بیمه حافظ | فروشگاه خرید آنلاین بیمه

بیمه حافظ | همه ی آنچه درباره بیمه حافظ نیاز دارید بدانیدزمان مطالعه ۲ دقیقه

بیمه حافظ

شرکت بیمه حافظ در یک نگاه | اطلاعاتی در مورد بیمه حافظ در ایران

بیمه حافط بر اساس قانون فعالیت های بیمه های خصوصی و طی نمودن مراحل قانونی با مبنای تمرکز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و به عنوان اولین شرکت بیمه که حق قانونی در فعالیت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را دارد در منطقه کیش از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود.

شرکت بیمه حافظ با ارائه انواع متعددی از بیمه ها و همچنین صدور بیمه نامه های متنوع در منطقه آزاد کیش توانسته با ارائه خدمات با کیفیت به تامین خواسته ها و نیازهای مردم شریف این منطقه پرداخته و رضایت کلی آن ها را جلب نماید.

انواع بیمه نامه های بیمه حافظ

شرکت بیمه حافظ نیز همانند دیگر شرکت های بیمه ای موجود دارای انواع بیمه نامه های مختلفی است که توسط این شرکت بیمه صادر می شود. بیمه نامه های صادر شده توسط بیمه حافظ از ۴ قسمت تشکیل شده است.  بیمه اشخاص شرکت بیمه حافظ که خود در چهار بخش  بیمه عمر ،  بیمه حوادث ،  بیمه درمان تکمیلی ،  بیمه درمان مسافرتی  بیمه نامه صادر می کند. بیمه نامه های اموال شرکت بیمه حافظ، در سه بخش  بیمه اتومبیل ،  بیمه آتش سوزی  و  بیمه باربری  فعالیت میکند. بیمه نامه های مسوولیت مهندسی در شش بخش مهندسی ،  مسوولیت ،  کشتی وشناور ،  هواپیما ،  انرژی  و  پول  فعالیت میکند. بیمه اتکایی به‌عنوان سازوکاری درجهت افزایش قابلیت‌های صدور بیمه‌نامه درشرکت بیمه، فراهم‌کننده سرمایه برای بیمه‌گر مستقیم و تقویت‌کننده رتبه اعتباری شرکت واگذارنده است.

در ادامه به معرفی ۳ نوع از متداول ترین و مهمترین بیمه ها ی ارائه شده توسط بیمه حافظ می پردازیم. با ما همراه شوید.

خرید اینترنتی بیمه

بیمه مسافرتی بیمه حافظ

«شرکت بیمه حافظ» با همکاری شرکت بین‌المللی امدادرسانِ رایس شوتز در تمام نقاط جهان به مسافرین ایرانی که به هر قصدی چه دیدار اقوام و آشنایان، کارهای تجاری و اقتصادی و یا گردشگری از کشور خارج شده اند در هر ساعت از شبانه روز به صورت ۲۴ ساعته و  روز هفته خدمات خود را ارائه می دهد.

امنیت یکی از مهمترین مواردی است که یک مسافر باید آن را در طول سفر خود داشته و حفظ کند.

بیمه آتش سوزی بیمه حافظ

علاوه بر این بیمه آتش سوزی حافظ خطرات ناشی از صاعقه و انفجار و همچنین خطرات تبعی شامل: زلزله، آتشفشان، سیل و طغیان، آب رودخانه، طوفان، و گردباد، ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، ضایعات برف و باران، سرقت با شکست حرز، شکست شیشه، هزینه پاکسازی محل آشوب و بلوا، سقوط هواپیما و هلی کوپتر، را نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد

تلفن بیمه حافظ

بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث بیمه حافظ

عدم داشتن خیابان‌ها و جاده‌هایی که  از استانداردهای لازم برخوردار باشند و همچنین حضور ناهنجاری های دیگر که در رانندگی تاثیر ذار هستند باعث شده است تا همه‌ساله با حجم بسیار بالایی از حوادث رانندگی مواجه باشیم. در چنین شرایطی است که با داشتن بیمه دیگر نگران خودروی خود نخواهید. بود. بیمه خودروی بیمه حافظ از دو یخش بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث تشکیل شده است که بیمه بدنه اختیاری بوده اما می تواند تمامی هزینه های وارد آمده به خودروی شما حتی سرقت و تصادف با درخت و تیر چراغ برق را پرداخت نماید.

همرسانی

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
اطلاع از تخفیف‌ها و تازه‌های بیمه
مدیر فنی
مدیر فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه

بازگشت به بالای صفحه