همه چیز در باره نمایشگاه بانک، بورس و بیمه 98

همه چیز در باره نمایشگاه بانک، بورس و بیمه ۹۸کمتر از یک دقیقه

نمایشگاه بانک، بورس و بیمه ۹۸

نمایشگاه بانک، بورس و بیمه ۹۸ از تاریخ دوم تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه که دوازدهمین دوره آن در حال برگزاری است؛ در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار مترمربع و در هشت سالن نمایشگاهی و فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران مستقر شده و شرکت کنندگان در آن جدیدترین برنامه ها و خدمات خود را عرضه می نمایند. از جمله شرکت کنندگان در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه ۱۳۹۸ بیش از ۳۰۰ کارگزاری، شرکت های سرمایه گذاری و مشاور سرمایه گذاری، بانک و موسسات اعتباری، بیمه و خدمات بیمه ای، صرافی و لیزینگ هستند.

نمایشگاه بانک، بورس و بیمه هر ساله با هدف معرفی دستاوردها و ابزارهای صنعت مالی به سرمایه گذاران، فعالین اقتصادی و آحاد جامعه برگزار می شود تا پل ارتباطی میان سرمایه گذاران و بیمه گزاران با فعالین این حوزه مهم باشد. سرمایه گذاری بر کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ها را نیز می توان از مهم ترین اهداف این نمایشگاه برشمرد.

بنابر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه بانک، بورس و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹)، این نمایشگاه فرصت بی نظیری برای مثلث اقتصادی کشور یعنی بورس، بانک و بیمه فراهم می آورد تا روش های نوین و بهینه سرمایه گذاری و آخرین دستاوردهای مالی را به تمامی متقاضیان بالقوه معرفی کنند. شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در سومین جلسه خود، این نمایشگاه را یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت مالی جهان از لحاظ وسعت و تعداد شرکت کنندگان اعلام و به لزوم تداوم آن تاکید کرد.

کارگروه مشورتی و سیاست گذاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹)  با هدف پاسخ به درخواست ها و انتظارات بخش های حاضر در نمایشگاه، از دو عضو بیمه ای (دولتی و خصوصی)، دو عضو بانکی  (دولتی و خصوصی)، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به عنوان مجری تشکیل شده است.

پیش از برگزاری نمایشگاه دوازدهم، آقای یاسر فلاح مدیرعمل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از برگزاری کارگاه های آموزشی «نحوه تقابل، مدیریت و انعکاس اخبار» ویژه خبرنگاران و «چالش های نوظهور مربوط به روابط عمومی» ویژه کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در این رویداد خبر داد. به گفته وی مدرس این دوره ها رئیس هیات مدیره IPRA خواهد بود و هدف از برگزاری این دوره ها، توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری صحیح در دارایی‌های مالی شامل هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه است.

برای بازدید ازاین نمایشگاه و شرکت های بیمه مستقر در نمایشگاه، می توانید تا تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه فرمایید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه