تجربه بیمه مسافرتی ترکیه + خاطره یک مسافر از سفر به ترکیه

تجربه بیمه مسافرتی ترکیه + خاطره یک مسافر از سفر به ترکیهزمان مطالعه ۲ دقیقه

خاطره یک مسافر از سفر به ترکیه

سفر همیشه برای من پر از حس ناب و دلپذیر بوده و وقتی اسم سفر میاد تمامی دوستان و آشنایان می دونن که هیجان من برای سفر به نوعی  وصف ناپذیره .

تجربه ی غذا های جدید، آداب و رسوم متفاوت، شب زنده داری های متوالی و گشت های شهری منو به وجد میاره. اما وقتی اسم کشور ترکیه وسط باشه تمامی این هیجانات من متمرکز میشه روی یک اسم، «استانبول»

تجربه بیمه مسافرتی ترکیه + خاطره یک مسافر از سفر به ترکیهاستانبول به نوعی تمام هیجانات یک مسافرت خارجه را همراه با فرهنگی آشنا دارا ست و پیشنهاد مناسبی برای کسایی که عاشق فرهنگ کشورشونن و دنبال تجربه های جدیدی هم میگردنه

چندی پبش به پیشنهاد یکی از دوستان نه چندان نزدیک در فصل بهار (فصل گرونی تور ها) تصمیم به سفر ترکیه گرفتم. شرایط مالی ایجاب می کرد که در انتخاب تور و پرواز وسواس خاصی به خرج بدم و به نوعی هر آگهی که اسم استانبول و ترکیه داشته باشه رو بررسی کنم. شاید بار سوم و چهارمم بود که به این شهر میرفتم و تو ذهنم همش تجربه های دفعات قبلی رو مرور می کردم.

کدوم هتل بهتر بود؟
کدوم رستوران حتما برم و حتی برای هتل چه چیزایی با خودم ببرم؟
با خودم روز شماری می کردم تا با همسرم در جاده ساحلی پل بغاز قدم بزنم. از دست فروش های کنار خیابون صدف بخریم و لیمو تازه روی اون بریزیم.

چند روزی با این فکرا مشغول بودم تا این که با یه تور ارزان آشنا شدم که بیمه مسافرتی هم روش بود، از قدیم بیمه مسافرتی به نظرم هزینه ای اضافی بود. خب شنیده بودم که لازمه ولی دقیق نمیدونستم دلیلش چیه؟

وقتی به آژانس مسافرتی رفتم تا این تور رو خریداری کنم، در کنارم مردی چهل و اندی ساله بود. وقتی نوبت اون مرد شد از خریدن بیمه مسافرتی همراه با تور طفره می رفت و اصرار می کرد که بیمه مسافرتی نمیخوام. بعد از تموم شدن کارش، وقتی داشت می رفت علتش رو ازش جویا شدم و فهمیدم که او هم در تور ماست و با دخترش دو نفری به این سفر میان.

گفت که بیمه مسافرتی این آژانس سوریه و هیچ ارزشی نداره. وقتی که این حرف رو زد توی دلم خالی شد. از طرفی بدون بیمه مسافرتی که نمی شد و از طرفی هم دلم نمیومد تا از آژانس مسافرتی بیمه بخرم.

پس شروع به سرچ در گوگل کردم. پرواز ما ماهان بود و تو دلم گفتم که شاید هواپیمایی ماهان پیشنهادی برای خرید من داشته باشه. پس سرچ کردم خرید بیمه مسافرتی ماهان، بعد از جستجوی این کلمه اولین گزینه ای که نظرم رو به خودش جلب کرد فروشگاه آنلاین بیمه ماهان بود. وارد سایت شدم و در عرض ۵ دقیقه بیمه نامه مسافرتی کامل رو برای ترکیه خریداری کردم. در آخر بیمه مسافرتی رو به صورت فایل PDF بهم داد و منم پرینتش کردم.

خیالم راحت شد و صبح فرداش با پرواز مستقیم به سمت استانبول حرکت کردیم.

این سفر برای من کلی تفریح، هیجان و نشاط به همراه داشت و کلی چیز ازش یاد گرفتم. شب ها کارم شده بود، رفتن به پل بغاز و قدم زدن روی پل. صبح ها هم باید ما رو در خیابان تقسیم و یا آکسارای ( امان از خرید کردنای خانوما ) پیدا می کردین.

برای خرید بیمه مسافرتی کلیک کنید.

تجربه بیمه مسافرتی ترکیه + خاطره یک مسافر از سفر به ترکیهدر آخرین روز سفر در حال گشت زنی تو شهر و بازدید از موزه توپکاپی بودیم که یکی از مسافران که در تور با ما بود، حال ناخوشایندی پیدا کرد. از جمع شدن مردم در کنارش معلوم بود که شرایط خیلی وخیمه. وقتی که به اونجا نزدیک شدم با تعجب دیدم که همان مردی که در آژانس مسافرتی با هم گفتگو داشتیم روی زمین افتاده و از درد به خودش می پیچه. از دخترش که همراهش بود و حال نگرانی داشت پرسیدم که مشکل چیه و اونم گفت که پدرش آپاندیس پاره کرده و حال وخیمی داره. با ناراحتی پرسیدم بیمارستان این اطراف کجا هست و دخترش گفت که چیزی نمیدونه. سریع یاد حرف مرد میانسال افتادم و حدس زدم که حتما بیمه مسافرتی خوبی تهیه کرده که اینطور به بیمه مسافرتی تور ایراد می گرفت پس همین سوال رو ازش پرسیدم بیمه نامه ای رو به من داد و گفت که میشه با این شماره تماس بگیرید؟

منم گوشی رو برداشتم و پاکت بیمه نامه رو باز کردم و با تعجب دیدم که بیمه ماهانه و این همون بیمه ای بود که منم خریده بودم .

شماره ی روی اونو گرفتم و خودمو آماده کرده بودم که انگلیسی صحبت کنم که خانمی اونور خط گفت کمک رسان Mideast بفرمایید !

تجربه بیمه مسافرتی ترکیه + خاطره یک مسافر از سفر به ترکیهخیلی خوشحال شدم و شرایط مون رو براش توضیح دادم .سریع بیمه نامه و شماره گذرنامه رو ازم خواست و بعد بهم آدرس یک بیمارستان رو در همون حوالی داد. سریعا مرد میانسال که اقای صبوری نام داشت رو سوار ماشین کردیم و به بیمارستان رسوندیم. وقتی به بیمارستان رسیدیم، بیمارستان کاملا در جریان بود و سریع اونو به اتاق عمل انتقال دادند.

بعد از این که دیدم بیمارستان بسیار مجهزه کمی نگران دختر جوان شدم و ازش پرسیدم که پول کافی به همراه داری که گفت تمامی هزینه های بیمارستان رو بیمه پرداخت میکنه.

واقعا برام عجیب بود، همه هزینه بیمارستان فقط با پرداخت ۴۰ هزار تومن حق بیمه؟؟؟

واقعا اگر این اتفاق برای من در سفرهای قبلیم افتاده بود و من به بیمارستان مراجعه کرده بودم، کلی باید هزینه می کردم و تلخی حادثه با تلخی هزینه سرسام آورش دو چندان می شد.

صبح روز بعد که به تهران بر می گشتیم خاطرات و تجربه های این سفر رو با همسرم مرور می کردیم و در بین این خاطرات آقای صبوری نقش مهمی ایفا می کرد.

درسی رو به من یاد داده بود که به طور حتم در تمام زندگی اونو به خاطر دارم.

خرید بیمه مسافرتی

[alert type=”danger”]شاید تا الان خدارو شکر در سفر هایم خسارتی برای من پیش نیومده و نیازی به معالجات پزشکی نداشتم. اما تجربه ی نزدیکی با این نوع مخاطرات پیدا کردم و از اون روز به بعد بیمه مسافرتی ماهان عضو جدایی ناپذیر در تمامی سفر های من شده و بدون بیمه حاضر نیستم به هیچ کجا در جهان سفر کنم.[/alert]

پس اگه شما هم قصد سفر به کشور های خارج و مخصوصا سفر به شهر رویایی استانبول رو دارید، حتما بیمه مسافرتی معتبر همراه خودتون داشته باشید.

[livicon_evo name=”heart.svg” style=”original” size=”۶۰px” stroke_style=”original” stroke_width=”original” try_to_sharpen=”true” rotate=”none” flip_horizontal=”false” flip_vertical=”false” stroke_color=”#۲۲A7F0″ stroke_color_action=”#b3421b” stroke_color_alt=”#F9B32F” stroke_color_alt_action=”#ab69c6″ fill_color=”#۹۱e9ff” fill_color_action=”#ff926b” solid_color=”#۶C7A89″ solid_color_action=”#۴C5A69″ solid_color_bg=”#ffffff” solid_color_bg_action=”#ffffff” colors_on_hover=”none” colors_hover_time=”۰.۳″ colors_when_morph=”none” brightness=”۰.۱″ saturation=”۰.۰۷″ morph_state=”start” morph_image=”none” allow_morph_image_transform=”false” stroke_width_factor_on_hover=”none” stroke_width_on_hover_time=”۰.۳″ keep_stroke_width_on_resize=”false” animated=”true” event_type=”hover” event_on=”self” auto_play=”false” delay=”۰″ duration=”default” repeat=”default” repeat_delay=”default” draw_on_viewport=”false” viewport_shift=”oneHalf” draw_delay=”۰″ draw_time=”۱″ draw_stagger=”۰.۱″ draw_start_point=”middle” draw_color=”same” draw_color_time=”۱″ draw_reversed=”false” draw_ease=”Power1.easeOut” erase_delay=”۰″ erase_time=”۱″ erase_stagger=”۰.۱″ erase_start_point=”middle” erase_reversed=”true” erase_ease=”Power1.easeOut” touch_events=”false”][/livicon_evo]این تجربه خرید توسط آقای حسام السادات اشرفی نوشته شده است. از این بیمه شده  گرامی به خاطر اشتراک تجربه سفر و خرید خود با ما، سپاسگزاریم .

شما نیز اگر تجربیاتی مشابه درباره بیمه مسافرتی ماهان دارید، آن را با ما در میان بگذارید تا در قسمت وبلاگ سایت منتشر شود.

 

 

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه