روز جهانی سرطان

به مناسبت ۴ فوریه روز جهانی سرطان – از امروز به فکر باشیم!کمتر از یک دقیقه

امروز ۴ فوریه روز جهانی سرطان است. سرطان بیماری است که در سال های اخیر بسیار رایج بوده. اما هنوز که هنوز است برای بسیاری این سوال وجود دارد که سرطان چیست؟

امروز ۴ فوریه روز جهانی سرطان است. سرطان بیماری است که در سال های اخیر بسیار رایج بوده. اما هنوز که هنوز است برای بسیاری این سوال وجود دارد که سرطان چیست؟
سرطان تکثیر بی رویه و بی منطق سلول هاست که در ادامه در سیستم ایمنی بدن اختلال ایجاد میکند و در ادامه تبدیل به تومورهای بدخیم می شوند و گاهی تمام ارگان های بدن را تبدیل میکند، سرطان ها انواع مختلف دارند و امکان دارد هر عضوی از بدن را درگیر کنند.
متاسفانه هزینه های درمانی بیماری سرطان بسیار سرسام آور است و بعضا دوره های درمان بسیار طولانی است و بیماران از نظر مالی تحت فشار قرار میگیرند.
متاسفانه وقوع سرطان قابل پیش بینی نیست اما قابل درمان است. هرچند با سبک زندگی سالم امکان مبتلا شدن به این بیماری کاهش میابد ولی نباید مبتلا شدن به سرطان را نادیده گرفت.

بیمه تکمیلی حامی بیماران سرطانی

بیمه تکمیلی یکی از راه های آینده نگری است.
این بیمه بسیاری از بیماری ها و خدمات درمانی را تحت پوشش قرار میدهد و در زمان بیماری کمک حال بیماران است.
یکی از پوشش های مفید و لازم بیمه های تکمیلی، پوشش سرطان است. بر اساس این پوشش هزینه هایی مانند بستری، شیمی درمانی، پرتودرمانی و رادیوتراپی و جراحی های لازم توسط بیمه تکمیلی پرداخت می شود و این میتواند برای بیماران مبتلا به سرطان کمک مهمی باشد.

کدام سرطان ها تحت پوشش بیمه تکمیلی است؟

شاید یکی از سوالاتی که در ذهن همه ما وجود داشته باشد این باشد که کدام سرطان ها را بیمه پوشش می دهد. در جواب باید بگوییم تمام سرطان ها از سرطان خون گرفته تا سرطان رحم، سرطان گلو، سرطان ریه، سرطان معده، سرطان کلیه، سرطان استخوان، سرطان پوست، سرطان پروستات، سرطان تیروئید و هر سرطانی که امکان ابتلا به آن وجود داشته باشد تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار میگیرد

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان طرح های بیمه تکمیلی انفرادی را با شرایط ویژه خرید اقساطی، حتی بدون بیمه تامین اجتماعی و سلامت ارائه میکند.

مقایسه و خرید بیمه تکمیلی

تماس با مشاوران بیمه ماهان

برای تماس با مشاوران بیمه ماهان با شماره تماس ۴۵۲۳۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه