خرید بیمه آنلاین

چگونه آنلاین بیمه بخرم؟زمان مطالعه ۳ دقیقه

در یک روز کاری شلوغ، یا عصری آرام در آخر هفته‌ای بدون دغدغه! برای بیمه ماهان هیچ فرقی ندارد. می‌توانید از هر جای دنیا که هستید، برای خرید بیمه آنلاین اقدام و در زمانی کمتر از آنچه که فکرش را می‌کنید، صاحب بیمه شوید. در این مطلب از مراحل دریافت بیمه به صورت آنلاین، بیشتر بخوانید.

بیمه، در ۵ دقیقه

باورتان می‌شود؟ می‌توانید به راحتی بیمه شوید بدون آنکه در صف یا ترافیک بمانید، نیاز باشد که مرخصی بگیرید و یا زمانی را برای حضور در دفترهای بیمه صرف کنید. اما چگونه؟ در اینجا قرار است مرحله به مرحله برایتان ازانواع بیمه و شیوه گرفتن آن بگوییم.

  1. ابتدا باید وارد صفحه اصلی بیمه ماهان شوید.
  2. در این صفحه انواع بیمه که توسط بیمه ماهان ارائه می‌شود را می‌توانید ببینید.
  3. این بیمه‌ها شامل بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، بیمه آتش سوزی، بیمه الکترونیک، بیمه پزشکان، بیمه آسانسور و… است.
  4. روی بیمه مورد نظرتان کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر بشوید.
  5. وارد هر صفحه بیمه‌ای که شوید، می‌توانید اطلاعات کامل و مفیدی را درباره آن بیمه کسب کنید تا اگر ابهامی دارید برایتان برطرف شود.
  6. در همین صفحه، بنابر بیمه‌ای که انتخاب کرده‌اید، با وارد کردن چند داده ساده، می‌توانید بیمه مورد نظرتان را بیابید. مثلا اگر وارد صفحه بیمه عمر شده‌اید، سایت از شما درباره سن، میزان مبلغی که می‌خواهید پرداخت کنید و… خواهد پرسید.
  7. پس از وارد کردن اطلاعات، روی دکمه جستجو کنید بزنید.
  8. حالا بیمه‌هایی که مطابق با شرایط شما هستند، ظاهر می‌شوند تا بتوانید از بین آنها بیمه مورد نظرتان را پیدا کنید.
  9. در اینجا می‌توانید از بین گزینه‌های خرید نقدی و اقساطی، هر کدام را که خواستید انتخاب کنید.
  10. با تکمیل فرآیند پرداخت، بیمه نامه شما صادر و به درب منزل‌ یا محل کارتان ارسال خواهد شد.
  11. فراموش نکنید که چت آنلاین سایت، همواره در حال پشتیبانی است و می‌توانید سوالات‌تان را از کارشناسان آنلاین نیز بپرسید.

مزایای بیمه آنلاین چیست؟

خرید بیمه آنلاین می‌تواند نفع‌های بسیاری برایتان داشته باشد. در اینجا می‌خواهیم چند مزیتی که با خرید آنلاین بیمه به‌دست می‌آورید را برایتان بگوییم.

آگاهی‌تان بالاتر می‌رود

معمولا در خرید حضوری بیمه، زمان بسیار کمی برای دانستن درباره اعداد و رقم‌ها خواهید داشت. ضمنا ممکن است به هر دلیلی کارگزار بیمه نتواند اطلاعات مفید، آخرین قوانین و امکانات دیگر را برایتان شرح دهد. حال آنکه با کمک بیمه آنلاین ماهان، فرصت دارید، بیشتر درباره بیمه‌ای که دریافت می‌کنید، بخوانید و بدانید.

درباره بیمه‌های دیگر می‌آموزید

بسیاری از ما تا زمانی که خودمان یا دیگران، با یک حادثه مواجه نشوند، به فکر گرفتن بیمه نمی‌افتیم. از سوی دیگر شاید اصلا ندانیم بیمه‌ها چقدر متنوع و کارا هستند. حال با خدمات بیمه آنلاین، شما بسیاری از پکیج‌های بیمه را کنار هم می‌بینید و می‌توانید درباره آنها نیز نکاتی را بیاموزید. در این حالت ممکن است متوجه شوید که به وجود بیمه‌ای نیاز دارید و آن‌را هم به راحتی دریافت کنید.

می‌توانید مقایسه کنید

وقتی برای خرید بیمه به یک دفتر مراجعه می‌کنید، تنها از خدمات همان بیمه آگاه می‌شوید. حال آنکه با خرید بیمه آنلاین از ماهان، می‌توانید خدمات بیمه گذارهای گوناگون را با همدیگر مقایسه کنید. مبنای این مقایسه می‌تواند قیمت، خدمات و شرایط دیگر باشد.

از مشاوران کمک می‌گیرید

برای هر نوع بیمه از سایت ماهان، همواره مشاورانی زبده و مسلط به امور بیمه‌ای در کنارتان هستند. این افراد از آخرین قوانین، تغییرات و تعرفه‌ها اطلاع دارند و می‌توانند برای یک انتخاب مناب و سودمند، یاری‌تان کنند.

سریع‌ترین چاره را دارید

گاهی اوقات با فراموش کردن سر رسید برخی از بیمه‌ها مانند بیمه خودرو، خطرات و تبعات گوناگونی ممکن است برایتان پیش بیاید. حال آنکه با کمک بیمه آنلاین، از هر جا که اینترنت باشد، می‌توانید وارد سایت ماهان شوید و بیمه خود را تمدید کنید. با این روش حتی موقعی که همه جا تعطیل است و یا به هیچ دفتر بیمه‌ای دسترسی ندارید، بیمه‌تان تمدید خواهد شد. به یاد داشته باشد با این کار از جریمه، نگرانی و بسیاری از مشکلات دیگر دور خواهید ماند.

در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌کنید

در دنیای پر از مشغله امروزی، زمان بسیار با ارزش است. در نتیجه هر فعالیتی که بتواند باعث صرفه‌جویی در وقت شود، قطعا با ارزش است. با خرید بیمه آنلاین در عرض ۵ دقیقه و با چند کلیک، می‌توانید بیمه‌تان را بگیرید. نه در صف می‌مانید، نه ترافیک و نه لازم است که دنبال جای پارک بگردید! بدون نگرانی، بیمه‌تان صادر و در آدرس مورد نظرتان تحویل داده می‌شود.

در این مطلب از شیوه گرفتن بیمه آنلاین ماهان برایتان گفتیم. اینکه چگونه گام به گام، برای گرفتن بیمه اقدام کنید و در ازای تصمیمی که گرفته‌اید، چه مزیت‌هایی را تجربه خواهید کرد. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا گرفتن بیمه آنلاین فکر خوبی است؟ آیا تجربه‌ای در این باره دارید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.



همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه