بیمه آسماری | فروشگاه خرید آنلاین بیمه

بیمه آسماری | همه ی آنچه درباره بیمه آسماری نیاز دارید بدانیدزمان مطالعه ۲ دقیقه

همه ی آنچه درباره بیمه آسماری نیاز دارید بدانید

شرکت بیمه آسماری در یک نگاه | اطلاعاتی در مورد بیمه آسماری در ایران
شرکت بیمه آسماری به استناد قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای فعالیت بیمه هخای خصوصی و همچنین جلسه هیات وزیران در مورد فعالیت بیمه درمناطق آزاد، تجاری، صنعتی جمهوری اسلامی ایران و پس از طی مراحل قانونی با اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳۹۱ تاسیس و  در منطقه آزاد کیش ثبت گردیده است.

بیمه آسماری که در حال حاضر در منطقه آزاد کیش فعالیت دارد به دلیل ارائه خدمات بیمه ای مناسب از محبوب ترین بیمه ها در این منطقه بشامر می رود. از جمله عوامل موثر در تاسیس بیمه آسماری نیاز بازار بیمه و کشش بازار تقاضا در ایران، به ویژه در مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی به خدمات کیفی بیمه در سطح بین المللی می باشد.

انواع بیمه نامه های بیمه آسماری

بیمه آسماری در رسته های مختلفی به ارائه خدمت به مشتریان و هموطنان عزیز می پردازد. از جمله انواع بیمه نامه هایی که توسط بیمه آسماری پرداخت می شود می توان به  بیمه تکمیلی درمان، بیمه دندانپزشکی، بیمه مازاد هزینه درمان  بیمه بستری در بیمارستان   بیمه حمل و نقل بیمه مهندسی بیمه حوادث بیمه مسئولیت بیمه نفت و انرژی  بیمه مسافرتی بیمه مسافرتی مسافران ورودی عمر و سرمایه گذاری بیمه آتش سوزی بیمه بدنه اتومبیل بیمه شخص ثالث اتومبیل اشاره نمود.

در زیر سه مورد از مهمترین بیمه هایی که می توان آن ها را در نظر گرفت سخن می گوییم و بیمه آتش سوزی، بیمه خودرو و بیمه مسافرتی را توضیح می دهیم.

خرید اینترنتی بیمه
مقایسه و خرید آنلاین بیمه در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

بیمه مسافرتی بیمه آسماری

هر مسافری زمانی که شهر و یا حتی کشور خود را ترک می کند به این امید است که اوقاتی خوش را در طول مسافرت خود داشته باشد. ممکن است فکر کنید که لذت بردن در سفر فاکتورهای خاص خود را دارد که هیچگاه بیمه مسافرتی جزو آن ها نیست. اما اشخاصی که برایشان در خارج از کشور مشکلی پیش آمده است بیشتر قدر ان را می دانند.

بیمه مسافرتی این روز ها به دلیل افزایش مسافرت های خارجی از محبوبیت خاصی برخوردار شده است که بیمه آسماری نیز به بهترین نحو ممکن به پوشش خسارت های وارد شده به مسافران می پردازد.

بیمه آتش سوزی بیمه آسماری

یکی از خطرناک ترین حوادثی که ممکن است برای هر یک از ما رخ دهد و در کمین ماست آتش سوزی است. انواع بیمه های آتش سوزی بیمه آسماری به شرح زیر است:

  1. بیمه آتش سوزی عمومی  این نوع بیمه برای واحدهای مسکونی و  مراکز غیر صنعتی و انبارها و یکی از معمولی ترین بیمه های آتش سوزی به شمار می رود. اما این تنها نوع بیمه آش سوزی بیمه آسماری نیست و می توان به سه مورد زیر اشاره نمود که برای توضیحات بیشتر می توانید به وب سایت بیمه آسماری مراجعه نمایید.
  2. بیمه با شرایط اظهار نامه ای (شناور) Floating Policy
  3. بیمه با شرایط جایگزینی و بازسازی Replacement
  4. فرست لاس First Loss
بیمه آسماری

بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث بیمه آسماری

خودروها علاوه بر خرج هایی که دارند و هر از چند گاهس یباید قطعات آن ها تغییر یابد. اما خطرات غیر قابل پیش بینی دیگری هم وجود دارد که همان تصادفات رانندگی است. تضادفات رانندگی در برخی از اوقات آنچنان می تواند هزینه بر باشد که فرد ماشین خود را به خاطر هزینه هایش بفروشد. اما بیمه آسماری با ارائه خدمات نوین بیمه ای در زمینه خودرو تمامی خسارت های وارد شده به خودروی شما را پرداخت می کند. بیمه بدنه اتومبیل که از بیمه های اختیاری ولی لازم است نگرانی‌های بیمه‌گذاران  و ضاحبان خودرو را در مورد حوادثی که منجر به آسیب دیدن اتومبیل شده و خسارت وارد می کند را پوشش داده و رفع می کند.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه