بیمه مسئولیت پیراپزشکان

بیمه مسئولیت پیراپزشکانزمان مطالعه ۳ دقیقه

پیراپزشکان، بخشی از کادر درمان هستند که با توجه به علوم و فنونی که آموخته‌اند، زیر نظر یک پزشک به تکمیل درمان مشغولند. به همین سبب بیمه مسئولیت پیراپزشکان نیز یکی از بندهای مهم بیمه مسئولیت است. چرا که پیراپزشکان نیز با بخش‌های مهم و حساسی از روند درمان در تماس هستند. آنها باید به رفع مشکلات گوناگون کمک کنند. در نتیجه خطا و اشتباه در این مرحله از درمان نیز می‌تواند رخ بدهد. پس بیمه ماهان با ارائه بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان کنارتان است تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی به انجام فعالیت‌های حرفه‌ای خود بپردازید. در این مطلب بیشتر درباره این بیمه، نکات مهم و تعرفه‌های آن بخوانید.

خرید بیمه مسئولیت پیراپزشکان

پیراپزشک چه کسی است؟

پیش از آنکه بخواهیم درباره بیمه و مسئولیت حرف بزنیم، باید ببینیم پیراپزشک به چه گروه از مشاغلی گفته می‌شود؟ پیراپزشکان در واقع مجموعه‌ای از متخصصین هستند که می‌توانند فرآیند درمان را تکمیل کنند. گروه مشاغل آنها به شرح زیر است

  • فیزیوتراپیست‌ها
  • رادیولوژی
  • هوشبر
  • رادیوگرافی
  • پرستاری
  • مامایی
  • بهیاری
  • علوم آزمایشگاهی
  • فوریت‌های پزشکی
  • مددکاری
  • گروه اتاق عمل
  • گروه فناوری اطلاعات سلامت
  • و…

در دسته پیراپزشکان قرار می‌گیرند. آنها با افراد در سن‌ها و بیماری‌های گوناگونی سر و کار دارند و اگر عمکلرد آنها موجب مشکل در فرد تحت درمان شود، باید پاسخگو باشند.

بیمه فیزیوتراپ ها

چرا بیمه مسئولیت پیراپزشکان؟

پزشکان و پیراپزشکان، بخشی مهم از جوامع هستند. آنها در شرایط دشوار به عنوان جنگنده اصلی در میادین حضور دارند و تلاش می‌کنند مشکلات و دشواری‌ها را سامان بدهند. با تمام دانش، تخصص و سابقه کار، مانند هر کار دیگری، امکان خطا و اشتباه وجود دارد. اما خطایی که ممکن است به قیمت نقص عضو و یا فوت بیمار تمام شود. بی‌شک هیچ کدام از افراد حاضر در کادر درمان، دوست ندارند باعث رنجش بیمار و یا اطرافیان او باشند. اما گاهی رخدادهای ناراحت کننده‌ای پیش می‌آید. در این شرایط، بحث دیه و غرامت وجود دارد. دیه یک انسان کامل چندین برابر درآمد و یا حقوق سال‌ها کار و فعالیت است. در نتیجه، اگر فردی بیمه نداشته باشد و دچار مشکل شود، رخدادهای بسیار ناراحت کننده‌ای در انتظارش خواهد بود. به همین سبب بیمه با ارائه بیمه مسئولیت پیراپزشکان که یکی از شاخه‌های بیمه مسئولیت است، کنار پیراپزشکان خواهد بود. به سبب این بیمه می‌توان با خیالی آسوده روند درمان را دنبال کرد و به تبع آن به کادر درمان هم کمک کرد تا به کمک آن شرایط بهتری را داشته باشند.

پوشش بیمه مسئولیت پیراپزشکان

مانند بیمه پزشکان، پیراپزشکان هم می‌توانند از بیمه مسئولیت حرفه‌ای استفاده کنند. بیمه‌ای که در آن فعالیت‌های پیراپزشکان بیمه است و می‌توانند با کمک آن در مواقع لزوم غرامت‌های لازم را بپردازند. برای مثال یک فیزیوتراپیست، علی رغم دانش و حرفه‌اش، ممکن است به صورت ناخواسته موجب ایجاد مشکلی در بیمار شود. یک تکنسین هوشبر، می‌تواند با اشتباهی کوچک، مشکلات زیادی را بسازد. یا یک ماما ممکن است در زمان به دنیا آمدن نوزاد، مشکلی را جسم او ایجاد کند. در اینجا باید بگوییم که ماماها به علت استرس‌ها، شرایط خاص و مشکلاتی که دارند، یکی از بالاترین آمارهای خطا را به خود اختصاص داده‌اند. در نتیجه برای پیراپزشکان نیز، وجود بیمه، ضروری است. بیمه از بیمار و پیراپزشک مراقبت می‌کند تا مشکلات و نگرانی‌ها بیشتر و بهتر حل شوند.

بیمه پیراپزشکان تکنسین اتاق عمل

خرید بیمه مسئولیت پیراپزشکان

اگر شما پیراپزشک هستید و می‌خواهید با بیمه از خود و فعالیت‌هایتان مراقبت کنید، کافی است وارد صفحه خرید بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان شوید. سپس گروه شغلی خود را انتخاب کنید. از نیروی خدماتی تا مترون، از انگل شناسان تا پرستارهای بخش ویژه و… در این بخش تعریف شده‌اند. چرا که بسته به حساسیت کار و شرایط بیمارانی که با آنها سر و کار دارید، شرایط بیمه متفاوت خواهد بود.

پس از آن تعداد سال‌های عدم خسارات را در فیلد بعدی وارد کنید. در نهایت هم میزان تخصص را مشخص نمایید. بعد با زدن دکمه جستجو کنید، سایت بیمه ماهان تمام بیمه نامه‌های معتبر و مرتبط با شغل و حرفه شما را می‌آورد. حالا می‌توانید تمام بیمه‌ها را در کنار هم ببینید، آنها را با هم مقایسه کنید و در کمتر از ۵ دقیقه بیمه مناسب خودتان را انتخاب و خریداری نمایید.

همین حالا اقدام کنید

اگر در کادر درمان مشغول به کار هستید و هنوز بیمه مسئولیت ندارید، خیلی زود برای خرید این بیمه اقدام کنید. به یاد داشته باشید که پرداخت هزینه‌های دادرسی، جبران خسارت، غرامت و دیه، حتی با بالاترین درآمدها هم ممکن نیست. از سوی دیگر فعالیت حرفه‌ای شما نباید در پرتو مشکلات قرار بگیرد. در نتیجه با خرید و انتخاب بیمه مسئولیت خودتان، سرنوشت‌تان و آینده‌تان را بیمه خواهید کرد. علاوه بر این، بسیاری از نگرانی‌ها و مشکلاتی که دارید نیز از بین خواهد رفت. با انتخاب و خرید بیمه مسئولیت از بیمه ماهان در کمتر از ۵ دقیقه، یک عمر در آسایش و حال خوب زندگی کنید. از فعالیت حرفه‌ای‌تان لذت ببرید و مطمئن باشید، خطاها و نگرانی‌ایتان نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
نیوشا امینیان
نیوشا امینیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه