پلاکتو بزن یک میلیون تومان ببر

  • تاریخ درج 27 مرداد 1397
  • بازدید 6887
  • نویسنده سهراب صیدگر

پلاکتو بزن یک میلیون تومان ببر

 

سال 1384 بود که از پلاک های جدید برا ی خودروهای سواری رو نمایی شد پلاکهایی جدید به سبک وسیاق کشور های اروپایی اما با طرحی ایرانی و ساده جای پلاک های قدیمی و کوچک را گرفتند و از آن موقع تا الان طرح ها و رنگ های مختلفی از آن رونمایی شده است

 

پلاک خودرو صرفا شماره ای برای شناسایی خودرو توسط نهادها و ارگان های خصوصی و دولتی است اما برای برخی این تمام ماجرا نیست. افراد زیادی وجود دارند که   برای شماره پلاک خود ارزش زیادی قائل هستند برخی به دنبال پلاک های زوج یا فرد با توجه به دیگر خودروهای خود هستند و از آنجا که انتخابی برای این مساله وجود ندارد این موضوع را از روی شانس و اقبال می بینند .

 

اما در این بین افرادی نیز وجود دارند که شانس و اقبال در پلاک را به گونه ای دیگر می بینند برای این افراد وجود عدد هایی مانند 6 یا 7 در پلاک به منزله خوش شانسی و وجود عدد هایی همچون 13 در پلاک خودرو می تواند نشانه بدشانسی و شوم بودن آن باشد.

 

اما به راستی آیا در پلاک های ما تفاوتی وجود دارد ؟

 

ملاک خوش شانس یا بد شانس بودن یک پلاک چیست ؟

 

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به تازگی جشنواره ای رو آغاز کرده است و نام آن را  پلاک لاک گذاشته است .نام این جشنواره از دو بخش تشکیل شده است بخش اول پلاک و بخش دوم آن لاک می باشد .

پلاک بدین منظور که این جشنواره با یک مشخصه جدید برگزار می شود و این مشخصه نام شما و یا شماره موبایل شما نیست و آن چیزی که در این جشنواره شانس برنده شدن داره  پلاک خودروی شماست.

برای شرکت در جشنواره پلاک لاک کلیک کنید. .

 

قسمت دوم این جشنواره اما دو محتوای جذاب داره اولی اینه که لاک به معنی شانس و اقبال در زبان انگلیسی هست و شما با شرکت در این جشنواره شانس پلاکتون رو آزمایش می کنید و دومین محتوای آن به معنی قفل های جوایز این جشنواره است که به سه قسمت طلایی نقره ای و برنز تقسیم شده اند. جوایز ویژه این جشنواره در قسمت طلایی آن قرار دارد.

 

اما جوایز جشنواره پلاک لاک چیست ؟

 

ما برای این جشنواره سه نوع جایزه در نظر گرفته ایم!

 

نوع اول : جوایز طلایی

 

جایزه  این گروه ویژه ترین جایزه  این جشنواره هست و  برنده شدن آنها به منزله خوش شانس بودن پلاک شماست

 

جایزه طلایی یک میلیون تومان است که  تمامی افرادی که در جشنواره شرکت می کنند شانس یکسانی برای بردن آن دارد.

 

نوع دوم : جوایز نقره ای

 

نوع دوم جوایز بیمه ماهان جوایز نقره ای آن هستند که این جوایز بن خرید بیمه از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان هستند تمامی این بن ها در بیمه نامه های بدنه و شخص ثالث قابل استفاده هستند و از 50 هزار تومان تا 10 هزار تومان متغیر می باشند .

 

مهم ترین و ویژه ترین جایزه این گروه بیمه آتش سوزی رایگان می باشد

 

نوع سوم : جوایز برنزی

 

نوع سوم و متنوع ترین جایزه جشنواره گروه برنزی و گروه همراهان فروشگاه آنلاین بیمه ماهان  است در این گروه کد های تخفیف ارزشمندی از استارتآپ های معتبر وجود دارد که به برندگان آنها تقدیم می گردد .

 

برندگان این جوایز می توانند از خدمات آنلاین این استارتاپ ها همچون خرید آنلاین پوشاک سفارش آنلاین غذا ، خرید آنلاین کتاب و خشکشویی آنلاین و چاپ عکس و خدمات منزل و کلی خدمات دیگه با تخفیفات ویژه استفاده کنند .

 

و اما نوع چهارم: پوچ

 

هیچ کس در جشنواره پلاک لاک بیمه ماهان بدون هدیه نمی ماند به جز 10 نفر

 

ما در این جشنواره فقط 10 جایزه پوچ در نظر گرفته ایم که به بدشانس ترین پلاک های این جشنواره داده می شود و ازشون میخوایم تا نظرشون رو درباره شانسشون برامون بنویسند

 

چگونه میشه در این جشنواره شرکت کرد ؟

 

برای شرکت در این جشنواره فقط کافیه روی این لینک کلیک کنید

 

و در صفحه ای که باز می شود شماره موبایل تون رو وارد کنید و با کدی که براتون ارسال میشه ثبت نامتون رو کامل کنید سپس با وارد کردن شماره پلاکتون یک شانس  برای شرکت در جشنواره می گیرید با هر بار کلیک بر روی گزینه شروع یک بار گردونه می چرخد و به صورت کاملا رندوم هدیه ی شما را اعلام می کند.

 

فقط یک بار می توان در این جشنواره شرکت کرد ؟

 

خیر

 

با اینکه هر فرد تنها یکبار می تواند در این جشنواره گردونه را بچرخاند اما با دعوت از دوستان و شرکت آنها در جشنواره می توانید یک شانس دیگر برای شرکت در جشنواره دریافت نمایید.

 

چگونه می توان از هدایای پلاک لاک  استفاده کرد ؟

 

بعد از برنده شدن هدیه شما به صورت کد تخفیف  و در باکس متنی به شما نمایش  داده خواهد شد این هدایا در قسمت پنل کاربری سایت نیز در قسمت جوایز من قابل مشاهده است .

 

در صورتی که بن تخفیف از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان برنده شدید با وارد کردن کد تخفیف در مرحله پایانی مبلغ تخفیف در فاکتور شما بدون هیچ قید و شرط و محدودیتی اعمال خواهد شد اما اگر بن تخفیفی که برنده شدید از همراهان بیمه ماهان بود شما می توانید با مراجعه به وبسایت و یا اپلیکیشن آنها و با توجه به شرایط اعمال کد تخفیف آنها از هدیه ی خود استفاده نمایید..

 

در صورتی که نیاز به راهنمایی درباره روند شرکت در جشنواره داشتیم چه کنیم ؟

 

اگر در هر مرحله از پروسه شرکت در جشنواره پلاک لاک به سوالی برخورد کردید با شماره های 88699086 / 88699343 / 88699214  تماس حاصل نمایید.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان | خرید اینترنتی بیمه در کمتر از 5 دقیقه

برای درج نظر ابتدا باید وارد سایت شوید .

  • محسن صبوري

    11 شهریور 1397 02:15

    سلام عرض ادب از توضيحات كامل و روش جذب و اين كار بسيار خرسند شدم با ارزوي موفقيت براي شما و همكارانتون بنده جزء بدشانس ها نبودم ولي حتي اگر جزو ده نفر بد شانس هم باشي همينكه امكان ورود در اين مسابقه بدون پرداخت هزينه اي اضافه تر مثل صرف وقت و هزينه اينترنت مي تواني شركت كني خود پيروزيست و خودش مي تواند شانس باشد زيرا خيلي از انسانها به موبايل و اينترنت دسترسي ندارند و اشنا هم نيستند پس بازم خدا را شكر
    • سهراب صیدگر

      02 مهر 1397 21:56

      با تشکر از لطف شما کاربر گرامی نسبت جشنواره بیمه ماهان

در حال بارگذاری ...