مقایسه و خرید آنلاین و تلفنی بيمه آتش‌سوزی و زلزله بيمه معلم

بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه معلم – تعرفه ها، شرایط و مدارک موردنیاززمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه آتش‌سوزی بیمه معلم چیست؟ 

در بیمه‌نامه آتش‌سوزی بیمه معلم طرح‌های ویژه‌ای اندیشیده شده است که شرکت بیمه معلم در این زمینه خواستار افزایش رضایت مشتریانش از خدمات بیمه آتش‌سوزی بیمه معلم بوده است و این کار باهدف، مشخص و معینی طراحی‌شده است.

خرید بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه معلم
خرید آنلاین بیمه آتش سوزی و زلزله بیمه معلم و مقایسه با دیگر بیمه ها

انواع طرح‌های بیمه آتش‌سوزی و زلزله بیمه معلم

  • طرح جامع خانه و خانواده
  • طرح آسایش ایرانیان
  • طرح فیروزه‌ای مساجد
  • طرح آرامش خانواده
  • طرح فرهنگیان
  • طرح مهر فرهنگیان
  • طرح اصناف

این نکته را در نظر داشته باشید که همه طرح‌های بالا شامل گزینه‌های زیر می‌شود:

جبران خسارت مالی به وجود آمده برای ساختمان و اثاثیه بیمه شونده در ازای خطرهای آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار است. البته ممکن است برخی موارد اضافی هم مانند زلزله و سیل تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی معلم قرار بگیرد که این مورد نیازمند مذاکره با شرکت بیمه است.

نحوه دریافت خسارت بیمه آتش‌سوزی بیمه معلم

نحوه دریافت خسارت بیمه آتش‌سوزی بیمه معلم بدین‌صورت است؛ مثلا زمانی که حادثه‌ای رخ می‌دهد بلافاصله بیمه شونده تا ۵ روز فرصت دارد از طریق ارسال نامه کتبی به واحد صادرکننده بیمه‌نامه را به اطلاع شرکت بیمه معلم برساند و با توجه به اینکه باید بازدید از مواضع خسارت‌دیده و ارزیابی میزان زیان به اموال بیمه شونده انجام شود، شرکت بیمه  کارشناسان خود را به محل اعزام می‌کند تا ارزش خسارت وارده را برآورد کنند. که پس از تکمیل مستندات و گزارش کارشناسی خسارت را در وجه زیان‌دیده از سمت بیمه آتش‌سوزی بیمه پرداخت می‌شود.

چرا باید از بیمه آتش‌سوزی معلم استفاده کنیم؟

قطعا هیچ شخصی نمی‌تواند حوادث را پیش‌بینی کند به همین دلیل ممکن است این حوادث برای هر فردی رخ دهد، اگر آن فرد تحت پوشش بیمه نباشد، قطعا خسارت‌های فراوانی را باید جبران کند که این کار بسیار سخت و در برخی مواقع غیرممکن است. به همین دلیل بهتر است قبل از رخ داد حوادث، از بیمه استفاده کرد تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد و خسارت‌های وارده را از شرکت بیمه دریافت نمود.

مقایسه و خرید آنلاین بیمه آتش سوزی بیمه معلم

خرید بیمه آتش‌سوزی معلم

همان‌طور که گفته شد این بیمه می‌تواند در بسیاری از مواقع به کمک افراد حادثه‌دیده بیاید و خسارت‌ها را جبران کند. پس بهتر است قبل از اینکه حوادثی رخ دهد از این بیمه استفاده نمود تا در شرایط و مواقع لزوم از آن استفاده کرد.

روش‌های بسیار زیادی برای خرید این بیمه وجود دارد اما یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ برای خرید، سفارش به‌صورت آنلاین است. برای سفارش آنلاین می‌توانید وارد فروشگاه آنلاین ماهان شوید و اقدام به سفارش کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید تلفنی و یا مشاوره قبل از ثبت سفارش بیمه آتش سوزی و زلزله معلم، می‌توانید با شماره‌ی ۴۵۲۳۹-۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه