این قانون تاسیس شود.

بیمه توسعه با به کارگیری نیروی های کارآمد و متخصص با بالاترین سطح دانش که در صنعت بیمه کشور وجود دارد، توانسته است مشتری های بسیاری را جذب کند. شعار «بیمه توسعه حمایت قدرت زندگی است» به این بیمه اختصاص یافته است. بیمه توسعه برای تحقق بخشیدن به این شعار اولویت های خود را بر روی اصول خاصی استوار نموده است. در ادامه این مقاله انواع بیمه نامه های بیمه توسعه را معرفی می‌کنیم و سپس به معرفی چند نمونه از بیمه نامه های معروف و رایج بیمه توسعه می پردازیم.

انواع بیمه نامه های بیمه توسعه

بیمه توسعه به خدمات بیمه ای مختلفی می‌پردازد. از رایج ترین بیمه نامه های بیمه توسعه می توان به بیمه نامه خودرو، بیمه مسافرتی و بیمه آتش سوزی اشاره نمود.

خرید اینترنتی بیمه
مقایسه و خرید آنلاین بیمه از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

بیمه مسافرتی بیمه توسعه

بیمه مسافرتی بیمه توسعه برای تامین پوشش های مورد نیاز بیمه گزاران در خارج از کشور استفاده می شود. بیمه مسافرتی در طول مدت سفر مسافران خارج از کشور برای پرداخت هزینه های مختلفی از جمله هزینه های درمان، سرقت و … ارائه می شود. در بیمه نامه مسافرتی علاوه بر هزینه های درمانی و بیمارستانی که به طور غیر منتظره در طول مسافرت ممکن است برای مسافر پیش بیایند، هزینه های بسیار دیگری نیز تحت پوشش قرار می گیرد.

بیمه آتش سوزی بیمه توسعه

آتش سوزی و حادثه از اجزای جدانشدنی زندگی ما انسان ها هستند. خانه، ملک تجاری، مغازه، کارخانه و کارگاه همگی در معرض این خطر بزرگ هستند. مبارزه با این بلایای طبیعی موضوع تازه ای نیست اما نمی توان همیشه با این حوادث جنگید.

با تمامی پیشرفت های بشری حتی کشورهای فوق پیشرفته نیز نمی توانند خود را در برابر بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، طوفان مصون نگاه دارند. آتش سوزی و بلایای طبیعی از جمله حوادثی هستند که حتی در صورت مراقبت کامل، می توانند حاصل یک عمر تلاش و کوشش یک فرد یا شرکت را نابود ساخته و آسایش و آرامش را سلب کنند. شرکت بیمه توسعه با ارائه پوشش های بسیار مناسب برای بیمه آتش سوزی می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای بیمه گزاران باشد و خاطری آسوده را برای ایشان فراهم کند.

تلفن بیمه توسعه

بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث  بیمه توسعه

ماشین و خودرو از ابزاری هستند که همیشه در معرض تصادف و خطر هستند. برخی از بیمه های ارائه شده برای ماشین اجباری هستند مانند بیمه شخص ثالث و برخی اختیاری هستند مانند بیمه نامه بدنه خودرو. شرکت بیمه توسعه، تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به ارایه بیمه شخص ثالث و بدنه برای خودرو می پردازد.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه