بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان چیست؟

بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان چیست؟کمتر از یک دقیقه

بیمه پارسیان یکی دیگر از شرکت‌های بیمه‌ای است که توانسته با ارائه خدمات با کیفیت نام خود را مطرح کند، بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان برای جبران خسارت به وجود آمده تا در صورت رخداد حوادث برای بیمه شونده بتواند به‌خوبی از آن حمایت کند.

بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان چیست؟
بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان چیست؟

با توجه به هزینه‌هایی که برای خرید وسایل موردنیاز می‌شود، اگر حادثه‌ای پیش بیاید برای جبران آن باید آینده‌نگری شود، شاید حتی استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات نیز ضامن امنیت کامل نباشد و نیاز به تمهیداتی است که در صورت وقوع حادثه آتش‌سوزی و بلایای طبیعی، خسارت وارده به دارایی‌های شما  جبران شود بنابراین برای امنیت بیشتر می‌توانید از بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان استفاده کنید این بیمه‌نامه به شما اطمینان خاطر می‌دهد که با ارائه پوشش‌های متنوع آن در صورت بروز حوادث احتمالی جبران خسارت کند.

تمهیدات بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان جهت تامین آسایش و آرامش بیشتر مشتریان خود اقدام به ارائه انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی برای واحدهای مسکونی (اعم از واحدها و مجتمع‌های مسکونی)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها کرده که در آن خطر آتش‌سوزی و حوادث و بلایای طبیعی را تحت پوشش خود قرار داده. همچنین بیمه پارسیان با ارائه بیمه‌نامه مسئولیت مدنی در قبال همسایگان، مسئولیت شما در قبال همسایگان را در صورت بروز خطرات تحت پوشش، بیمه قرار می‌دهد.

انواع بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان

  • بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان برای منازل مسکونی
  • بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان برای مجتمع‌های مسکونی
  • بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان برای مراکز صنعتی
  • بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان برای مراکز غیر صنعتی
  • بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان برای اظهارنامه‌ای یا همان شناور

محاسبه و استعلام نرخ بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان

برای محاسبه و استعلام نرخ بیمه‌ آتش‌سوزی بیمه پارسیان مراحل زیر را انجام می‌دهیم:

حق بیمه یک‌ساله = 9% مالیات بر ارزش‌افزوده   +   1000  ÷  (نرخ پایه ) ×  ارزش سرمایه مورد بیمه

در ضمن برای استعلام نرخ بیمه‌نامه آتش‌سوزی پارسیان ۲ موضوع خیلی مهم و اساسی هم موردتوجه بالا و مطرح است که هر 2 موارد توسط بیمه‌گذار انتخاب می‌شود مانند:

  • ارزش اعیانی ساختمان مورد بیمه‌شده
  • ارزش موجودی و اثاثیه ساختمان بیمه‌شده

خرید بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان

همان‌طور که گفته شد این بیمه می‌تواند در بسیاری از مواقع به کمک افراد حادثه‌دیده بیاید و خسارت‌ها را جبران کند. پس بهتر است قبل از اینکه حوادثی رخ دهد از این بیمه استفاده نمود تا در شرایط و مواقع لزوم از آن استفاده کرد.

روش‌های بسیار زیادی برای خرید این بیمه وجود دارد اما یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ برای خرید، سفارش به‌صورت آنلاین است. برای سفارش آنلاین می‌توانید وارد فروشگاه آنلاین ماهان شوید و اقدام به سفارش کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قبل از ثبت سفارش نیاز به دریافت مشاوره داشتید، می‌توانید با شماره‌ ی ۴۵۲۳۹-۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه