خرید آنلاین بیمه

۵ بیمه ضروری برای سازمان‌هازمان مطالعه ۴ دقیقه

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و می‌خواهید با خرید آنلاین بیمه موارد ضروری مورد نیاز سازمان‌تان را دریافت کنید، در این مطلب از بیمه ماهان، ۵ بیمه ضروری سازمان‌تان را برایتان لیست کرده‌ایم. با این ۵ بیمه می‌توانید از سازمان و پرسنل‌تان بسیار بهتر مراقبت کنید و ضمنا هزینه‌های جاری سازمان را هم کاهش دهید. برخی دیگر از این بیمه‌ها نیز به وفاداری و حفظ نیروی انسانی‌تان کمک می‌کند. در نتیجه با داشتن این بیمه‌ها سودهای فراوانی خواهید برد. در ادامه بیشتر درباره بیمه‌های ضروری سازمان‌ها بخوانید.

خرید آنلاین بیمه از بیمه ماهان

۱- بیمه آتش سوزی

بی شک برای هر کسب و کاری، خرید آنلاین بیمه آتش سوزی ضروری است. این بیمه که پوشش زلزله، سیل، صاعقه، انفجار، آب گرفتگی و… را نیز دارد، یک بیمه کامل و تمام عیار است. با کمک بیمه آتش سوزی می‌توانید از فضای کار و تجهیزاتی که خریداری کرده‌اید و به نوعی اموال‌تان محسوب می‌شوند، مراقبت کنید. بیمه آتش سوزی انواع گوناگونی دارد و شما می‌توانید از آن برای کارخانه، دفاتر، ادارات، انبارها و… استفاده کنید. از سوی دیگر ایران یک سرزمین زلزله خیز است. در نتیجه با یک بیمه مناسب، می‌توانید ایمنی فضای کار را بالا ببرید و بسیاری از دغدغه‌ها را نداشته باشید. برای خرید بیمه آتش سوزی، سایت بیمه ماهان کنار شماست و می‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه بیمه مورد نظرتان را با بهترین قیمت دریافت کنید.

بیمه آتش سوزی

۲- بیمه عمر

اگر می‌خواهد وفاداری پرسنل‌تان بالاتر برود، آنها را از دست ندهید و نگذارید که رقبا نیروهای خوب شما را به دست بیاورند، با خرید آنلاین بیمه عمر از پرسنل‌تان مراقبت کنید. این بیمه یک پس انداز عالی است. علاوه بر این، مبلغی که شما یا پرسنل‌تان بابت آن می‌پردازید واقعا ناچیز است. اما در طی سال‌ها، پولی مناسب جمع می‌شود که می‌تواند به پرسنل‌تان در رفع مشکلات بسیاری کمک کند. بیمه عمر معاف از مالیات است و ضمنا دارنده آن می‌تواند بدون ضامن وام ۴ درصد بگیرد. با خرید بیمه عمر برای پرسنل‌تان می‌توانید مطمئن باشید که آنها دلیلی محکم‌تر برای ماندن پیش شما دارند. مبلغ این بیمه بسیار کم است و با توجه به نوسانات بازار می‌توان مبلغ آن‌را افزایش داد.

بیمه عمر

۳- بیمه مسئولیت

یکی دیگر از بهترین بیمه‌هایی که می‌توانید برای سازمان‌تان بخرید، بیمه مسئولیت گروهی یا انفرادی است. بیمه‌ای که از پرسنل در برابر خطرات محیط کار مراقبت کرده و می‌تواند مسئولیت شما را نیز با بیمه شریک شود. مثلا اگر صاحب کارخانه‌ای هستید و دستگاه‌های خطرناکی دارید، ممکن است کارگران در اثر یک بی احتیاطی صدمه ببینند. این صدمه می‌تواند ابعاد گسترده‌ای برای شما و کارگر آسیب دیده دارد. اما اگر از قبل برای خرید بیمه مسئولیت اقدام کرده باشید، می‌توانید به راحتی از این بحران عبور کنید. پرسنل‌تان هم آسیب کمتری می‌بینند و سریع‌تر تحت درمان قرار می‌گیرند. بیمه مسئولیت طیف وسیعی دارد و می‌تواند بنابر کسب و کارتان به شکل‌های گوناگونی تعریف شود. اگر برای خرید این بیمه نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، همکاران ما در بیمه ماهان برای ارائه اطلاعات بیشتر کنارتان خواهند بود.

بیمه مسئولیت

۴- بیمه تکمیلی درمان

اگر حال خوب پرسنل‌تان برایتان اهمیت دارد، بی شک خرید آنلاین بیمه درمان را نباید فراموش کنید. این بیمه به پوشش هزینه‌های پزشکی پرسنل کمک کرده و آنها می‌توانند برای چک آپ‌ها و درمان از آن استفاده کنند. به یاد داشته باشید که وقتی فردی بیمار و ذهنش درگیر هزینه‌های درمان باشد، نمی‌تواند نیروی مناسبی برای شما باشد. در نتیجه با بیمه تکمیلی درمان، می‌توانید از پرسنل‌تان مراقبت کنید. این بیمه‌ها مبلغ ماهیانه کمی دارند اما در مواقع لزوم، کارایی بالایی خواهند داشت. پوشش این بیمه‌، نسخه‌ها، داروها، ام آر آی، جراحی‌ها، هزینه عینک، تزریق‌ها، بستری در بیمارستان و… است. با بیمه درمان، پرسنل‌تان خیلی زود بهبود پیدا می‌کنند و می‌توانند سریع‌تر به محل کار خود بازگردند.

بیمه تکمیلی

۵- بیمه تامین اجتماعی

بنابر قوانین موجود در ایران، سازمان‌ها، شرکت‌ها، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و… موظفند که پرسنل خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی دربیاورند. این بیمه که بخشی از آن توسط کارگر و بخشی توسط کارفرما پرداخت می‌شود، به عنوان سابقه کار در نظر گرفته می‌شود. با همین بیمه مبلغ عیدی و سنوات قانونی محاسبه و پرداخت می‌شود. از سوی دیگر، اگر کسی قصد مهاجرت داشته باشد و یا بخواهد بازنشسته شود، بیمه تامین اجتماعی، می‌تواند به او کمک کند. این بیمه برای موقعیت‌های گوناگون، مانند ازدواج، بارداری و بیکاری نیز شرایطی را در نظر گرفته است. با کمک بیمه تامین اجتماعی می‌توانید به پرسنل‌تان نشان دهید که قانون مند هستید و برای سوابق و زحمات آنها ارزش قائلید.

در این مطلب به بررسی ۵ بیمه‌ای پرداختیم که سازمان‌ها باید آنها را تهیه کنند. آیا سازمان شما این ۵ بیمه را دارد؟ فکر می‌کنید چه بیمه‌های دیگری باید به این لیست اضافه شود؟ خوشحال می‌شویم در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید. برای خرید بیمه های نام برده شده به سامانه بیمه ماهان مراجعه کنید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه