خرید آنلاین بهترین بیمه آسانسور

بیمه نامه آسانسور چیست؟زمان مطالعه ۳ دقیقه

نسخه صوتی مقاله: بیمه نامه آسانسور چیست؟

این روزها آسانسور تبدیل به ابزاری شده است که نه تنها در ساختمان‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه در ساختمان‌های مسکونی چند طبقه نیز بسیار پر استفاده است. به دلیل ماهیت آسانسور و استفاده‌ی دائم از آن ممکن است این وسیله منجر به خساراتی چه به صورت مالی و چه به صورت جانی شود. پوشش‌های بیمه آسانسور در زمینه‌های خسارات این ابزار پر کاربرد تا حدی می‌تواند جبران کننده این خسارات باشد و از نگرانی‌ها و مسئولیت های مدیران ساختمان بکاهد.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد بهترین بیمه نامه آسانسور و همچنین خرید آنلاین بیمه نامه آسانسور ارائه کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید آنلاین بهترین بیمه نامه آسانسور
خرید آنلاین بیمه نامه آسانسور

بیمه آسانسور چیست و تهیه آن به عهده چه کسی است؟

با توجه به حوادثی که در زمان استفاده از آسانسور در ساختمان و مجتمع ها و شهرک های مسکونی و غیر مسکونی ممکن است پیش بیاید، باید در نظر داشت که تهیه بهترین بیمه نامه آسانسور که پوشش های آن جامع و کامل باشد بسیار حائز اهمیت است.

مالکان ساختمان و مدیران ساختمان مسئول تهیه بهترین و کامل ترین نوع بیمه آسانسور هستند، چرا که اگر اتفاقی پیش آید که خسارات جانی و یا خسارات مالی به همراه داشته باشد مالک، مدیر ساختمان، هیئت مدیره ساختمان یا مجتمع، شرکت‌های سرویس و نگهداری آسانسور مسئولین حادثه هستند و باید طبق نص صریح قانون اساسی خسارت پیش آمده را جبران نمایند. از این رو هرچند داشتن بیمه نامه آسانسور اجباری نیست ولی با توجه به سنگین بودن خسارات مالی و بعضاً جانی که در هنگام استفاده از این وسیله پیش می‌آید، تهیه بهترین بیمه آسانسور برای ساختمان بسیار مهم و ضروری است.

پوشش‌های بیمه نامه آسانسور و هزینه پزشکی بیمه آسانسور

بسیاری از افراد معمولاً دچار این پرسش می‌شوند که بهترین بیمه نامه آسانسور کدام است؟ و یا هزینه پزشکی بیمه آسانسور شامل چه مواردی می‌شود. فروشگاه آنلاین بیمه ماهان امکان مقایسه بین بیمه نامه‌های آسانسور شرکت‌های بیمه مختلف را برای شما فراهم کرده است. بنابراین شما می‌توانید پس از مقایسه قیمت بیمه آسانسور و انتخاب بهترین بیمه اقدام به خرید آنلاین بیمه نامه آسانسور کنید.

مشاهده شرایط و پوشش‌های بیمه آسانسور شرکت‌های مختلف و همچنین قیمت بیمه آسانسور در شرکت‌های مختلف بیمه از قبیل شرکت بیمه ایران، بیمه رازی، بیمه آسیا، بیمه معلم، بیمه تعاون و بیمه سامان در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان وجود دارد. شما می‌توانید تمامی سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید و با آسودگی خاطر، پس از مقایسه جوانب مختلف و پوشش ها اقدام به خرید آنلاین بیمه آسانسور کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

بیمه آسانسور | همه چیز درباره بیمه آسانسور به زبان ساده!
بیمه نامه آسانسور | همه چیز درباره بیمه آسانسور به زبان ساده!

مزایای خرید آنلاین بیمه نامه آسانسور از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

فروشگاه آنلاین خرید بیمه، بیمه ماهان علاوه بر امکان خرید و استعلام بیمه از ۶ شرکت معروف و معتبر شامل شرکت بیمه ایران، بیمه رازی، بیمه آسیا، بیمه معلم، بیمه تعاون و بیمه سامان این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا به صورت نقد و اقساط بیمه نامه خود را تهیه کنند. علاوه بر این به همراه بیمه نامه‌ای که درب منزل شما ارسال می‌شود یک هدیه ارزشمند (کتاب قانون تملک آپارتمان‌ها) از طرف فروشگاه بیمه ماهان برای شما ارسال خواهد شد.

امکان عضویت در باشگاه مشتریان کارگزاری هواپیمایی ماهان، شارژ کارت باشگاه برای تخفیف در خریدهای بعدی، پشتیبانی ۲۴ ساعته در هنگام بروز خسارت، تمدید غیرحضوری بیمه نامه، پیگیری پرونده خسارت ۷ روز هفته حتی در روزهای تعطیل برای تمامی مشتریان وجود دارد. همچنین واحد ویژه خسارت در تمامی موارد درخواست مشتریان را در هنگام بروز خسارت پیگیری کرده و خدمات لازم را در اسرع وقت به آن‌ها ارائه می‌دهد.

 

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه